Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies teki ruokaa.. Saanko pettyä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.10.20 20:11:14

Meillä minä olen se joka hoitaa kaupassa käynnin ja ruoan tekemisen.
Eilen oli poikkeus ja sovittiin miehen kanssa että hän käy kaupassa ja tekee ruoan koska minulla päivä venyy iltayhdeksään asti.
Nälissäni kun tulin kotiin niin siellä odotti valmispussityyppinen sipulikeitto lautasella. Olin vähän hämmästynyt, riittääkö tämä illalliseksi? Yleensä siis syödään kunnon illallisen sisältäen lihaa ja riisii/pastaa/perunaa sekä ruokaisan salaatin.
No, eipä siinä mitään. Ajattelin että otan sitten leipää kylkeen. Leipä oli LOPPU. Mies oli syöny kokonaisen leipäpussillisen illan aikana, kun ei keitto ollut tarpeeksi maittava.
Ja voitte vaan kuvitella että minulla tuli pieni ruokakiukku ja mies taas loukkaantui siitä että hän oli nähnyt vaivaa ja tehnyt meille ruokaa, että miten kehtaan olla pettynyt.

Mitäs mieltä te sennut olette? Oliko väärin pettyä miehen ruoanlaittotaitohin ja vaivannäköön?

  Re: Mies teki ruokaa.. Saanko pettyä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.10.20 20:11:57

hupsista, väärä keskustelualue.

  Re: Mies teki ruokaa.. Saanko pettyä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.10.20 13:32:59

kasva aikuseks ämmä

  Re: Mies teki ruokaa.. Saanko pettyä?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   17.10.20 08:53:13

Saat pettyä, syystäkin!

  Re: Mies teki ruokaa.. Saanko pettyä?

Lähettäjä: Ei mikään 
Päivämäärä:   4.12.20 10:11:24

Itse olet miehen valinnut. Kotityötaidoton vätys.

  Re: Mies teki ruokaa.. Saanko pettyä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.12.20 23:29:00

No tottakai saa pettyä. Monet miehet on just tuollaisia, rima on todella matalalla mutta silti kiertävät sen. Eivät tee edes minimiä, kunhan heilauttavat vähän evää ja sitten ihmettelevät kun ei tulekaan ylistystä. Sitten syytetään naista nalkuttamisesta.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.