Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Silmälasit muovikehyksellä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.25 14:18:42

Minulla on aina ollut metalliset, mutta nyt löysin tarpeeksi sirot muoviset. Millaisia ne ovat käytössä? Valuvatko nenää pitkin?

Re: Silmälasit muovikehyksellä

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   27.2.25 14:23:13

Hyvin istuvat eivät valu sen enempää kuin metallisetkaan. Jos sinulla on kapea nenänvarsi ja valuvat siksi, että nenäosa on liian leveä, muovisiin voi asentaa jälkikäteen samanlaiset nenätyynyt kuin metallisissa on. Muoviset eivät ole yhtä kestävät kuin metalliset.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   27.2.25 14:27:40

Kolmet viimeiset olleet muovia. Tallille siirrän vanhimmat käyttöön. Edelliset ei kestänyt mutta nyt viimeiset vähän paksummilla sangoilla ja on pysyny ehjänä myös tallilla. Käytän myös kiekossa kypärän alla samoja ja kestää sielläkin.

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   27.2.25 14:43:02

Mulla on ollut nämä elämäni kahdet ensimmäiset kehykset muovia, tykkään itse. Jotenkin vierastan metallisia kehyksiä, en tiedä miksi.

Mulla nää vähän valuvat, mutta johtuu siitä että hikoan naamasta vähän, enkä tykkää nenätyynyistä. Tuo valuminen ei tosiaan haittaa mua, tulee korjattua ihan automaattisesti enkä edes huomaa sitä korjaamista itse. :D

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   27.2.25 15:13:27

Mulla on ollut muovikehyksiä 15 vuotta. Inhoan nenätyynyjä, ne painaa, hikoaa ja pakkasella aiheuttaa kipua.
Suosin raskaita kehyksiä enkä ole yksiäkään saanut rikottua, metallikehykset olen saanut solmuun muutaman kerran.
Muovikehys täytyy sovittaa hyvin kun nenätyynyillä ei saa samalla tavalla säädettyä, mutta myös muovikehyksiin saa nenätyynyt.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   27.2.25 15:16:45

Ei valu kun ostaa sopivan kokoiset ja kiristää sankoja joskun löystyy. Nenätyynyjä en huoli, istuu paremmin ilman, sirohkot kasvot.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   27.2.25 15:18:41

Valuvat silloin, kun on kesä ja kuumaa ja kosteaa.

Lähettäjä: emppu 
Päivämäärä:   27.2.25 15:29:15

Mä tykkään muovisista! Erityisesti siksi, että ei ole erillisiä nenätukia jotka keräisivät likaa, tai mihin hiukset tarttuu kun nostan usein lasit otsalle kun luen jotain pienellä kirjoitettua.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.25 15:37:58

Eli jos otan ne lasit, niin voin myöhemmin asennuttaa niihin ihan vaan liikkeessä ne "kumityynyt"? Tilaan lasit ensi viikolla mutta kävin tänään jo sovittelemassa ja varaamassa ajan, niin pohdituttaa.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   27.2.25 15:46:45

Voit asennuttaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.