Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jos tienaisit 3500€ käteen

Lähettäjä: Mietteliäs 
Päivämäärä:   19.3.26 09:32:08

Miten hevosenomistajana käyttäisit tuon rahasumman?

  Re: Jos tienaisit 3500€ käteen

Lähettäjä: roope 
Päivämäärä:   1.4.26 13:47:54

käteen puhtaana vai likaisena

  Re: Jos tienaisit 3500€ käteen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.4.26 13:43:29

Siis ylimääräisenä rahana palkan päälle? Ostaisin toisen satulan, nyt on vain estepenkki.

  Re: Jos tienaisit 3500€ käteen

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   24.4.26 12:02:01

jos palkan lisäks sais tuon verran niin ostaisin uuden satulan

  Re: Jos tienaisit 3500€ käteen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.4.26 14:13:17

Tarhojen pohjiin lisää mursketta tulisi :D

  Re: Jos tienaisit 3500€ käteen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.6.26 06:48:21

Kerran vai joka kk?

Jos minä saisin joka kk palkan päälle tuon 3500€ käteen jäävää rahaa, niin makselisin nopeaan tahtiin jäljellä olevat lainat pois ja sitten vaihtaisin pankkia ja kävisin lähtiessäni vittuilemassa nykyiselle pankille. Maksaisin potut pottuina. Tämän jälkeen keskittyisin laittamaan tallialueen mahdollisimman edustavaan kuntoon.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.