Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Yrittäjän (toiminimi) vakuutukset

Lähettäjä: Uusi Yrittäjä 
Päivämäärä:   12.7.19 15:18:14

Hei kaikki kanssahevostelijat!

Onko tänne eksynyt muita hevosalan yrittäjiä? Kaipaisin konkareiden eli asioista selvillä olevien neuvoja tarpeellisten vakuutusten suhteen.

Olen siis aloittamassa pienimuotoista yritystoimintaa hevosalalla ja tarkoituksenani on tarjota hevosten koulutuspalveluita sekä maastakäsin että ratsain. Ongelmana vain on se, että varmoja tuloja ei tietenkään ole vielä tiedossa ja vakuutusmyyjät haluavat minun ottavan kaikki mahdolliset vakuutukset joita heillä on tarjota.

Mitä vakuutuksia teillä kanssayrittäjillä, tai asioista tietävillä, on?

Tapaturmavakuutus ilmeisesti hoituu henkilökohtaisen vakuutuksen kautta, mutta entä vastuuvakuutus?

En ole edelleenkään varma, ylittävätkö tuloni YEL-rajan, joten en huolehdi tällä hetkellä siitä. Enemmän kiinnostaa pakolliset ja "hyvä olla"-vakuutukset sekä muiden yrittäjien kokemukset asiaa koskien.

Kiitos ihan jokaiselle joka viitsii vastata ja auttaa aloittavaa yrittäjää! :)

  Re: Yrittäjän (toiminimi) vakuutukset

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.7.19 14:03:23

Aloitin laskutuspalvelun kautta, heiltä sai tarvittavat vakuutukset.

  Re: Yrittäjän (toiminimi) vakuutukset

Lähettäjä: Ilta 
Päivämäärä:   21.7.19 21:17:56

Ryhdy Op kevyt yrittäjäksi. Helppo aloitus.

  Re: Yrittäjän (toiminimi) vakuutukset

Lähettäjä: fwe 
Päivämäärä:   6.8.19 03:45:06

Ukon kautta olen itse aloittanut lomitushommat, vakuutus tuli myös sitä kautta. Op ilmeisesti myös hyvä. Noiden kevytyrittäjälafkojen kanssa on hyvä kartoittaa asiakaskuntaa ja sitä kannattaako toiminimi laittaa pystyyn, vähän pehmeämpi ja varmempi lasku yrittäjyyteen.

  Re: Yrittäjän (toiminimi) vakuutukset

Lähettäjä: kuu 
Päivämäärä:   9.9.19 23:14:47

En aloittaisi kevytyrittäjänä. Siinä tulee ylimääräinen kulu, kun firma ottaa välistä. Varsinkin aluksi, kun laskutettavaa ei ole kovinkaan paljoa tuskin haluat maksaa mitään ylimääräistä.

Toiminnalle vastuuvakuutus ja itselle tarvittavat vakuutukset. Kannattaa ottaa näistä vastuista ja riskeistä selvää, se on osa ammattitaitoa niitä arvioida. Vakuutusyhtiöistä saa apua.

Oiskin mielenkiintoista laskea, paljonko olisin joutunut maksamaan, kun kohta oon 7 vuotta tehnyt ammatinharjoittajana.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.