Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Plagiointi

Lähettäjä: Epätoivoinen 
Päivämäärä:   9.11.18 21:18:27

Koulukavetini kopioi kaikki tehtävät yliopistolla.Tekisi mieli ilmoittaa yliopistolle.olen myös ottanut videon tästä kopioinnista

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: Epätoivoinen 
Päivämäärä:   9.11.18 22:07:18

Pelkään koulukavetrini puolesta,ett hän saa syyt niskaansa.onneksi on noi tallenteet.nin hyvä uskoisia höynäytetään.tää tyttöN kehuu saavansa kaikista tehtävist 5.oo(((

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   12.11.18 13:52:43

Mä ainakin ilmottaisin.. jos on kerran todisteetkin.

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   9.12.18 22:02:33

Mitä haittaa kaverisi kopioinnista on sinulle? Jatka omaa elämääsi. Siitä on vain haittaa koulukaverillesi.

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: olo 
Päivämäärä:   26.12.18 14:10:24

Pelkäät koulukaverisi puolesta, että hän saa syyt niskoilleen mutta samalla olet videoinut hänen kopiointiaan?

Ai niin, tiedättekö että salaa äänitetyistä puheluista, videoista ja muista millä ei ole videoinnin tai äänityksen kohteen lupaa ei ole käytännössä tai juridisesti mitään todistusarvoa. Eli turhaan videoitte todisteeksi mitään, jos esität ns. luvatonta todistemateriaalia voit itse saada syytteet esim. yksityisyydensuojan loukkaamisesta.

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: Gjfe 
Päivämäärä:   27.12.18 04:58:27

Taidatte olla yläkoulussa? Ehkä kahdeksannella luokalla?

Joudut vähän vielä opettelemaan kirjoittamista. Käy vaikka lukio tuon peruskoulun jälkeen ja ole hereillä äidinkielen tunneilla.

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: tarinasetä 
Päivämäärä:   12.1.19 21:47:42

Jeesus tuo valon, sitä tarvitseville
Älä kieltäydy valosta
Tarinasetä kirjoittaa auttavia tarinoita
Älä kopioi tarinasedän tarinoita

Sen jos teet,
Ei hyvä seuraa.

JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!vJÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!JÄTÄ SE!

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.1.19 22:20:10

"Ai niin, tiedättekö että salaa äänitetyistä puheluista, videoista ja muista millä ei ole videoinnin tai äänityksen kohteen lupaa ei ole käytännössä tai juridisesti mitään todistusarvoa. Eli turhaan videoitte todisteeksi mitään, jos esität ns. luvatonta todistemateriaalia voit itse saada syytteet esim. yksityisyydensuojan loukkaamisesta."

Jaa ei pidä paikkaansa. Opetellaanko taas ne lait ja lakien soveltamiset oikein, ennen kuin aletaan larpata juristia?

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: Illis 
Päivämäärä:   5.2.19 18:57:53

Kopioi mistä? :) haluan kans vitosia

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: Olo 
Päivämäärä:   28.2.19 16:21:01

"Ai niin, tiedättekö että salaa äänitetyistä puheluista, videoista ja muista millä ei ole videoinnin tai äänityksen kohteen lupaa ei ole käytännössä tai juridisesti mitään todistusarvoa. Eli turhaan videoitte todisteeksi mitään, jos esität ns. luvatonta todistemateriaalia voit itse saada syytteet esim. yksityisyydensuojan loukkaamisesta.

Jaa ei pidä paikkaansa. Opetellaanko taas ne lait ja lakien soveltamiset oikein, ennen kuin aletaan larpata juristia?"

No tämän on juristilta kuultua. Kerro toki laki ja esimerkit lain soveltamisesta kun niistä kerroit. Avoimin mielin kuuntelen näkemyksesi väitteistäsi. Toki todistustaakka on aina väitteille, mutta laittomasti hankituista todisteista voi joutua itse hankaluuksiin..

  Re: Plagiointi

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   18.4.19 10:07:13

Siis kuka tässä kopioi ja keneltä......??

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.