Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ällöllä on toinen nimimerkki

Lähettäjä: Hepsankeikka 
Päivämäärä:   26.2.25 22:48:28

Faktahomma ja Ällö on sama persoona

Re: Ällöllä on toinen nimimerkki

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   26.2.25 23:01:36

Jaa, kiva tietää. Kannattaa huomioida, etten kirjoita edes samoista aihepiireistä ko nimimerkin kanssa. Hyvin harvoin kommentoin mitään poliittisiin ketjuihin tms. :D

Mutta hei kiva juttu, jos olet tehnyt "salapoliisityötä", vikaan kyllä osui tällä erää. Se on totta, että pyrin kirjoittamaan yleiskieltä enkä käytä murretta tai slangia teksteissäni, kuten ei Faktahommakaan tee. Se ei silti meistä tee samaa kirjoittajaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.25 23:09:02

No sillä on niitä aika monta ja ne tunnistaa kyllä.
Ja ei tarvitse tehdä salapoliisityötä ja olla joku, joka luulee tunnistavasi sinut; vaikka kirjoittaisit muulla kuin suomenkielellä, rytmiikkasi paljastaa sinut aina.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   26.2.25 23:10:18

Onko ällöllä muuta tekemistä kuin päivystää täällä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.2.25 23:10:26

No, Ällö on joka aihepiirissä kyllä, koski se sitten ruokaa, hevosia, koiria, kissoja tai palvelualaa ni kommentoi joka asiaan.
en ymmärrä, miten ehtisi toisella nimimerkillä kommentoimaan vielä lisää. Vuorokauden tunnit loppuu, varsinkin, kun on töissä.

Päivämäärä:   26.2.25 23:10:41

Taitaa olla ihan muut ketkä sitä nimimerkkiä vaihtelee. Ja mitä sitten vaikka Ällökin vaihtaisi välillä? Niin tekee kaikki muutkin.

Päivämäärä:   26.2.25 23:19:24

... , harvemmin tulee vastailtua hevos- tai kissatopiceihin. Viimeisin hevostopic, johon vastasin oli muustelua 90-luvun alun hevostelusta ja siellä mainituksi tuli Leppävaaran talli, jossa lapsena kävin. En muista kissatopicia, johon olisin vastannut.

Poliittisia topiceja seuraan joskus hupina, mutta ei niihin mitään kannata kommentoida. Faktahomman muistan siitä Marttaliitto-topicista, missä tuntuu olevan kovin suivaantunut kasvisruoan tarjoamisesta marttojen tilaisuuksista. Kommentoinkin jonnekin, että kyllä heillä kursseilla jne edelleen lihaa käytetään, kyse oli vain julkisista tilaisuuksista, jossa haluttiin edistää kasvisruoan lisäämistä ihmisten ruokavalioon. Mielestäni se oli ihan neutraali asia, sillä kukaan ei marttaliiton antimilla kuitenkaan 24/7 elä, eli voihan sitä muissa ympyröissä syödä, mitä lystää.

Lähettäjä: Faktahomma 
Päivämäärä:   26.2.25 23:27:22

Ruokaa koskevissa ketjuissa Ällö ja minä emme ole aina olleet samaa mieltä. Suomen ruoka rankattu huonoimmaksi- ketjussa Ällö kehuu suomalaista ruokaa ja minusta se on usein tylsää koska Suomessa ei suhtauduta ruokaan ja sen laittamiseen samalla intohimolla kun vaikka Italiassa.

Ällö ei syö punaista lihaa laisinkaan ja minä olen puhunut vegaani- ja kasvisruokaa käsittelevissä ketjuissa kohtuullisen punaisen lihan syömisen puolesta.

Päivämäärä:   26.2.25 23:30:08

Mun faija oli hoitokodissa ja jutteli välillä kahtena eri persoonana.

Päivämäärä:   26.2.25 23:34:47

., kivat sille. Viimeksi täällä oltiin sitä mieltä, että minä ja Remontti-Riku ollaan sama persoona. Seuraavaksi olen teidän mielestä varmaan Miehen jyrähdys tai Cloory.

Päivämäärä:   26.2.25 23:35:45

”Mun faija oli hoitokodissa ja jutteli välillä kahtena eri persoonana.”

Tämä selittääkin kaikki pisteet.

Päivämäärä:   26.2.25 23:36:59

Kuinka kauan kestää, että Remontti Riku tulee komppaamaan Ällöä ja vetää sen klassisen "Joku joka luulee tuntevansa minut vainoaa minua täällä" ..
Jos lähdetään valehtelemaan, tärkeintä on johdonmukaisuus ja logiikka.

Päivämäärä:   26.2.25 23:42:24

Riku on tällä palstalla kertonut koko nimensä ja puhelinnumeronsa muutamankin kerran.

Zäkäksihän te halusitte myös joskus minua yhdistää. Täällä on hyvin harvoja samalla nimimerkillä kirjoittavia ja luonnollisesti nämä nimimerkit korostuu. Se ei silti tarkoita, että olisimme sama henkilö.

Lähettäjä: Miljoonas piste 
Päivämäärä:   26.2.25 23:47:40

Ja eniten harmittaa se pisteiden määrä ja mahdollisuus, että kaikki pisteetkään eivät ole se sama..se aiheutta turhautumista ja vaatimusta rekisteröidylle nimimerkille.

Miksihän täällä aktiivisesti meukkaavat nimimerkit eivät ole melskaamassa palstoilla, jotka vaativat rekisteröityjä nimimerkkejä..

Päivämäärä:   26.2.25 23:50:04

Miljoonas piste, kyllä minä facessa kirjoitan ihan omalla nimelläni, en nimimerkillä. :) Muita foorumeita en seuraa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.2.25 00:22:48

No facessakin saa kirjoitella vaikka pelle Hermannina. Sinnekin saa luoda aivan mahtavia alustoja ja kokonaisuuksia ;)

Päivämäärä:   27.2.25 00:43:57

Se ei ehkä ole mikään hyvä määrre ihmisestä nykyään, jos joku julkaisee nimensä keskustelupalstalla ja laittaa puhelinnumeronsa keskellä yötä aiheella "voi soittaa jos haluaa jutella"..

Sillain en ihmettele, että Ällö on ainoa, joka on soitellut..

Päivämäärä:   27.2.25 00:47:58

., en ole soitellut, numeron olen nähnyt täällä jaossa vuosia sitten.

Lähettäjä: XDDDDDDDDDDD 
Päivämäärä:   27.2.25 05:19:51

Rakastan sitä kun tämä säälittävä kiusaaja saa ansionsa mukaan XDDDDDDDDDDD Yrittää aina vainota minua, sekopää. Heti kun vainoaminen kohdistuu häneen itseensä, alkaa ulina ja kitinä XDDDDDDD

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.