Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.17 10:37:57

Elimme onnelista elämää 2 vuotta, mutta sitten minä aloin voimaan henkisesti hyvin huonosti (lukio, kaverit,poikaystävä, ratsastus jne.), joten jätin poikaystäväni ilman suurimpia perusteluita, olin niin loppu.

Olemme nyt puolen vuoden jälkeen löytäneet toisemm uudelleen. Olemme tässä nyt viikon säätänyt, mutta kuulin ikävän uutisen: 2 kuukautta eromme jälkeen hän olisi käynyt panemassa paikkakuntamme kauheinta jakorasiaa.

Miten pitäisi suhtautua? Olimme erossa, mutta koko eromme aikana hän vannoi rakkautta minulle ja pyysi palaamaan luokseen.
Olen vain itkenyt koko yön... Auttakaa.. En haluaisi kuulla sitä, että tämä pitää paikkansa, mutta kun asian kertoi poikaystäväni paras kaveri...

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.4.17 11:01:15

Ette seurustelleet, joten hän ei tehnyt mitään väärää.

Jos et voi hyväksyä tuota, on ehkä parempi että pysytte eronneina.

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   20.4.17 13:59:52

Puutteessahan tuo oli, tai hienommin sanottuna seksuaalinen hätätila.

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.4.17 15:01:05

Niin että jätkän olisi pitänyt odottaa hamaan tulevaisuuteen, jos sinä sattuisit mielipidettäsi vaihtamaan. Valitettavasti miehetkään eivät ole ajatuksenlukijoita ja pysty arvaamaan, että kun heidät yhtäkkiä ilman perusteluita jätetään, että toinen haluaakin heidät hetken päästä takaisin.

Jätkä ei kuitenkaan samantien lähtenyt seuraavan naisen matkaan, vaan erostanne oli kuitenkin se pari kuukautta. Eikä se teidän ensimmäisen seurustelusuhteen loppuaika varmaan mitään herkkua myöskään jätkälle ollut...

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: vass 
Päivämäärä:   21.4.17 08:53:13

Siis miksi mies ei saa sinkkuna käydä laskemassa geenejään minne haluaa?

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: haumau 
Päivämäärä:   21.4.17 12:20:26

Ehkä on parempi et aloittaja pysyy sinkkuna ja selvittää päänsä ja sen mitä oikein haluaa.. Totta kai jätetty osapuoli saa mennä panemaan ketä haluaa jos ei kerran seurustele. ja jos joku antaa niin se ei tee naisesta yhtään "paikkakunnan kauheinta jakorasiaa".. Kumma et nainen heti leimataan jakorasiaks mut kun mies tekee samaa niin se on vain hyvä.. Paskat..
Mut aloittaja hei, mee kasvamaan viel ja jätä seukkaamiset ja panemiset niille jotka sen handlaa

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   21.4.17 22:33:31

Se on hänen oma asiansa mitä tekee. Itse olit jättänyt, joten et voi puhua millään lailla pettämisestä.

  Re: Poikaystävä "petti"?

LähettäjäXxxxx 
Päivämäärä:   24.4.17 13:34:49

So what? Ette olleet yhdessä tapahtuman aikaan, joten hän ei pettänyt. Kaksinaamaista tosin vannoa rakkautta sinulle ja pyytää paluuta yhteen ja samalla sitten käydä polkemassa kylän yleistä polkupyörää, mutta pettämistä se ei siltikään ole.

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: Papuliina 
Päivämäärä:   24.4.17 19:10:30

Ette olleet yhdessä, poika haki "lohtua" (ts. helppoa pllua) ja se on siinä. En jäisi itsekkään odottelemaan, VAIKKA olisi edelleen tunteita exää kohtaan.

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.6.17 12:39:23

" joten jätin poikaystäväni ilman suurimpia perusteluita, "

Öö kukahan tässä on pettänyt ja kenet? Poikaparka...

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: Macy 
Päivämäärä:   4.6.17 07:46:59

Hän ei pettänyt. Hän oli sinkku. :)

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: BiN 
Päivämäärä:   10.6.17 22:53:04

Minä kävisin sinuna ihan antamassa hälle omaa "lääkettää"! Käy pöyrähtää sen naisen luona kylässä ja kokeile jos teilläkin synkkais.

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: le 
Päivämäärä:   12.6.17 22:23:30

YOU WERE ON A BREAK!!

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.6.17 01:05:05

No eiköhän aloittaja ole saanut asiat selviksi kun aloituksesta on kaksi kuukautta...

  Re: Poikaystävä "petti"?

Lähettäjä: Tallipiika 
Päivämäärä:   27.6.17 17:01:35

voi hyvänen aika! oletko varma ettei tuo kaveri huijaa sinua?! jos hän yritti vain tehdä sut mustasukkaiseksi.mulla OLi poikaystävä mut ei ole enää.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.