Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laitanko viestiä vai en? Miehelle

Lähettäjä: tuupu 
Päivämäärä:   28.6.17 17:24:42

Väsäsin itselleni deittiprofiilin, ja katsos kehveliä: Hyvin muksva mies tuli juttelemaan. Juteltiin muutama päivä siellä sivustolla hyvin tiiviisti, kunnes hän kysyi onko mulla whatsappia. Vaihdettiin numerot, mutta sen myötä viestittelyn määrä laski kuin lehmän häntä.
Hän kyllä yleensä vastailee kivasti ja löytää jutunaihetta itsekin, mutta jos en aloita juttelua, ei hänkään aloita.
Ei mua sinällään haittaa, olen hänellä sanonutkin että laittaa viestiä silloin kun kiinnostaa ja ehtii, kun hän pahoitteli myöhäistä vastaamistaan johonkin tyhjänpäiväiseen viestiini. Ja voihan hänellä olla kiireitä tai mitä tahansa, että ei vaan ehdi tai jaksa. En siis mitenkään moiti häntä.
Mutta pelkään, että ahdistelen häntä ja hän vastaa pelkkää kiltteyttään. :/ Joo, olen tyhmä kun sellaista mietin, mutta kun olen aika monta kertaa kokenut sen, että seurani ei kiinnosta ketään ja olen toisten mielestä ärsyttävä. Siksi olen kauhean varovainen "tyrkyttämään" juttujani tai seuraani.

Aika naurettavaa, olenhan sentään 19. Ei vaan ole mitään kokemusta pojista, ei ole ollut edes kavereina poikia. Miten niitä käsitellään. :|

Ai niin, ja tuumittiin että nähtäisiin elokuussa. Haluaisin oikeasti nähdä hänet, eli siksi haluaisin pitää edes vähän yhteyttä.

  Re: Laitanko viestiä vai en? Miehelle

Lähettäjä: silli 
Päivämäärä:   28.6.17 20:42:39

Yleensä silloin jos toinen osapuoli ei koskaan aloita juttua, ei kiinnostusta hirveästi ole ilmassa. Tietysti riippuu myös siitä, kuinka aktiivisesti itse laittelet viestiä, eli jätätkö toiselle edes tilaa aloittaa keskustelua. Jos laitat päivittäin kenties montakin kertaa viestiä, niin ehdotan pitämään parin päivän tauko ja katsomaan miten sitten käy ja kuuluuko miehestä oma-aloitteisesti. Kaikki eivät ole niin aktiivisia pitämään yhteyttä vaikka olisikin kiinnostusta ilmassa. On myös hyvin mahdollista, että mies juttelee myös muiden naisten kanssa deittisivustolla.

Miksi muuten näette vasta elokuussa? Yli kuukausi on melko pitkä aika jutella netissä tapaamatta kasvotusten, siinä luo helposti toisesta aivan toisenlaisen kuvan kuin mitä todellisuus on. Eli älä nyt innostu liikaa ja kuvittele että kyseessä on mahtava mies ennen kuin olette todella tavanneet.

Tsemppiä :)

  Re: Laitanko viestiä vai en? Miehelle

Lähettäjä: tuupu 
Päivämäärä:   28.6.17 21:59:36

Sitä mäkin vähän oletan, että saattaa se jutella muillekin. Eikä se mua haittaa, vapaa ihminen tekee kuten tahtoo. :) Olen laittanut ehkä kerran päivässä jotain, mutta olisi varmaan tosiaan järkevää antaa vähän tilaa. En vain ole halunnut vaikuttaa epäkiinnostuneelta.

Tuo tapaamisen venyminen onkin ihan typerä juttu, mutta näillä näkymin pakko. :/ Mä olen töissä kaikki arkipäivät, hän taas on yleensä viikonloppuisin töissä ja vapaapäivät osuvat arkipäiville. Vapaita viikonloppuja hänellä on vasta elokuussa. Välimatkaa on yli 300 kilometriä, olisikin vähemmän.
Joo, ei pitäisi innostua ihan liiaksi. Saattaahan olla että ollaan ihan erilaisia mitä oltiin ajateltu.
Kiitos tsempistä. :)

  Re: Laitanko viestiä vai en? Miehelle

Lähettäjä: silli 
Päivämäärä:   28.6.17 22:24:06

Kuulostat suhtautuvan nettideittailuun juuri kuten siihen kuuluukin, kiinnostuneesti mutta ei liian vakavasti :) Kyllä se mies ottaa yhteyttä mikäli on kiinnostunut, älä siis siitä huoli. Jos olet itse ollut aiemmin aktiivisempi osapuoli, kyllä se kiinnostus sinun puoleltasi on jo tullut selväksi.

Jos juuri tämä mies ei satukaan olemaan jostain syystä sopiva, niin muista ettet luovuta, kyllä sieltä niitä helmiä löytyy.

  Re: Laitanko viestiä vai en? Miehelle

Lähettäjä: tuupu 
Päivämäärä:   29.6.17 01:10:20

Olet varmasti oikeassa. :)

  Re: Laitanko viestiä vai en? Miehelle

Lähettäjä: yksinäinen 
Päivämäärä:   2.7.17 08:57:09

Miehinen näkökanta itse viestittelisin vaan naiset ei halua.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.