Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Personal trainer

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   4.9.17 13:05:50

Oon miettiny, että haluaisin itelleni Pt:n. En yhtään tiedä mistä etsiä, enkä hirveitä summia edes pystyisi maksamaan.. Onko teillä kokemuksia, millaisia on olleet ja minkä hintaisia??

  Re: Personal trainer

Lähettäjä: Ei kiitos 
Päivämäärä:   7.9.17 13:35:10

Hinta riippuu asuinpaikasta. Kaverini on aloitteleva pt yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Hinnat ovat aivan järkyttävät verrattuna oman paikkakunnan pitkään alalla toimineen pt:n hintoihin.

Olen harkinnut pt:n palkkaamista, mutta sitten se jäi. Useamman kanssa olin yhteydessä (myös tähän kaveriini, josko hän voisi toimia etä-pt:nä). Elämäntaparemontti oli suunnitelmissa, mutta tunnen itseni ja monet isot muutokset eivät minulle sovi.

Teen töissä pitkää päivää, joten arkisin en ehdi/jaksa enää salille mennä. Olisin halunnut jonkin kotona tehtävän jumppaohjelman helposti varastoitavilla välineillä (kahvakuula, kuminauha yms). Ehdotukseni pt:lle oli, että hän tekisi minulle tuollaisen ohjelman, ohjelma tarkastettaisiin/muutettaisiin vaikka 3 kk välein. Vuoden päästä, kun ohjelman teko olisi toivon mukaan tullut minulle rutiiniksi, voisi tehdä seuraavan muutoksen, joka olisi ruokavalio.

Yhdellekään pt:lle tämä ei ole käynyt, vaan heti olisi pitänyt muuttaa sekä ruokavalio, että liikuntatottumukset.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.