Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  syysleirejä?

Lähettäjä: heppatyttö 
Päivämäärä:   5.9.10 14:36:04

heipsulivei (: tietäiskö joku jotain mukavaa leiripaikkaa raahen läheltä 100km säteellä? en jaksa itte etsiä :D esteleirille haluaisin, ei mikään alkeis- vaan vähän tasokkaampi leiri. kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa vaivautua kirjottaan :D

Re: syysleirejä?

Lähettäjä: kata 
Päivämäärä:   5.9.10 14:40:46

vippaas meses! =) asun raahes ni voisin kertoo raahen lähel olevist talleista plussii & miinuksii =) =)

Päivämäärä:   5.9.10 14:51:28

superluxus@hotmail.com :D

Lähettäjä: kata 
Päivämäärä:   5.9.10 14:57:56

lisäsin! =)

Lähettäjä: shfani 
Päivämäärä:   6.9.10 07:44:10

jos saan sanoo, nii ei kannata mennä sarin tallille! olin siel tänä kesänä yleisleiril. en tykänny yhtää ruuist, suurin osa oli jotai epäterveellisii. sit ton leirin jälkee mun jalat on rats. open mukaan ruvennu heiluun jotenki oudosti o.o en siis suosittele

Päivämäärä:   6.9.10 18:57:30

juu itekki oon ollu sarilla kerran leirillä, ruvettiin koko leiri porukka sukelteleen kevytistuntaan. kun oon kisannu aluetasolla ennen omalla ponilla, mutta sitten kun se myytiin niin kaverin puoliverisellä. niin sai valmennuksessa korjailla aika kauan sitä istuntaa :/

Päivämäärä:   6.9.10 19:02:18

oon miettiny tota ahon tallia, jos sinne menis vuokraan jotaki ponia jolla sais hypätä vaikeampaa, muttei ehkä kovin korkeaa rataa :)

Päivämäärä:   6.9.10 19:02:45

koska sarin tallilla ei vissiin vuokrausta oo ?

Lähettäjä: !!! 
Päivämäärä:   6.9.10 19:03:20

Sarilla on iHANAT leirit ja tunnit ja kaikki jos siis tarkotatte Rantsilan Sarin tallia ?
Höpönlöpö , ihana talli . <3

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.9.10 19:42:12

jep omakin istunta huononi kerta heitolla kun sarilla olin sen yhden viikon leirillä. en suosittele myöskään

Lähettäjä: mävaan 
Päivämäärä:   7.9.10 11:11:40

Miten se istunta voi huonontua viikon aikana?

Jos siis istutte kuten ennenkin niin alkaako se ope jotenkin vaatimaan teitä istumaan erilailla, siis leirillä?

Jos ei, niin eihän se opetuksen vika voi olla.

Voisiko vakiopettaja olla vain "mustasukkainen" kun käytte muualla?

Mun ex-tallilla oli tällainen tapa: jos tuntilaiset meni jollekin muulle tallille käymään niin sai kauheet raivarit opelta ja sellaista kieroa naljailua siitä lähtiem tunneilla, ns."piilovit..". Jos "jäit kiinni" toisen kerran muulla tallilla käynnistä niin sait sitten samantien siirtyä sinne kokonaan, takas ei ollut asiaa.

Jos kävit leirillä kesällä niin ope haukku sut pystyyn kun tulit tunnille. Mikään ei ollut oikein, ja suureen ääneen toitotti että "eiks siellä nyt tällaistäkään alkeisjuttua opeteta" jne. samantasoista juttua.
Open mies kengitti seudulla hevosia. Oli aika hintava laatuun nähden. Jos satuit käyttämään toista kenkääjää välissä jostain syystä niin tämä haukkui työn välittömästi kun tuli seuraavalla kerralla. Tuli sellainen vaikutelma että hän on ainoa joka osaa kengittää.

Tätä systeemiä jaksoin muutaman vuoden kunnes sitten löin hanskat tiskiin.

Nyt on ihana oma heppa, meillä on hyvä ope joka kannustaa käymään muidenkin valkuissa että saa näkökulmaa asioihin eikä kangistu kaavoihin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.9.10 18:58:25

ei. opettaja neuvoi korjaamaan istuntaa erilaisin tavoin ja kyllähän se siinä viikossa muuttuu kun reilu 10 tuntia ratsastat tietyssä istunnassa. eikä ainoastaan opettajani huomauttanut muutoksesta vaan myös koulu- ja estevalmentajani ja kesti kyllä muutama kuukausi kun taas sain oman istuntani takaisin...

Päivämäärä:   7.9.10 20:31:08

en sano että sarin talli olis huono paikka, vaan että ite en tykänny.
ja siitä mun istunnasta tuli semmonen ns. "sukellus", että entinen istunta meni pilalle, joka oli siis parempi ja toimivampi. ja ratsastuksen muuttuessa kaverin hevosen liikkeet muuttu myös jotenki kankeammiksi, kun tuttu ratsastaja istui ihan erilailla. enkä sanois että valmentaja rupeais siitä valittaan kun kävin leirillä, vaan siitä millailla siellä opetettiin se kevytistunta hassusti uudestaan o.o .

Lähettäjä: palikka__ 
Päivämäärä:   8.9.10 17:21:45

jaah no mulla ainakaa istutna siel oo muuttunnu

Lähettäjä: nannu 
Päivämäärä:   8.9.10 23:55:00

mee aholle kova paikka (KAI) DX

Lähettäjä: heeii =) 
Päivämäärä:   9.9.10 20:00:07

AHON TALLI ON PARAS PAIKKA! =)=)=)
mee sinne!

Päivämäärä:   10.9.10 20:41:42

aattelinki mennä ahontallille (= mikä sieltä olis semmonen heppa joka osais mennä vaativampaa rataa,ei ehkä kovin korkeaa? tai muuten vaan vaativampi polle jota vois mennä vuokraan? (:

Lähettäjä: mmm 
Päivämäärä:   10.9.10 21:05:50

vikke on semmone vaativampi polle jonka kans saa tehä oikeesti töitä =)=) !

Lähettäjä: Kape 
Päivämäärä:   17.9.10 12:00:37

Myllymäen tallilla on kans syyslomaleirejä

Lähettäjä: 0_0 
Päivämäärä:   18.9.10 17:06:38

oisin tienny minne kannattaa mennä mmut liian kaukana kun ite meen varmaan mäntän ratsastajien syysloma leirile jos saan luvan... olin kesällä ja oli aivan ihanaa..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.