|
Lähettäjä: juu
Päivämäärä: 10.6.26 13:39:03
Tiedän paikan, suosittelen pysymään kaukana koko porukasta, ei mitään hyvää sanottavaa omistajista eikä siitä yrittäjämiehestä joka siellä häärää. Ja Lahden hevospiireissä nämä omistajat ei ole mitenkään pidettyjä. Enkä ihmettelisi vaikka ei olisi lupa-asiat kunnossa ja tuon vessan puutteen olin itsekin kuullut. Käy sääliksi niitä vuokralaisia siellä, omistajat puhuvat heistäkin ties mitä...
Omistajina itseasiassa kaksi naista, toisen mies rakensi niitä talleja (kolme eri rakennusta siinä muistaakseni) ja tosiaan tämä paikallinen yrittäjä siellä nyt häärämässä. Puheissa yleisesti tiedossa, että koko talli olisi mennyt konkurssiin ellei tämä yrittäjämiesystävä olisi siihen ilmestynyt rahoittamaan ja kustantamaan remontteja ja elämistä. Alkoi alunperin pyöriä siellä tämä yrittäjämies niin joskus hänellä oli myös lapsi (lapsi oli siellä enemmänkin puuhailemassa tämän omistajan hevosten kanssa) ja vaimo mukana, mutta heitä ei ole siellä kuulema enää näkynyt. Ilmeisesti vaimo sai tietää suhteesta, hyvä hälle, koska se mies vaikuttaa narsistilta.
|