Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Talli/pihatto vuokralle Keski-Suomesta

Lähettäjä: MM 
Päivämäärä:   16.6.24 21:10:18

Mistä olisi paras lähteä liikenteeseen jos etsinnässä 3-5 hevosen talli tai pihatto vuokralle Keski-suomen alueelta? Asuntovälittäjät ei varmaankaan ole se paras ratkaisu? Ovatko ne paikat vain hiljaisessa tarjonnassa tuttujen kautta vai löytyykö vuokrattaville talleille joku oma tarjoamispaikka? Mitä lähempää Jyväskylää sen parempi. Myös remonttia vaativat kohteet voisivat olla mahdollisia kunhan vesi ja sähköt ovat valmiina.
Erilaisia vaihtoehtoja tässä pohdiskellut ja tällainen pienen tallin vuokraaminen kuulostaa tällä hetkellä järkevimmältä ratkaisulta.

  Re: Talli/pihatto vuokralle Keski-Suomesta

Lähettäjä: Jesse 
Päivämäärä:   12.7.24 08:36:37

Mulla olisi taas tarjota tallitilat tai tallista useampi karsina vuokralle, mutta valitettavasti sijainti aloittajan kanssa ei kohtaa. Samaa kuitenkin mietin, että missä tarjota, mikä olisi sopiva markkinapaikka?

  Re: Talli/pihatto vuokralle Keski-Suomesta

Lähettäjä: Marika 
Päivämäärä:   23.7.24 15:31:25

Lievestuoreen Shellin risteyksessä talli tyhjänä,

  Re: Talli/pihatto vuokralle Keski-Suomesta

Lähettäjä: Ohi aiheen 
Päivämäärä:   24.7.24 10:24:09

Itselläni on 5 hevosen talli Etelä-Suomessa. Vielä luopuminen ei ole ajankohtaista, mutta ikä alkaa jo hiljalleen tuntua kropassa. Olen miettinyt vuokraako kukaan tuollaista vai jääkö tyhjilleen. Jäisimme itse kuitenkin samaan pihaan asumaan, eli vuokralle annettaisiin pelkkä talli (laitumet ym.), ei taloa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.