Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  KUMMAKUUMA 2 VKO.30 vol.8

Lähettäjä: alina 
Päivämäärä:   25.11.10 01:02:29

KUMMAKUUMA 2 ! ♥

Mari♥Tane
Saara♥Lola
Aino♥Jessica
Julia♥Sylvia
Sara♥Tomppa
Sussu♥Vikke
Alina♥Mellu
Pirri♥Mono
Veera♥Kome
Elisa♥Piirto
Aura♥Sakke
Jenni♥Kalle
silja♥erppa

Re: KUMMAKUUMA 2 VKO.30 vol.8

Päivämäärä:   25.11.10 01:02:47

http://forum.hevostalli.net/read.php?f=10&i=1087443&t=1087443 edelline (=

Päivämäärä:   25.11.10 01:05:08

sara/ no kai mää nyt sen tiiän että mentii liia kovaa ei sun tarvi sitä mulle kertoa :-------DDDDDDDDDDDdd ei hele..... joo oisit @!#$ ite menny sinne selekää ja koittanu pyssäyttää sen XDDDDDdd että jyyyyyyyyyyyyyyy ohaC varma :D

Päivämäärä:   25.11.10 01:05:57

että ei mulle tarvi kertoa mitä tapahtu ku olin ite sielä sen hevose seläsä nii tiiän varmaa iha hyvi (=

Lähettäjä: saratatti 
Päivämäärä:   25.11.10 12:20:59

Lähettäjä: alina
Päivämäärä: 25.11.10 01:05:08

sara/ no kai mää nyt sen tiiän että mentii liia kovaa ei sun tarvi sitä mulle kertoa :-------DDDDDDDDDDDdd ei hele..... joo oisit @!#$ ite menny sinne selekää ja koittanu pyssäyttää sen XDDDDDdd että jyyyyyyyyyyyyyyy ohaC varma :D

^ no @!#$ oisin mennykki, jos oisin menny jollain muulla ku monalla ! ja oisit alkutunnista pidättäny kunnolla, se oli sun oma moka anteeks :D @!#$ SULLEKKAA SANUA MITTÄÄ KU VEJÄT HERNEET NENNÄÄ

Lähettäjä: mri 
Päivämäärä:   25.11.10 14:58:51

nonniiiiin nyt rauha maaha kummalaki oma näkemys asiasta :D

joo iso kiitos taas mejäluokkalaisile+yseile♥ K.K: "ja tästä lähin kaikki välkät ollaa sitte ulkona, ainakin toistaseksi ko ei osata käyttäytyä sisälä" =)) eikai täsä, @!#$ 35 astetta pakkasta ni PIHALE VAA. olivat jottai penkkie kans säätäneet ni jenniinala jääny varpaat alle ja joku istunu pääle = murtuneet varpaat..? niceeeeeeeeeeee.

Lähettäjä: sussu 
Päivämäärä:   25.11.10 17:39:36

mari meillki ollaan ulkona paitsi jos yli 20astet pakkast, iha perseest -,- jooo kivaha se o sairaan olla ei pääse ees tallil ja kassuki ja muut sairain nii mikäs siinä

Lähettäjä: pirrri 
Päivämäärä:   25.11.10 18:40:23

meilä pakkasraja -20 (== ollaan nyt viimeset kaks päivää oltu sisällä, paitsi toki ne jokka polttaa saa sentää raitista ilmaa vähäsen. :D:D::D

Päivämäärä:   25.11.10 20:48:45

sara/joo HUHHUH ku on kovat puhheet XDd iha niinku en ois piättäny alkutunnista :----DDDDDDDDDDDDDD ja kyl mulle voi sanoa RAKENTAVVAA PALLAUTETTA ETTÄ SINUNA EN LÄHTIS HUUTELEE XD

Päivämäärä:   25.11.10 20:52:44

ja joo "oma moka" tiiäkkö @!#$ se hevone ei kuunnellu yhtää että @!#$ sinulta mää en tarvi minkäälaisia neuvoja ku kuulen niitä rattastukseopettajaltaki (= että jooohhh... XDDxdxdxdddxdxd öö ookoo ? IIKS MEE ITTE NII QQQ PIKKUC SINNE HEVOSE SELEKÄÄ JA RATTTASTA SILLÄ KU OOT NII QQQQ NIIH PARASHHHH ;);););););)k;)k

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   25.11.10 21:17:36

heiii rauhottukaaha nytte xd alinalla oli kuuma polle alla ja se sitte kaahasi esteelle ja kaatu ja alina lens sen selästä ?

Päivämäärä:   25.11.10 21:48:22

jooo alina , menin sillo pimulla sitä edellisellä tunnilla ja kyllä kuunteli, kaikki on vaan niiin paljo alkuverkoista kiinni. ja hei tiiän itekki ettei mun kaa rattastuksessa oo kovi paljo kehumista ja mää tykkään että mulle kerrotaan virheet koska opin niistä, mutta jos sulle kerranki sanoo jotain niin suutut. se on väärä asenne. ja tosi harvoin sulle mitenkää pahasti sanon, mutta itehä en tykkää siitä että sua pittää mielistellä ettet vaa suuttuis voi voi, mutta niin mun ei tarvi tehä, ainakaa enää. sitä paitti toivon pimua ens tunnille nii katotaa sitte .

Päivämäärä:   25.11.10 21:51:22

XD joo voi jumalauta oikeesti :----DDDDDdd miks jaksat jauhaa oikeesti :DDDDDDDDDDDDD se oli alusta lähtie semmone ettei se kuunnellu välillä ollenkaa XD ÄLÄ @!#$ JAKSA ENNÄÄ JAUHAA OO @!#$ HILIAA TÄSTÄ ASIASTA KU MUA EI @!#$ JAKSA KIINNOSTAA ETTÄ TERVE :d:::dd itterrakas, "mua se kuunteli vitu hyvi, oon parasshshh <3<3<3<3<" XDD JA MULLE SAA EDELLEENKI SANUA RAKENTAVVAA PALLAUTETTA :d::d:d::d XD LUE NUO VIESTIT ENNENKU ALAT VALITTAA :d

Päivämäärä:   25.11.10 22:04:06

alina kukas se täsä jauhaa ? no oiskoha alina. äläkä vääristele "mua se kuunteli vitu hyvi, oon parasshshh <3<3<3<3<" sanoinko noi ? jooo en. MUTTA TOSIASIA ON ETTEI SULLE YKSINKERTASESTI USKALLA SANOA MITTÄÄ KU SUUTUT. mulle saa sanua vaikka päin naamaa kuinka paska oon rattastammaa. mutta ei mun oikeestaa vielä tarvis mikkää kilparattastaja tasone ollakkaa, ainakaa tässä ajassa. sitä paitti jos mulle sannoo että oot maailma surkei rattastaja, se saa mut vaa yrittämää enemmä. sitä paitti tunneillaki mää yritän kovasti siitä huolimatta vaikka siltä ei näyttäskää. ja nyt talvella aion kunnolla keskittyä niihin tiettyihin asioihin. ja oon nyt tästä asiasta hiljaa. ps. luin viestit pps. sun ei tarvi aina alkaa aukoo päätä mulle joka asiasta joka sua alkaa @!#$, voi sitä asiallisestikki keskustella (=

Päivämäärä:   25.11.10 22:40:25

XDXDXD juu voiha sitä, :------DDDDDDDDDDdd äksdee mekalol ssaaatana

Päivämäärä:   25.11.10 22:41:16

"alina kukas se täsä jauhaa ? no oiskoha alina." älä kuule mua ala syyttää yksin XD oot ollu iha samallailla mukana

Päivämäärä:   25.11.10 23:01:43

mut iha sama ei jasa kiinnostaa nii nii joo :D mun mielestä molemmat oli tuosa jauhamisesa mukana mut ei jaksa kiinnostaa nii mun puolesta tämä asia on tässä että ei tarvi ennää puida sitä kui huono olin .

Lähettäjä: aenooo 
Päivämäärä:   25.11.10 23:27:14

Hei tyypit äläkää jaksako riielä mistää hevosista :DDDD (= mut jooooooo pitäs kai ne läksykki tehä jossai välisä d: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><

Päivämäärä:   26.11.10 07:15:59

no hevosillaki on joskus erilaisia päiviä et toisena päivänä kuuntelee tosi hyvi ja toisena ei :) hevosista puheenollen tänääääääään ratsastaan eikä oo mitäääääääään hajua miten jaksan XD perhana ko väsyttää. 2½ tuntia tanssia (Y):D niija lauantainaki vielä ratsii, ehkä, ko käydää kattoo siel toises paikas joka on kyl yksityine, et jos alan käymää sieläki ratsastamas :))

discos oli vähä ankeeta sit hittaite aikana ko minä saija ja laura vaa siin seisotaa ja muut tanssi jonku kans :D: nojaa mut mika ja tero sitte jälkee päi sano et ne ois halunnu tanssia mun kans mut vähä liia myöhää tuli toi tieto ::d gfvhfkjlsfnjbughowef joo teroki mua päätä lyhyempi XD

Päivämäärä:   26.11.10 15:16:09

huh helevettti et ossaa olla kylymä :s mitähä hittoa tungen pääle etten jäädy sinne hevose selkää :D

Päivämäärä:   26.11.10 15:26:03

meillä oli eilen liikunnassa tanssia, ko reke poissa nii ritu pietti ja sit se pisti pojatki tanssiin. ::DDD jollaki ville-petterillä yhtää mittää rytmitajuu. xd nii ja oli vähä vaikee tanssia jotaki tikapuita ko melkeen kaikki itteä lyhyempiä paitti jope, jesse ja jonne. :DDD (y)

mutta joo oli tännää hissan koe ja tuntu et se meni ihan sika hyvin mutta eihä sitä koskaan tiä ! (=

hahah, vissii jennin kans ollaa hyviä suututtaa heidi, se _taas_ meille vihanen... ::DD

byäääh kukkaa lähe tännää minu kans tippalaan enkä yksi halluu mennää ! mut meen kumminki, kyllä varmaa seiskan aada mennee nii ei yksi tarvi sielä olla. (==

huohh pitäis lukkee kokkeisiin, ens viikolla joka toine päivä koe. (y) onhan se kiva. =))

Päivämäärä:   26.11.10 16:51:40

juuuu toi oli iha tyhmä ja aikalailla lapselline riita :D ja kumpiki oli siinä yhtälailla mukana.. annatko anteeksi alina ? (=

voi ei sain kemian kokkeesta 6 s: tästä ei äiti tykkää

Päivämäärä:   26.11.10 16:54:24

joo meiläki kuulemma ens viikola kolme koetta, enkä tiiä mikkä kokkeet kyseessä? eeeh :D eikaisiinä. niija kemian kokkeesta repäsin 6½! oon tyytyväine XD pelkäsin et tullee vitone. ja hissan koe jäi harmittaa ko sain 8+ ): lukkiin siihe nii vitusti

Päivämäärä:   26.11.10 16:59:06

muaki kyllä nii @!#$ jos saan siitä hissan kokeesta jonku kasin ! luin siihen nii hyvi ja tuntu et osasin.... mut ei sitä tiiä. :D:D:D

meillä ens viikolla bilsan koe -.- kemian koe -.- sekää ruottin koe -.- ja sit sitä seuraavalla viikolla terveystiedon koe -.- huoooooh !

Päivämäärä:   26.11.10 17:49:10

jooo sara toi sun 6 mulle tuttu :DD ihan perus ((= tai itseasias aik yväki ((= juuu jippiii en ollu tnään enkä eilen koulus ja en sviikol tet (tallillabailuut:DD)ja sit se itsenäisyyspäivä nii vähä kivan åitkä aika et ei tarttekoululle mennä : DD
pirri mä oon miettiny tätä jo kauvan, nii mikä o tippala?? (((:: vittuuu ku tylsää ku ei tallillekkää tnään päässy vaa vklp sit taas kassun kans katotaan et eihän poika ole sairas. JOOOOjebou et ootan ku joutuu sunnuntainkirkkooon)= perkeleeee.... ja pojat @!#$ lähtee @!#$ lätkämatsiin nii ne ei tuu )=

Päivämäärä:   26.11.10 17:55:24

sussu // tippala on nuorisotila. :D

Päivämäärä:   26.11.10 18:10:45

pirri/aijjaaa XD oon aatellu jnt ihan muuta:DD

KUMMAKUUMA 2 ! ♥

Mari♥Tane
Saara♥Lola
Aino♥Jessica
Julia♥Sylvia
Sara♥Tomppa
Sussu♥Vikke
Alina♥Mellu
Pirri♥Mono
Veera♥Kome
Elisa♥Piirto
Aura♥Sakke
Jenni♥Kalle
Tiina♥Erppa

hei mite ne ryhmät vois sit mennä? ((= yritetään kyl laittaa saman kokosii heppoja samaan ja sit se et hyppääkö luvan : )) muut taitaapi melkein kaikki hyppää sen?

lupa:
sussu♥vikke

maasto:
sussu♥vikke

Päivämäärä:   26.11.10 18:50:26

KUMMAKUUMA 2 ! ♥

Mari♥Tane
Saara♥Lola
Aino♥Jessica
Julia♥Sylvia
Sara♥Tomppa
Sussu♥Vikke
Alina♥Mellu
Pirri♥Mono
Veera♥Kome
Elisa♥Piirto
Aura♥Sakke
Jenni♥Kalle
Tiina♥Erppa

hei mite ne ryhmät vois sit mennä? ((= yritetään kyl laittaa saman kokosii heppoja samaan ja sit se et hyppääkö luvan : )) muut taitaapi melkein kaikki hyppää sen?

lupa:
sussu♥vikke
sara♥tomppa

maasto:
sussu♥vikke
sara♥tomppa

Päivämäärä:   26.11.10 20:10:58

yääää sorruin lukemaaan jannen blogia :D:D:D kieltämättä iha hyvä (=(= http://naag-notanaverageguy.blogspot.com/

Lähettäjä: eeeeerica 
Päivämäärä:   26.11.10 20:33:52

onko täällä siis Viki vapaana ? millainen Viki on ?

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   26.11.10 20:41:37

KUMMAKUUMA 2 ! ♥

Mari♥Tane
Saara♥Lola
Aino♥Jessica
Julia♥Sylvia
Sara♥Tomppa
Sussu♥Vikke
Alina♥Mellu
Pirri♥Mono
Veera♥Kome
Elisa♥Piirto
Aura♥Sakke
Jenni♥Kalle
Tiina♥Erppa

lupa:
sussu♥vikke
sara♥tomppa
saara♥lola

maasto:
sussu♥vikke
sara♥tomppa
saara♥lola

http://www.youtube.com/watch?v=zEbDV4ACSWU (: ♥

Päivämäärä:   26.11.10 21:33:54

sara/ joo :)

Päivämäärä:   26.11.10 21:55:12

saara / awww ihana video susta ja nessustaa (== ♥

Päivämäärä:   26.11.10 21:55:59

KUMMAKUUMA 2 ! ♥

Mari♥Tane
Saara♥Lola
Aino♥Jessica
Julia♥Sylvia
Sara♥Tomppa
Sussu♥Vikke
Alina♥Mellu
Pirri♥Mono
Veera♥Kome
Elisa♥Piirto
Aura♥Sakke
Jenni♥Kalle
Tiina♥Erppa

lupa:
sussu♥vikke
sara♥tomppa
saara♥lola

maasto:
sussu♥vikke
sara♥tomppa
saara♥lola
pirri♥mono

joo en tiiä vielä hyppäänkö lupaa ko varmaa talvella en pääse hyppiin muutako sitte maaliskuussa aholla. (=

Päivämäärä:   26.11.10 22:01:27

KUMMAKUUMA 2 ! ♥

Mari♥Tane
Saara♥Lola
Aino♥Jessica
Julia♥Sylvia
Sara♥Tomppa
Sussu♥Vikke
Alina♥Mellu
Pirri♥Mono
Veera♥Kome
Elisa♥Piirto
Aura♥Sakke
Jenni♥Kalle
Tiina♥Erppa

lupa:
sussu♥vikke
sara♥tomppa
saara♥lola
mari♥tane

maasto:
sussu♥vikke
sara♥tomppa
saara♥lola
mari♥tane

eeeeerica: joo viki on vapaana :) viki on aika reipas ja se on istunnaltaratsastettava että ei hiljennä oikeestaa yhtää jos ohjista vaan rupiat vetämää :D lisää vaa vauhtia. karsinas saattaa vähäse muka luimia jne ko arka mahasta, mut laittaa kiinni ni seisoo kiltisti. tosi kevyt ja mukava rattastaa, mut pittää vaa päästä siihe "vikin tyylii" mukaa :D en ossaa oikee selittää, mut viki on tosi kiva ja ihana :)) nii ja esteillä se saattaa jarrutella enne hyppyä et pittää olla aika tomerana. mut sitte ko saa mennee sen hyvi ni on kyl tosi kiva hypätessä :) sen verra vanha jo vaa että ei ennää voi hypätä yli 60. niija raippaa ei esteilä hyövää ottaa ko se sitte vaa lissää vauhtia ja se takapää jää vielä enemmä sinne perrää laahaamaa :D

Päivämäärä:   26.11.10 22:10:39

niija menin tännää sen tunnin ruusulla :) BIG HORSE. oli iha kiva, kukaa ei vaa mulle sanonu et sille ois pitäny laittaa jotai remeleitä jonku selkävian takia..en nääs enne oo menny sillä, eikä suittienkaa vieresä ollu niitä. niceee. joo no alkutunti meni aika lailla perseellee, jalustimien kans säädin vaikka kuinka kaua XDD joo mm mahtovat muut vähä kattoa. joo no aiva sama :DS mut sitte lopputunnista meni paaaljo paremmi =) tietenki raippaki ois EHKÄPÄ AUTTANUT, jaa ne remelit :D:D ainaki kiuttu sano että ne ois auttanu paljo.

nii ja tunnila tehtiiiin ootakkaapa ko muistan XD nii sulkuja ja avoja jaaaaaaaa mikähä se mitä viimeseks tehtii oli? joku sulkutaivutuksii liittyvä :D ja laukkaymbyröitä.

I LOVE MY HORSE, MY HORSE IS AMAZING.

goddam mua vätystää

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   26.11.10 22:48:38

marii // OIJOIJ KIUTTU ! jos kiuttu on sanonu et ne auttaa nii sitte ne kans auttaa :D !

Lähettäjä: Jiihaa ! 
Päivämäärä:   26.11.10 22:51:06

Millä tallilla Mari käyt ratsii ku oon saattanu nähä sinut ku meijän tallilla ainaki on myls iso ruusu hevonen :D

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   27.11.10 10:56:18

***Toivo jotain ennen kuin aloitat testin***

Tee kysymykset kuten pyydetään, niitä on vain 4, ja jos katsot vastaukset ennen kuin olet tehnyt koko testin, vastaukset eivät ole totta.

Ota kynä ja paperi ja kirjoita vastauksesi paperille sitä mukaa kun niitä tulee. Tulet tarvitsemaan niitä lopussa. Tämä on todellinen testi, se tulee kertomaan sinulle monia asioita siitä oikeasta sinusta.

Kysymys I.
Laita seuraavat viisi eläintä mielijärjestykseesi alkaen lempieläimestä:

Lehmä Hevonen Lammas Tiikeri Apina

Kysymys II.
Kuvaa näitä viittä eläintä yhdellä adjektiivilla jokaista kohti
(esim. koira-leikkisä, kissa-mukava jne...)

Koira Kissa Rotta Kahvi Meri

Kysymys III.
Liitä jonkun tuntemasi ihmisen nimi (joka tuntee myös sinut) seuraaviin väreihin
(esim. Keltainen- Minna, Vihreä- Jukka jne.)

Keltainen Oranssi Punainen Valkoinen Vihreä

Kysymys IV.
Ja lopuksi, nimeä lempi-viikonpäiväsi ja lempi- numerosi (esim. 9 ja sunnuntai)

Oletko valmis? Tarkista vielä että vastasit varmasti kuten OIKEASTI tunnet.

Tarkista vastaukset alhaalta:

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Osa I.
Tämä kertoo kuinka asetat asiat tärkeysjärjestykseen elämässäsi:
Lehmä kertoo urasta
Tiikeri kertoo ylpeydestä
Lammas kertoo rakkaudesta
Hevonen kertoo perheestä
Apina kertoo rahasta

Osa II.
Kuvauksesi Koirasta kertoo persoonallisuudestasi
Kuvauksesi Kissasta kertoo kumppanisi persoonallisuudesta
Kuvauksesi Rotasta kertoo vihollisesi persoonallisuudesta
Kuvauksesi Kahvista kertoo kuinka suhtaudut seksiin
Kuvauksesi Merestä kuvaa omaan elämääsi

Osa III.
Keltainen - tämä ihminen ei ikinä tule unohtamaan sinua
Oranssi - tämä ihminen on todellinen ystäväsi
Punainen - tätä ihmistä rakastat
Valkoinen - hän on sielunkumppanisi
Vihreä - tämän ihmisen tulet muistamaan koko loppuelämäsi!

Osa IV.
Sinun täytyy lähettää tämä niin monelle ihmiselle kuin numerosi sanoo, ja toiveesi tulee toteen lempipäivänäsi!

äääärsyttäviä nää tälläset xd

Päivämäärä:   27.11.10 11:21:55

saara: jep :D ja sillä ois tosiaa pitäny olla sen jonku selkävian takia ne mut eipä mulle sanottu..ja ihana toi nessi videooo :)♥

Jiihaa !: lapin ratsastuskeskuksella, tai no siis niepparilla :D

Päivämäärä:   27.11.10 11:23:12

KUMMAKUUMA 2 ! ♥

Mari♥Tane
Saara♥Lola
Aino♥Jessica
Julia♥Sylvia
Sara♥Tomppa
Sussu♥Vikke
Alina♥Mellu
Pirri♥Mono
Veera♥Kome
Elisa♥Piirto
Aura♥Sakke
Jenni♥Kalle
Tiina♥Erppa

lupa:
sussu♥vikke
sara♥tomppa
saara♥lola
pirita♥mono
mari♥tane

maasto:
sussu♥vikke
sara♥tomppa
saara♥lola
pirita♥mono
mari♥tane

joo ja tosa nyt se oikee lista :D

Päivämäärä:   27.11.10 11:54:09

jaaaa vois lähtee kohta ulooos

Päivämäärä:   27.11.10 11:55:17

morororororororooooo (===== wuihewufvhyåqpwöp hitto ko tylsäää )= tuo yks herätti jo 9 ko laitta viestiä -,- nomutmkutmutmutmut sampale ehkä tännäää XDDD vähä vaaa jänskättää et jos meen sinne niitte isäle ko se siel ni mistä vitusta tien misä se assuu XDDD no oooooooooooo teempähä läksytja tuon esseeen ni jos saisin kyyi (= XCDDDDDDDDDDDDdddduh0 iu8u932iokw xwdnsfh oikeesti kuolenko tylsää )=)e98uf

Päivämäärä:   27.11.10 12:51:28

en jaksanukkaaa tehä XDD

Päivämäärä:   27.11.10 13:41:28

eikö se sampa isa asunu sielä pömiösä :D tai sillo kerraha se jtn selitti :DD

Päivämäärä:   27.11.10 15:51:42

eihä viki oo enää aholla?? vai onko?

Päivämäärä:   27.11.10 16:08:11

sussu: on :D

oho kirjotin toho edellisee viestii isa vaik piti isÄ :Dd

Päivämäärä:   27.11.10 16:30:54

aijjaaa : DD mitäköhä oon taas sekoillu : DDDD
vähä olin reipas ku kävin liikuttaa kassun tuol ja sit siivosin kokotallil yksin (= mut nyt väsyttäää

Päivämäärä:   27.11.10 18:08:19

plapalpalpalapalpa muul o tylsäää

Päivämäärä:   27.11.10 19:45:05

pikkase toi es peli fbssä on perseest )= se vitu apina syö ain iha heti sne vitu pallon )= en osaaa )=)=)=)=)=

Päivämäärä:   27.11.10 19:54:57

sussu jos yhtää lohuttaa nii en ossaa miekää :DD

Päivämäärä:   27.11.10 20:00:02

jeiij :DDD en oo sit ainu (((((((((=

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   27.11.10 20:29:25

http://www.youtube.com/watch?v=mvFdaAgKQGI

.. no piti tehä viel kolmas ):

Päivämäärä:   27.11.10 20:49:49

saara // ihana tuo video ! <3 (=

Päivämäärä:   27.11.10 20:57:26

juu se asu siel persees XD olin ainoa tyttö XDDDDD niitte isä tommi olli samppa ja juho (Y) :d

Päivämäärä:   27.11.10 21:03:25

HOLY SHITTT HUOMENA KIRRKKKKKKO OCH URKUIHIN TUTUSTUMINEN. XD joo mitä ._____________________.?

ja senn jälkee käydää sit siel yhesä paikasa kattoo jos alan sit käymää sieläki ridaa =) ja oivalsin että heei teroha assuu siina tien toisela puole ja aleksi siit kilsa pääsä :D meen linkala sit tietty aina eka terole ja sitte sen jälkee ratsii :DD hehe olen oleva

Päivämäärä:   27.11.10 22:10:26

Alina Anttila ei ole enään merkitty sinkuksi vaan avioliitossa.

Päivämäärä:   27.11.10 22:33:28

antaa tulla tulkaa pikkupojat pätemään ku BR antaa heittereille @!#$ isänkädestä antaa tulla ei kiinnosta paskaakaan. puukkoja selkään mä en teitä pelkää., loppuun asti mullon taistelijanluonne , jos en pääse kävellen nii meikä tulee juosten. BR tiputtelee päitä @!#$ yhtenään, kotola street kakstuhatyhdeksään. BR matafaka, se johtaa kapinaan, esiinny sä entiivin niinn mä myyn ghetto platinaa. homma hanskas ja hanska vitun hukassa ja kaupalliset homot juoksee tän massan mukana.

JOO SOI PÄÄÄÄSÄÄÄÄÄ

Päivämäärä:   28.11.10 09:42:54

:DDDDD en tehnykkäää eile mittäää XDDD tänäää ois sitte se esseee + kaike maailma läksyt ja huom kuntotesti yksin (n)

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   28.11.10 10:13:37

kaheltatoista rattattamaaan hrrr tuonne kylymään :D hyihyi

Päivämäärä:   28.11.10 13:09:09

jooo nukuin kahteetois va piti mennä kirkkoon nii seki sit jäiXDXD

Päivämäärä:   28.11.10 13:31:04

http://www.youtube.com/watch?v=A4c92MuNeAw&feature=related ♥♥♥♥ joo moi tää on hyvä biisi

Päivämäärä:   28.11.10 13:55:59

no voi vitttu sanoisinko näi ei tännäänkää menty sielä mirjamila kattomas niitä heppasia jne. ): ja noila oli skitsovuokrausvideosa kans se allez ola ole >8O

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   28.11.10 14:54:31

mari // o;;; millo se skitsovuokraus oli ):
meni kiiivasti tunti (::

Päivämäärä:   28.11.10 17:13:49

skitsovuokraus oli vissii vk.23 ja kattoin itekki sen videon ja siinä oli se sama )=)=)=)= perseestä p:;

Päivämäärä:   28.11.10 17:17:19

KUMMAKUUMA 2 ! ♥

Mari♥Tane
Saara♥Lola
Aino♥Jessica
Julia♥Sylvia
Alina♥Melinda
Sara♥Tomppa
Sussu♥Vikke
Pirri♥Mono
Veera♥Kome
Elisa♥Piirto
Aura♥Sakke
Jenni♥Kalle
Tiina♥Erppa

lupa:
sussu♥vikke
alina♥mellu
sara♥tomppa
saara♥lola
pirita♥mono
mari♥tane

maasto:
sussu♥vikke
alina♥mellu (suuuuuri ehkä)
sara♥tomppa
saara♥lola
pirita♥mono
mari♥tane

Päivämäärä:   28.11.10 18:50:18

alina: jep :d se skitsovuokraus oli vissii 28 vko.? joo no aiva sama :D en kuiteskaa saa sitä videota ainakkaa sillä musal youtubee ko siinä on jottai tekijänoikeuspaskaa 8(

Päivämäärä:   28.11.10 20:21:44

skitsovuokraus oli vk. 23 ! :D

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   28.11.10 21:17:05

ainii nyt minäki sen muistan :D höhh ):
meinasin tippua tänää ko lissu pieni pukitteli ko nostin laukkaa sille xd oli vähäse virtaa joo ko vasta ratsukoulutuksen käyny

Päivämäärä:   28.11.10 22:05:09

jepaje, tiiiistaina ridaaaaaan (=((=(=(= ♥♥
tuo käsi kyllä vieläki kipiä vaikka sen ois pitäny
olla parantunu jo ööö viikko sitte XD <3 kunno kusettajia ne tyyypit ((=(=(= ehanaa..

Päivämäärä:   28.11.10 22:06:30

vvviittuu meä koirat o tyhmiä ne kävi roskiksela herkuttelemasa ja mitä muutakaa ko kanaluita -,- katellaaa ny mitä niitteeee elimistö sannoo .............. HISTORIAN ESSEE VALMIS !(= YELLHEA

Päivämäärä:   29.11.10 15:33:11

aino: koirat ei vissii sais syyä kananluita? :s

sara: eiku nii oliki vko.23 :D

VITTTTTUUU AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARF. simon koulun opettajat on kaikki oikeesti iha perseestä revittyjä -.- eka että pittää olla kaikki välkät pihala, iha sama mite paljo pakkasta, nyt ei saa ennää kahvikonepäivänäkkää olla koko ruokavälkkää sisälä -.- anja tuli tännää meile ragee että nyt kaikki jokka juono kaakaonsa ni pihale ko oltii sielä.. mennee vähä liia pitkäle, ja vielä seki että jostai KYNÄN puuttumisesta tullee merkintä. saanko kysyä: mitä vittua?

ja toi kahvikonehomma on se ko meilä on semmone kahvikone ylä asteel ni luokile on omat päivät millo sielt saa käyä ostaa kaakaota tms. ni nyt ei sitäkää saa juua rauhasa =) "KARTANOLLE KAIKKI" -.-

dgsyjKWLFNYJREGHLOIR4W3G3KRN4IGJYH34 mmmikä oli

Päivämäärä:   29.11.10 17:22:49

joo ei sais :DDDD mut eipähä nuo kovi kuoleitlta näytä :DDDDDD äää oikeesti mulloa taas angsti XDDDD eikai siinä tupakkaa vaa kiskonu koko paska päivä, ja liikasa jotai paskaa peliä ni 4 sormeä kärsi ja pää :DDDDD hyiv menneee

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   29.11.10 17:34:58

joku häärii tossa meiä pihalla :D ramppaa eestaas oven ja autotallin välillä ja mennöö samalla minu ikkuna ohi o;

Päivämäärä:   29.11.10 17:50:04

saara: hui ne saattaa olla niitä tyyppejä jokka tullee lappu käesä ove taakse, ja siinä lapusa lukkee: olen kuuro mykkä ja sokea, anna rahaa. tms :sd

jepatijee huomena aukee vissssssiii nuoggarit. tietty taas jokku yläikäset tullee sinne riehuu ja nuokkarit sulettu -.- ei ois ihme :D

Päivämäärä:   29.11.10 17:51:42

öääääää huomenna ratsiiin <333333333 (=(= haluisin menn viel viimesen kerran monallaa ... )::::: tullee sitäki ponia ikävä, oliha se melko parasss <3

Päivämäärä:   29.11.10 18:54:26

joooo kivaha se ku ihan sairaan kovar pakkaset ja meil o tetti ja en toki oo tallil...ihan kuoollu olo)= miten jaksan loppu viikonOO: eipä ollut taas kaukana et oisin saanu kaviois naamaa ja sit lensin naamalleen melkee lantalaan vai mikä se nyt onhaa ja vedet päällekki sain :DD:D:DD

Lähettäjä: saaarahii (eikirj) 
Päivämäärä:   29.11.10 19:36:37

mari // näimpä o;; kohta tunkeutuu ikkunasta sisälle varmaa XD

Lähettäjä: alinasi 
Päivämäärä:   30.11.10 00:13:49

mari & saara/ hyi älkää pelotelko alkaa pelottaa tommoset jutut o;: mari onko tommosia oikeesti tullu jonku ovele ?

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   30.11.10 08:07:52

alina // no täällä niitä ainahi tulloo :D

Lähettäjä: pirri 
Päivämäärä:   30.11.10 15:33:32

jooo täällä ei voi semmosia tavata, oikeesti. :DDD

Päivämäärä:   30.11.10 15:35:44

ggäägägäägägägä tännnäää ratsimaaaaaaa <pusu>
meikä valvo viime yön KOKONAA... nyt väsyttää p:
rattastukse jälgg vrm suoraa sleepaamaaa =)=)=))

Päivämäärä:   30.11.10 15:36:48

tääääääki topa iha just täynnä =)=)=) saahaaankoha yhtä palio ku sillo öäöäöäöä viimeks p;: no ei oo kyl nii palioo aikaa ? vai onko tätätäätät ebn oo varma ! :D:D

Päivämäärä:   30.11.10 15:44:21

saahaan ! :::DDD pakko saaha. xd

Päivämäärä:   30.11.10 16:03:23

okei, ei me ehkä tällä vauhila saaha nii palijoo. monta topaa me saatii muute viimeksi? :DDD

Päivämäärä:   30.11.10 16:57:26

joku 100 vissii xd

Päivämäärä:   30.11.10 17:01:57

hah (y) oltiinpas hyviä. :DDD

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   30.11.10 17:28:19

huhuh tänää oli eka 3h kotsaa, sitte katottii muumeja ja sitte simpsoneita ja loppupäivä piirreltii heppoja :p

Päivämäärä:   30.11.10 18:16:09

:FFFF meiläpä tuli torstaista aika mahti pv, 3 kässää 2 kuvista ja matikkaaa (=== sampsuli just lähti ja imutti vähä liia kovaa mu kaulaaa )= sattuuu vieläki XD ja mie käskin olla hellä )= XD

Päivämäärä:   30.11.10 21:23:12

hyppäsin tännäää taas monallaa♥ onneks se ei ollukkaa lähteny vielä (=(= se on paras ! mutta nii aluks hypättii sillee löysillä ohjilla aluks käynnissä puomeille ja puomeilta ravi ja sitte esteen yli, ja koko aja siis löysillä ohjilla tuota tehtävää :D tosiaan este oli ristikko mutta sitä nostettiin koko ajan ! (;::: sitte hypättii kahe esteen linjaa,, sitä mentii normaalistI :d Oli oikeesti aika muksa tunti ku kaikki oli iha sekasi ja pelkäs maneesin ovea ja kaikki säikky kaikkea jneee. nanna keuli ja kaikke ♥♥♥ ;D;DD;D dotsiki pomppi silleen niinku aina ja elliki sekos + moni muuu ! :D mutta sitte ku monesti ponit vaa laukkas hallin toiseen päähä nii mona vaa siellä kävelee :D se oli kuulemmma olllu kaikilla tunneilla nätisti ku muut oli sekoillu :D:D sitte niii ööö me hypättiii tuossas klinikan maneesissa koska koulun maneesi ei jostain syystä ollu käytössä (:::: no mutta oliha tuo poni ihana !! ♥

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   30.11.10 22:29:30

saisimpa maanantaina taas lissssunn tunnille (:: seoli kiva

ottakaa upituksena D:

Päivämäärä:   1.12.10 07:06:50

jee sai avata joulukalenterin ekan luukun ♥ niin niin olin eile asemala ja kettää muitaha ei sitte jääny suoraa koulustako minä ja miika :D ni miika meni mikale ja sinne ei voinu vissii tulla enempää D: jouduin sit kikkailee yksikseni KAKS TUNTIA sielä asemala kylmäsä :< no sit neljält mika ja miika tuli asemale ja miikaha meni suorila helmile höylää ja pikkase vitutti, jätkä voitti 20e hedelmäpelist :D:D jooooo ja sitte mentii nuokkareile ja ei kyl hirveesti ollu porukkaa. arttu oli ajanu mopola viantielt asti eikä ollu ees ajolaseja tai visiiriä kypäräsä ni eeehele oisitta nähny sen XDDDDDD aiva ku joku 50v jolla on ollu viiko ryyppyputki ja nytte laskuhumala + nukkunu ojasa yön. hiukset oli aiva sekasi, silmät iha punaset, naamaki punane ja nenäsä pari paleltumaa :D takki oli aiva jääsä ja kuuran peitosa.

MA EN TAHDO MENNA KOULU. niiiii vittumaine päivä tännäää ettei mittää rajjaa. matikka, bilsa, äikkä, enkku ja kaks onervaa -.- ja tiistaile tuli kaks liikkaa, kaks terveystietoo ja sitte kaks valinnaista. pikkase rento päivä, mut ois ollu parempi jos ois yks niistä tullu tälle päiväle

Päivämäärä:   1.12.10 16:02:07

joo TIPPPUIN TAASEN .. tällä kertaa nannalta )= MUTTA SE EI JOHTUNU MUSTA VAA SIITÄ FUCKIN RIKKINÄISESTÄ SATULAVYÖSTÄ... ku se nanna säikky joka vitun ääntä sielä manneesisa, ainaki MUKA... sitte se keuli ja yritti pukitella.. sitte yhesä vaiheesa se vaa sillee säikähti ja se satula liusu sivullle ja tipppuin ja sitte se lähti iha hulluna laukkaa ympäri sitä manneesia :D::D:D se kaato yhe tolpanki ja jotaki... sitte se pysähty ja otettii se kiinni ja katottii sitä vyötä nii siinä oli ne kuminauhat iha poikki ja se vyö veny iha vitusti ja sitä ei ees saanu tarpeeks kiriälle... sitte kävin vielä sen seläsä ja käveltii pari kierrosta ettei sille jääny mtn traumoi ku se oli iha hädissää.. onneks oli jo loppukäynnit nii kaikki oli jo menny kaartoo nii ei ollu nii virtasa... mutta hyvi se hyppäs (= en vaa oikee ttykkää siitä hevosesta muutenkaa kauheesti..

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   1.12.10 16:36:02

hahah hyvä alina :D !

huuu tänää oli kiva päivä koulussaaa (:: käytiiin tiimarissa ostamassa joulukalentereita o; taino minä en ostanu vaa minä olin maksajana ko ostin kolinalle mitskulle ja ½ verpalle :D oli hyvät jututt :D 'menin pyörällä kouluun !' 'POKEMONN !!' 'mitskulla on hurrrja ilme o;o;' 'torstai-iltana koulun jälkeen meillä oli hauskaa'

vaa kohta pitäs mennä pianoa soittamaan opistolle ! <33<3<3

Päivämäärä:   1.12.10 17:07:39

alina: :D

joomitähä sain enku kokkeesta kasin ja ope valitti että "taso laskenu" viime koe oli 9- ni ompaha taas paljo :D

däämn meinasin nukahtaa äske :D onneks en ois tullu taas nii ihottava olo :s mut perrrkele vois joulu jälkee vähä ottaa ittee niskasta kiinni ja keskittyä muuhunki ko dataamisee :D okei oon yrittänykki ja läksyt oon jaksanu jopa tehä kotona ettei koulusa tartte mut en oo kyl pahemmi kokkeisii lukenu ja ulkonaki vois maybe baybe käydä. koko aja vaa tuntunu ettei mikkää riitä ja vaaditaa nii vitu paljo ni EI VAA JAKSA

Päivämäärä:   1.12.10 17:26:57

jaa pappa ei oo kotona ni pittää käyä ruokkii porot :D vähä ois siistiä ratsastaa porola XDDDDD

Päivämäärä:   1.12.10 17:54:36

KOKEILI MARI :DDD mä voin tulla messiiin (((= jooo oonko ees taas vaihteetk koullu, ei kannata mennä tallille tettiin.. sis onhan siel iha jees mut aik kuollu olo (:: jooo tipuin tnään heinäpäälin päält päällen ku romain vähä kiduttiXD

Päivämäärä:   1.12.10 18:50:38

@!#$ NUKAHIN EILE SIINÄ YHEKSÄ MAISA XDXDXD (=(=

Lähettäjäsaaarahii 
Päivämäärä:   1.12.10 19:15:46

mari // joo minä ja verppa joskus pari vuotta sitte yritettii kouluttaa kahta poroa :D niitte nimet oli candy ja sweet ja ne aina hengaili verpan takapihalla :D
sitte me aina lassottiin niitä ja yritettiin joittenki liinojen avulla ajaa verpan pihalle ja sillee :D

ei ikinä onnistuttu ):

Päivämäärä:   1.12.10 20:37:42

joo minun pitäs kerrata vähä ruottia ko koe on perjantaina enkä varmaa huomenna ehi kauheesti lukeaaa, mutta en jaksa kyllä nykkkään. ::DDD

Päivämäärä:   1.12.10 21:14:51

haaa pirri mullaki pe ruotti koe(Y) XDDD mut joo tää oli vika viesti enkä jaksa tehä uutta(==(=(=(=(=(

Ylös ⇑   

Ketju on saavuttanut 100 viestin määrän tai se on suljettu. Ketjuun ei pysty kirjoittamaan.
Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.