|
Lähettäjä: aika on lopussa
Päivämäärä: 28.5.26 21:45:33
Jeesus on tulossa
1) Älä usko tulevia valheita: Uskovien ylöstempaus ennen 7v vaivanaikaa tullaan selittämään valheella UFO kaappauksesta. Valheeseen todennäköisesti liittyy myös väittämä, siitä että alienit olisivat luoneet ihmisen – ei Jumala (tähän nähdään parhaillaan pohjustusta: USA/pentagon on alkanut julkaista UFO asiakirjoja 8.5 ja lisää asiakirjoja on tulossa lähitulevaisuudessa). 1. tess 4:13-18, 2. tess 2:1-8, 1. kor 15:50-54, matt 24:37-41, luuk 17:26-29, 2. tess 2:11. + älä usko hologrammi kuvia taivaalla (project bluebeam) Matt 24:23-24
Mm. Yle: 8.5 Pentagon julkisti kasapäin materiaalia ufoista / hakusanalla: usa asiakirjat/ usa ufo files/documents
https://yle.fi/a/74-20225088
2) 7v vaivanaika alkaa antikristuksen (pedon) ”rauhansopimuksesta” Israelin kanssa. Ilmestyskirja 6:2, Daniel 9:27, 1. tess 5:3
3) ÄLÄ OTA pedonmerkkiä, jota ilman ei voi myydä ja ostaa (vaivanajan puolessa välissä). Se sinetöi kohtalosi helvetissä. Ilmestyskirja 13:16-17. Daniel 11:31, 12:11
4) Vaivanajan päätteeksi Jeesus palaa maailmaan hallitsijana ja kuninkaana.
5) Ainoa olemassa oleva totuus löytyy Raamatusta ja Jeesuksesta. Se ei ole satukirja, Jeesus on olemassa, elää ja on tulossa pian uudelleen. Ota hänet vastaan elämäsi Pelastajana ja Herrana, ennen kuin on liian myöhäistä. Jokaisen ihmisen sielu on ikuinen joko Jumalan luona taivaassa tai erossa Jumalasta helvetissä – vain sinä voit päättää kummassa. Jeesus ei tullut maailmaan tuomaan uskontoa vaan uskon kautta vapauden syntien seurauksesta.
Joh 3:16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.
Joh 14:6 Jeesus vastasi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Jer 33:3 Huuda minua avuksesi, niin minä vastaan sinulle.
Jeesus ei ole kaukainen vaan odottaa ja rakastaa sinua enemmän kuin uskotkaan ja haluaa henkilökohtaisen vuorovaikutussuhteen kanssasi. Hän on vain rukouksen päässä. Jaak 4:8
|