Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  "Nainen saa aina halutessaan seksiä"

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   27.2.25 12:36:42

Threadsissa törmäsin nyt taas tähän lauseeseen. En tiedä onko tuo siis joku vitsi vai mitä sillä tarkoitetaan, koska kirjaimellisesti tarkasteltuna se ei kyllä vastaa todellisuutta. Vai onko se käänteisesti ajateltuna sama kuin usein kuulee sanottavan että miehet haluaa naisilta vain seksiä.

Re: "Nainen saa aina halutessaan seksiä"

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.2.25 12:37:54

Näin sanojalta voi kysyä löytyykö maailmasta yhtään naista jonka sänkyyn et lähtisi ja katsoa ilmettä.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.2.25 12:38:28

Se on ainoa asia mitä he naisissa arvottavat, ja tottahan se on että nainen löytää aina jonkun epätoivoisen miehen pelkkään seksiin. Roskiin tuollaiset miehet.

Lähettäjä: OO 
Päivämäärä:   27.2.25 12:39:14

No kyllä tuo oman kokemukseni ja ympäristön havaintojen mukaan pitää paikkaansa, mutta toki voi olla yksittäisiä tapauksia joissa tuo ei toteudu, ns. poikkeus vahvistaa säännön.

Lähettäjä: Ville 
Päivämäärä:   27.2.25 12:39:53

Ja mies saa useimmiten kaksi kertaa, pyytää ja olla ilman.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.2.25 12:41:59

Kaunis nainen saa helposti, mutta ihan samalla tavalla saa komea mieskin.

Mitä tulee sitten keskivertoihin tai rumiin, niin on se hankalaa molemmille sukupuolille. Miehet vaan tuppaavat tekemään tästä numeron, ryhtyvät ärsyttäviksi inceleiksi ja alkavat syyttämään naisia seksin ja läheisyyden puutteesta. Naiset taas hyväksyvät asian helpommin ja tajuavat, että pärjäävät yksinkin.

Päivämäärä:   27.2.25 12:56:44

Tuo nyt on vaan incel-miesten ulinaa, jos jossakin puhutaan ettei nainen saa seksiä. Naisille se on heidän mukaansa helppoa, mutta he eivät tasan tarkkaa itsekkään ottaisi seksiseuraksi taikka kumppanikseen aivan minkä näköistä naista tahansa. Eli heiltäkin löytyy vähimmäiskriteerit ja usein ne on omaan tasoon nähden liian korkeat eikä seuraa täten löydy, sitten inistään kuinka naiset ovat liian nirsoja vaatimuksineen, vaikka itsellekin sitä seuraa löytyisi, kun tyytyisi vähempään.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.2.25 13:00:02

Sen lisäksi tuossa ei oteta huomioon sitä, saako nainen halutessaan turvallista saati edes kohtuullista seksiä. Panemaanhan pääsee mutta pääseekö hengissä pois, se on ihan eri kysymys.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   27.2.25 13:00:10

Jos tuolla tarkoitetaan sitä että nainen kuin nainen voi saada seksiä joltain satunnaiselta epätoivoiselta mieheltä, josta ei edes ole millään tasolla kiinnostunut niin en siltikään oikein hahmota kuviota. Mahdollisuus on siis vain teoreettinen joten mitä ihmettä varten kukaan edes ajattelee koko asiaa, saati laukoo moisia "totuuksia".

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.2.25 13:11:02

Kysymyksen asettelu on miehen silmien läpi sillä se seksi mitä nainen aina saisi ei ole hänelle nautinnollista. Naiset eivät saa orgasmia yhtä helposti ja yhdyntä myös hyvin helposti sattuu ja myös riskit ovat isomat naiselle.

Eli se että nainen aina saa on yhtä totta kuin se, että mies saa aina halutessaan persepanon toiselta mieheltä. Mutta jotenkin tämä ei miehille kelpaa. "Ei se ole sama asia, jos seksikumppani ei kiihota eikä tule itse!!" Niii'in....

Lähettäjä: F 
Päivämäärä:   27.2.25 13:12:09

Ei todellakaan saa. Suhteissa seksi vähenee monesti ja miestä ei aina haluta. Vaikka nainen menis treffeille ja haluais seksiä niin todellakaan saa, ei mies kiinnostu aina naisesta. Baaristakaan ei seksi seuraa saa noin vaan.

Lähettäjä: Nti 
Päivämäärä:   27.2.25 13:19:12

Oon sit vissiin kaunis, kun aina on joku kopeloimassa ja haluis panna. Noh, seksiä saa, mutta millaista...
"se että nainen aina saa on yhtä totta kuin se, että mies saa aina halutessaan persepanon toiselta mieheltä. Mutta jotenkin tämä ei miehille kelpaa. "Ei se ole sama asia, jos seksikumppani ei kiihota eikä tule itse!!" Niii'in...." niin totta.

Nainen parisuhteessa elää usein enemmän puutteessa kuin mies. Kun ne miehet ei vaan tajuu mitä nainen tarvitsee.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   27.2.25 13:22:30

Mielestäni olen ihan kaunis ja mukava nainen.
En kuitenkaan ole saanut yli 3 vuoteen parisuhteessa seksiä.
Enkä ole varma saisinko noin vain parisuhteen ulkopuolellakaan, koska olen kiinnostunut omasta sukupuolestani.

Perustuu varmaan kapeaan olettamukseen, että kaikki naiset ovat kiinnostuneita (mistä vain) miehestä?

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   27.2.25 13:26:13

Kyllä "ruma" nainen seksiä halutessaan todennäköisemmin saa "rumalta" mieheltä, kuin toisinpäin.

Eli keskiverto nainen seksiä halutessaan saa kyllä poikkeuksetta aina, jos vain laskee riman tarpeeksi alas, sillä todella monelle keskiverto- tai keskivertoa matalatasoisemmalle miehelle (varsinkin niille, jotka eivät juurikaan koskaan saa) kelpaa yhden yön keikka ilman turhaa kursailua naisen ulkonäöstä.

Keskivertomiehelle saaminen taas on vaikeampaa, koska useille naisille on mieluisampj vaihtoehto olla kokonaan ilman kuin harrastaa yhden yön juttuja keskivertomiehen kanssa.

Päivämäärä:   27.2.25 14:25:13

Niin varmaan saakin. Useimmat vaan haluavat harrastaa seksiä jollain tasolla itseä viehättävän partnerin kanssa, ja sellaisen löytyminen ei välttämättä olekaan helppoa. Pätee tietenkin sekä miehiin että naisiin.

Lähettäjä: putkimies Sami 
Päivämäärä:   27.2.25 14:35:58

Itsekkin saan, joka ikinen ilta useampi nainen repii kädestä ja sukukalleuksista kiinni ja haluaa seksiä. Rahaa vastaan tosin usein, mutta ilmaiskierroksiakin on välillä.
Tämä täällä Pattayalla.

Lähettäjä: Lei 
Päivämäärä:   27.2.25 14:50:34

Nainen saa miestä helpommin seksiä. Mutta saako hyvää seksiä, se on sitten eri asia... Naiselle on kuitenkin aina iso riski hypätä yhden illan tuttavuuden eli käytännössä täysin ventovieraan miehen sänkyyn.

Lähettäjä: Mmmm 
Päivämäärä:   27.2.25 15:07:16

Niin.. miehelle voi riittää 3 minuuttia huonojakin rynkytystä saadakseen orkun, naiselle harvemmin.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.2.25 15:14:47

Ilman minkään sortin laatukriteereitä tai valikointia niin varmaan kuka tahansa saa :D
Tai jos menee maksullisiin niin aivan varmasti.

Mutta ainakin mulle on väliä sillä, kenen kanssa panen.
Ulkonäkö/ hygienia ei saa olla vastenmielinen mulle, eikä saa olla mikään idiootti.

Päivämäärä:   27.2.25 15:17:37

Tiderin kautta saa varmasti panon puolen vuorokauden varoitusajalla jos ei niin välitä että mikä mies sieltä tulee. Tarjolla varmasti on nuori ja kivannäköinenkin, mutta kaverihan käy vaan tyrkkäämässä ja lähtee. Muuta turha odottaa. Jos se riittää niin otsikon väittämä pitää paikkansa.

Päivämäärä:   27.2.25 17:21:32

"Kyllä "ruma" nainen seksiä halutessaan todennäköisemmin saa "rumalta" mieheltä, kuin toisinpäin."

Miksi sen pitäisi olla toisinpäin? Seksiä se homoseksikin on.

Päivämäärä:   27.2.25 17:25:27

Kyllä minä ainakin voisin harrastaa seksiä vaikka joka päivä jos huvittaisi. Voisin mennä naimisiinkin huomenna jos sattuisi huvittamaan. Olen kolmekymppinen sinkku ja keskivertoa kauniimpi. En näytä suomalaiselta.

Lähettäjä: vanha 
Päivämäärä:   27.2.25 17:47:00

täytyy kuitenkin muistaa että puolet on keskivertoa rumempia

Päivämäärä:   27.2.25 17:49:51

Miehetkin saa jos laskee kriteerit samalle tasolle eli pitää ottaa vastaan kuka tahansa mies. Itse en ainakaan lesbona saa seksiä aina halutessani

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.