Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   30.11.16 23:03:54

Aloin tässä unta odotellessa pohtia, käyttävätkö hötönettiläiset yöpukuja vai nukutteko ilman rihman kiertämää?
Entäpä ollessanne kylässä ystävän luona?

Itse nukun kotona täysin alasti. En ole ikinä oppinut nukkumaan vaatteet päällä ja kylässäkin tuppaan riisumaan ne unissani, ainut mistä en toistaiseksi ole selvinnyt ulos unissani, on jumpsuit mutten sitäkään erityisemmin tykkää nukkuessa pitää. Mieluummin nukkuisin alusvaatteilla kyläillessänikin..

Mites te?

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.11.16 23:27:16

T-paita ja bokserit yleensä, joskus ilman toista tai molempia.

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Sieluntoveri 
Päivämäärä:   1.12.16 07:34:51

Ihan pienenä mä nukuin univaatteet pääl mut oon nyt 10-vuotiaasta lähtien nukkunu AINA tähän päivään asti eli 5-vuotta ilman vaatteita. Miks nukkuisin vaatteet päällä jos oon yksin omassa huoneessa? Hienoo tietää joku toine joka tekee samoi, koska en oo kuullu kenenkäö muun nukkuvan ilman vaatteit ja jotkut kaverit on kummastellukki ilman vaatteita nukkumista!

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.12.16 18:49:01

Itse nukun pikkuhousuissa, kaverista riippuen joko valtavassa t-paidassa ja alushousuissa tai sitten lisäksi vielä shortsit. Vaikka en ole mikään kauhea pyöriskelijä, niin silti ärsyttää kun kääntyessä vaatteet kiertyy ympärille.

Ihan alasti en osaa nukkua kun nukun kuitenkin peitto/ylimääräinen tyyny reisien ja polvien välissä. :D

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.12.16 18:15:52

Toppi ja alushousut aina, siihen ehkä päälle sellaset yökkärishortsit.

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: 5rotua 
Päivämäärä:   9.12.16 23:08:20

alasti tai yöpaita jos mul kylmä

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.12.16 21:25:05

Itse nukun aina isolla t-paidalla ja shortseilla.. ja joskus vaan t-paidalla ja pikkuhousuilla.

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.12.16 21:28:54

T-paidalla ja yöhousuilla nukun, jos on kuuma ilman yöhousuja

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Merituuli 
Päivämäärä:   14.12.16 01:13:44

Alasti, toki jos vierasissa niin toppi pikkarit:)
Villasukat päällä oon kuitenkin syksyt talvet

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   14.12.16 11:39:00

T-paita ja pikkarit.

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Juksuc 
Päivämäärä:   15.12.16 10:03:41

Talvisin joo "yöpukua", periaatteessa olohousuja ja t-paitaa, joskus ihan yömekkoa. Kesäsin saatan nukkua alasti, pikkareissa tai yömekossa.

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: .s.s. 
Päivämäärä:   20.12.16 22:51:09

Kotona alasti, kun on vieraita kylässä niin päällä pyjama-housut ja t-paita (samoin kuin silloin jos olen jossain muualla yötä kuin kotona).

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Theressa 
Päivämäärä:   21.12.16 11:11:14

Nukun alasti tai pikkuhousuissa. Saatan kotona hillua yöpuvussa hereillä ollessa. Mukavia ja kevyitä kamppeita. :D

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: w 
Päivämäärä:   21.12.16 14:31:29

t paita ja pikkarit

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Nainen 
Päivämäärä:   21.12.16 16:50:15

Kotona nukun alasti mutta jos olen kylässä niin pikkari vain päällä!

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Topples 
Päivämäärä:   21.12.16 21:32:17

Vain kumisaappaita

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Della 
Päivämäärä:   31.12.16 13:12:39

Kesäisin yleensä vaan yöpaita ja pikkarit, mutta talvella paidan lisäks myös yöshortsit ja pörrösukat jos on kylmä :3

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.1.17 18:18:45

Alushousut päällä kotona ja läheisimmillä kavereilla ja vähän vähemmän läheisillä toppi tai t-paita lisänä.

  Re: Käytättekö yöpukua?

LähettäjäXxxx 
Päivämäärä:   2.1.17 01:54:51

Iltapesun jälkeen olen yöpuku (pyjama tässä tapauksessa) päällä, ennenkuin menen nukkumaan, mutta nukun kyllä alasti. Näin on ollut lapsesta lähtien :) js ja ikää kohta 30v.

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Papuliina 
Päivämäärä:   2.1.17 23:13:13

Alushousut jalassa tulee nukuttua kotona. Kylässä sitten t-paita/toppi lisäksi.

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: Jaffa 
Päivämäärä:   2.1.17 23:42:13

Yksin nukun yövaatteet päällä eli jotkut pyjaman pitkät housut ja vanha iso t-paita. Laatikollinen täys niitä. Sit taas jos nukun muualla, esim miehen kanssa niin joko alasti tai alushousut ja toppi päällä. Kaverilla yövaatteet päällä tai jos baarin jälkeen sammun niin kaikki vaatteet päällä yleensä :D

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   7.1.17 01:26:03

Jos nukun yksin tai poikaystävän kanssa niin yleensä ilman vaatteita tai vähintään ilman paitaa, en vaan osaa nukkua vaatteet päällä :D kavereiden kans nukkuessa sit vaan perus tpaita ja shortsit

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: oops 
Päivämäärä:   11.1.17 16:38:18

Illalla kun tuun suihkusta pistän "yövaatteet" (shortsit+tpaita) päälle. Kattelen telkkaria tms. Kun meen sänkyyn niin sitten riisudun. Joskus en jaksa ottaa niitä poies.
Kaverilla nukun shortseilla ja tpaidalla.

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.1.17 19:46:04

Riippuu täysin fiiliksestä ja lämpötiloistakin. Joskus ihan alasti, joskus alushousuissa, joskus on toppi ja shortsimalliset yöhousut ja joskus ne yöhousut ja paksumpi pitkähihainen yöpaita.

  Re: Käytättekö yöpukua?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   2.2.17 19:31:32

Alasti, mies myös. Kaveri jos on kylässä ja nukkuu samassa huoneessa kuin minä, niin sit toki jotain vaatetta päällä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.