|
Lähettäjä: mauramoi
Päivämäärä: 11.9.10 14:37:28
Ratsastuskoulu Castello on mielestäni todella huono paikka:
- majoitustilana tylsä, vanha, vetoinen koulu.
mm... luulekko et saat jonku 5 tähden hotellin vai?
- jep, hoitohevoset on, mut niil ei oo mitää merkitystä, siis et ei oo mitään välii, onko se sun hoitsu vai ei.
meillä ainakin sai hoitaa jos halus, mut ei ollu pakko :p
- leirikasteemme oli aivan _järkyttävä_. avustajat olivat jotain todella epämääräisenNÄKÖISIÄKIN teinejä, joista yksi heitti hevosen lantaa kasvoillemme. kastetta ei ollut lainkaan suunniteltu (esim. seisoimme haisevassa, likaisessa trailerissa paljain jaloin aluksi puoli tuntia tekemättä mitään) eikä siellä ollut lainkaan täysi-ikäisiä. leirikisat oli, mutta en olisi halunnut osallistua millään, ja minut pakotettiin. yömaasto oli tosin ihan mukava, samoin uitto paitsi että hevoseni yritti kokoajan vaan vetäytyä rantaan vaikka miten työskentelin selässä.
^meidän leirikaste oli ainakin ihan paras !
+ luulekko et joku opettaja pitää leirikasteen?
+ meitä ei ainakaan pakotettu osallistumaan leirikisoihin, sanottiin vaan et ois tosi kiva jos osallistuisit :)
öö kellä menit rantamaaston?
- ei, mielestäni hevoset eivät olleet lainkaan mukavia. aivan liian reippaita tai sitten tosi laiskoja, esim. allin piti olla IHANAN rauhallinen, vaan se olikin sellainen, että ei liikkunut mihinkään ja pukitti kun näpäytti raipalla.
^
öö no, jos siinä lukee ihanan rauhallinen niin mitä sä odotat? rauhallista tietenkin -.- RAUHALLINEN KUN USEIN ON SAMA ASIA KUN LAISKA
- opettaja oli aika kummallinen, oletti vain vetävämme itse itseämme hyvin, ei korjannut mitään istuntoja tai mitään vaikka oli huono istunta.
mulle ainakin korjais istunta ja kaikkea, ei hermostunu vaikka joku ei osannu jne, mun kevytistuntakin parani huomattavasti !
- se on porissa
- ihme kyllä SRL:län hyväksymä talli :--o en ois uskonu.
kuinni et ois uskonu?
anteeksi vain, mutta itse en pitänyt leiristä minkään vertaa
|