Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: apua 
Päivämäärä:   18.4.19 23:45:24

Moi.

Keitä teidän mielestä voi onnitella äitienpäivänä? Pidättekö sitä juhlapäivänä kuten jouluakin?

Mulla on tuttu aikuinen, joka on mulle aivan kuin toinen äiti. Oman äitini kanssa olen hyvissä väleissä.
Tämä toinen aikuinen osoittaa mun mielestä mulle myös paljon huomiota, ja hetkellisesti ”äidillisiä” vaistoja.

Pari päivää sitten sain kuulla että hän on käynyt lapsettomuushoidoissa nuorempana, eikä ole ikinä voinut saada lasta.
Kysymys siis kuuluu, että voinko muistaa häntä jotenkin äitienpäivänä? Ehdotuksia :)
Itse olen siis 17v

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   19.4.19 09:11:20

Voit muistaa. Jos hän viihtyy kanssasi, niin yhteinen tekeminen varmasti mukavin tapa muistaa, vie hänet vaikka syömään.

Itse onnittelen mummoani, äitiäni, miehen äitiä ja miehen lasten äitiä :)

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: apua 
Päivämäärä:   19.4.19 09:22:59

Ihanaa kun onnittelet noin useaa, varsinkin miehen lapsien äitiä <3

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   19.4.19 14:44:19

Hän on suhtautunut meihin oikein hyvin, eikä ole yrittänyt laittaa kapuloita rattaisiin tms. Ollaan siis hyvissä väleissä, joten on mielestäni hyvien tapojen mukaista onnitella :) aivan eri asia olisi toki, jos olisi joku katkera ex, joka koittaisi pilata meidän suhteen, käyttäisi lapsia pelinappuloina yms..

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   23.4.19 14:33:12

On se juhlapäivä, mutta toki ihan erilainen kuin esim. joulu. Jokainen onnittelee niitä, joita haluaa. Jonkun mielestä saattaa olla typerää onnitella esim. mummoa (koska ei mummo ole sinun äiti), mutta jotkut onnittelee myös naapurin Marjukkaa, jolla on jo lapsenlapsenlapsiakin :)

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: Uu 
Päivämäärä:   25.4.19 18:13:21

Eikö tuo ole vittuilua onnitella äitienpäivänä sellaista, joka ei saa lapsia itselleen?

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: miettivä 
Päivämäärä:   26.4.19 22:11:21

Itse en ehkä äitienpäivänä onnittelisi. Se on sellainen päivä, joka kuuluu enemmän sille oikealle äidille. Toki voit osoittaa kiitollisuuttasi joku toinen päivä viemällä kukkia ja vaikka syömään. Varsinainen äitienpäivä voi nostaa aika suuret tunteet pintaan, jos oikeasti on lapsia halunnut ja niitä ei ole saanut.

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.5.19 22:20:39

Minä onnittelen äitiä ja isoäitiä.

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   3.5.19 19:40:28

Älä varsinaisesti onnittele. Mutta voit toki muistaa, jos on ollut varaäitinä. Esim kiittää.

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.5.19 14:31:29

Äitejä voi onnitella :) Lapsetonta naista en onnittelisi, voi olla inhottavaa.

  Re: Äitienpäivä sellaiselle, joka haluaisi olla äiti

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   10.5.19 11:08:07

Vastoin tahtoaan lapsettomalle onnitteleminen tai muistaminen äitienpäivänä on kuin veitsen kääntämistä haavassa, vaikka kuinka olisi "äidillisä" neuvoja jaellutkin. Muista jonain toisena päivänä, ilahduttaa varmasti enemmän.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.