Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  kokemuksia kaniini- ja kääpiömäyräkoirat

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   10.7.19 21:04:51

Moi! Onko kellään kokemuksia kaniini/kääpiömäyräkoirasta? Selkäviat, luonne, tms? :-)

  Re: kokemuksia kaniini- ja kääpiömäyräkoirat

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   11.7.19 22:54:19

Mulla on kk kaniinimäyräkoira. Tällä on maailman ihanin luonne, tosi sosiaalinen ja kiltti. Tykkää kaikista ihmisistä ja tulee hyvin juttuun muiden koirien kanssa. Leimautuu tosi vahvasti yhteen ihmiseen, mutta tämä minun ei ainakaan ole eroahdistunut vaan jää ihan nätisti yksin kotiin. Toki mäyräkoirat tunnetaan itsepäisinä ja se piirre varmaan jokaisesta mäyräkoirasta löytyy. Mun koiralla sen huomaa lähinnä lenkillä, jos on esim. huono ilma ja sitä ei huvita kävellä niin sehän ei sitten kävele. Jumiutuu istumaan ja suostuu kävelemään vain kotiin päin. Samanlaista juttua olen kuullut muilta mäyräkoiran omistajilta :D

Selkävioista ei onneksi ole kokemusta. Mutta onneksi mäyräkoirahalvaus on nykyään aika hyvin hoidettavissa.
Jos kaniinimäyräkoiraa haluaa niin kannattaa huomioida se että niitä on aika vaikea saada. Pentueet on tosi pieniä ja pennut yleensä varataan nopeasti. Joten kannattaa varautua siihen että voi joutua odottelemaan jonkun aikaa :)

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.