Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ajattelen että mun keho menee ihan hukkaa

Lähettäjä: Nainen 
Päivämäärä:   26.2.25 12:56:40

Mun päässäni on jotain vialla. Kun ajattelen että mun keho menee ihan hukkaa kun kukaan ei sitä näe. Mitä väliä sillä on miltä näyttää kun ketään ei kiinnosta. Pidän huolta siitä miltä näytän mutta miksi

Re: Ajattelen että mun keho menee ihan hukkaa

Lähettäjä: jeb 
Päivämäärä:   26.2.25 12:58:05

i feel it sister! Sama tunne täälläkin kun mies ei kiinnostu enää..):

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.2.25 12:58:08

Se menee hukkaan jos et tee lapsia.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   26.2.25 12:58:25

Aika kehitellä miten voisit tuoda sitä esille sitten!

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   26.2.25 13:00:16

Mulla oli sama fiilis pari vuotta sitten. Tuumasin että olen yli 45v, elämäni kunnossa, kroppa paremmassa kuosissa kuin koskaan mutta hukkaan menee. Sitten älysin kirjautua tinderiin ja johan alkoi tapahtua. Enemmän vientiä kuin parikymppisenä deittaillessa, seksiä saisi ihan milloin tahansa. Kiinnostuneita oli paljon enemmän kuin ikinä uskalsin kuvitellakaan.

Lähettäjä: Udelias 
Päivämäärä:   26.2.25 13:01:29

No on kyllä vähän outo päähänpinttymä. Vaikka noin taitaa aika moni julkista minäminä -IG sisältöä tekevä tyyppi ajatella :D

Päivämäärä:   26.2.25 13:02:25

Lapsia en aijo tehdä.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   26.2.25 13:02:28

En nyt ymmärrä. Siis se keho on se jolla sinä elät. Sen toiminnoilla pysyt hengissä, jotta voit tuoda maailmaan jotain. Hyvää oloa, tietoa, ystävyyttä...? Eikö niin? Kai sinä suot sen saman sokeillekin?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.2.25 13:02:50

Eli olet täysin hyödytön.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.2.25 13:02:56

of vaan käyntiin ! miksei oheen ihan irl tuotantokin.

Päivämäärä:   26.2.25 13:03:09

En edes jaa someen itsestäni kuvia juurikaan. Pitäs varmaan sit

Lähettäjä: Epika 
Päivämäärä:   26.2.25 13:03:33

No eihän se hukkaan mene, jos itse siitä pidät. Sinua itseäsi varten kehosi on!

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   26.2.25 13:05:36

Kuulostaa lähinnä siltä, että pää on mennyt hukkaan.

Lähettäjä: May 
Päivämäärä:   26.2.25 15:47:47

Mitä varten ajattelet kehosi olevan? Miksi sitä pitäisi jotenkin erikseen esitellä muille? Miksei voi vain elää siinä omassa kehossaan ja keskittyä elämässä vähän muihinkin asioihin kuin pinnalliseen kehoon ja miltä näyttää muiden silmissä?

Minun kehoni on vain minua varten ja minun lisäksi mieheni sen näkee. Muille en koe tarvetta esitellä itseäni sen enempää mitä normaalista vaatetuksesta huolimatta näkyy.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.25 15:51:58

Nykyään saa kyllä esiteltyä ihan mitä vaan haluaa ja vielä helposti. Jos itsesi esittely on elämäsi tarkoitus, niin siitä vaan esittelemään. Kuvaat vidoita ja otat valokuvia ja julkaiset ne.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   26.2.25 15:54:28

Onpa hyvä, kun olen rupsahtanut, niin ei mene keho hukkaan. Vai miten tää nyt meni...?

Lähettäjä: Ich komme 
Päivämäärä:   26.2.25 16:06:08

Otatat itsestäsi ammattikuvaajalla taidekuvia ja teetät niistä paperisia isoja kuvia ei välttämättä värillisiä. Sitten laitat ne myyntiin hyvällä hinnalla. Katsos kun olen sitä mieltä että peräkammarin pojat ja tytöt voisivat niitä ostaakin. Silloin sinun upea, rupsahtanut,väsynyt, ihana vartalosi ei menisi hukkaan.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   26.2.25 16:20:23

Kaikkea ihmisillä tuleekin mieleen...

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   26.2.25 17:42:06

Kehon esittely on kyllä tällä hetkellä helppoa, kun on OF, Insta, ja lisäksi kaiken maailman facet ja jodelit, joissa voi olla melkein alasti. Tinderin ja deittipalstojen kautta voi jakaa vaikka lähikuvia alapäästään, kun saa ensin kiinnostuneita linjoille.

Kesällä on nakurannat, ja etelässä voi olla ilman yläosaa. Kauppaan ja postiin ei saa mennä alasti, siitä pidätetään. Omakotitalonsa pihalla saa olla nakkena, ja metsässäkin.

Onhan tuossa jopa valinnanvaraa.

Lähettäjä: Elina 
Päivämäärä:   26.2.25 19:45:47

" Mitä varten ajattelet kehosi olevan? Miksi sitä pitäisi jotenkin erikseen esitellä muille? Miksei voi vain elää siinä omassa kehossaan ja keskittyä elämässä vähän muihinkin asioihin kuin pinnalliseen kehoon ja miltä näyttää muiden silmissä?
Minun kehoni on vain minua varten ja minun lisäksi mieheni sen näkee. Muille en koe tarvetta esitellä itseäni sen enempää mitä normaalista vaatetuksesta huolimatta näkyy. "

Niin. Sinulla on se mies niin et kykenekään ymmärtämään. Mieti etenkin vanhenevan naisen vielä verevää ja kaunista kehoa, aikaa ei ole ikuisesti, keho todellakin menee hukkaan jos ei ole kumppania, kenen kanssa sillä kehollaan nauttisi kosketuksesta, läheisyydestä, seksistä.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   26.2.25 19:49:46

Ajattelen tämän liittyvän juuri siihen, että ei ole omaa rakasta joka saisi siitä kehosta nauttia. Meneehän se hukkaan yksin koska ei aikaakaan kun ollaan rupsahtaneita mummoja ketä kukaan ei enää halua. Itseä ainakin seksuaalisena ihmisenä ajatus ahdistaa melko lailla. Ja kun en kykene irtosuhteisiin eikä kumppanin löytymisestä ole varmuutta, aika ja kehon elinvoima ja kauneus menee hukkaan.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.2.25 20:22:27

Tää on kyllä ajatuksena mulle täysin käsittämätön ja absurdi. Millaisena taideteoksena te itseänne oikein pidätte :'D Olisipa kiva nähdä nämä kehot, jotka ihan hukkaan menevät jos kukaan ei näe. Olen aina kuvitellut, että kroppa on vain kantoteline aivoille ja niiden sisältämälle tietoisuudelle.

Päivämäärä:   26.2.25 20:24:09

*: minä ajattelisin sen niin, että jokainen ihminen on ainutlaatuinen taideteos. Ja vieläpä sellainen taideteos, mitä olisi tarkoitus koskettaa. Tätä ei ehkä ymmärrä, jos ei ole ollut vuosia kosketuksen puutteessa.

Päivämäärä:   26.2.25 20:25:50

"Tää on kyllä ajatuksena mulle täysin käsittämätön ja absurdi. Millaisena taideteoksena te itseänne oikein pidätte :'D Olisipa kiva nähdä nämä kehot, jotka ihan hukkaan menevät jos kukaan ei näe. Olen aina kuvitellut, että kroppa on vain kantoteline aivoille ja niiden sisältämälle tietoisuudelle."
..

Et ymmärrä että jonkun vartalo voi olla komea, kaunis, haluttava, et koskaan katso hyvännäköistä miestä sillä silmällä? Aika paljon olet menettänyt elämässä, jos et ole osannut nauttia kehostasi :(

Päivämäärä:   26.2.25 20:27:59

On muuten ollut tarkoitus käydä valokuvattavana. Ei vaan ole ollut varaa siihen, ne muotokuvaukset on varsin kalliita.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.2.25 20:32:08

Mielenkiintoinen keskustelu!
Tiedämme, että meitä on erilaisia. Joku elää enemmän sen fyysisen minän kautta ja toinen taas psyykkisen. Meitä on erilaisia ja se on hieno juttu. Kyllä mä tavallaan tajuan aloittajan ajatuksen, jos on sinkku, eikä ole sitä miestä nauttimaan siitä ihanasta vartalosta. (eikun treffipalstalle, voi jopa löytyä se oma rakas!)

Jos haluaa vartaloaan esitellä, se on nykyään tosi helppoa ja jopa normaalia. Ei tarvi olla Jalluun yhteydessä, vaan voi vaan jakaa kuvia somen kautta. Ja se on nykyään tosi perussettiä jopa, ei sitä paheksuta. Tai no, paheksutaan, mutta mitä sitten?

*Mietin aika pitkälti ihan samaa!

Hmm. Olen ollut 12 vuotta sinkku. Mun edellisestä seksikokemuksesta alkaa olemaan ehkä 8 vuotta. En koe itseäni taideteokseksi siltikään.

Päivämäärä:   26.2.25 20:36:20

"En koe itseäni taideteokseksi siltikään."

Jokaisen keho on ainutlaatuinen, yksilöllinen taideteos. Jonka aika täällä on vain lyhyt, arvostakaa kehojanne.

Päivämäärä:   26.2.25 20:37:50

K: juuri tämä. Kerran täällä vain eletään ja iloitaan tästä kehosta. Rakastakaa sitä.

Lähettäjä: May 
Päivämäärä:   26.2.25 21:12:03

"Niin. Sinulla on se mies niin et kykenekään ymmärtämään. Mieti etenkin vanhenevan naisen vielä verevää ja kaunista kehoa, aikaa ei ole ikuisesti, keho todellakin menee hukkaan jos ei ole kumppania, kenen kanssa sillä kehollaan nauttisi kosketuksesta, läheisyydestä, seksistä."

Ennen nykyistä miestäni olin kyllä 15 vuotta yksin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.2.25 21:16:36

No onkai sillä keholla muitakin tarkoituksia kuin vetää mitä tahansa miehiä puoleensa ja sitten muuttua ja rikkoutua lapsia synnyttäessä ennen lopullista lahoamista..?
Kyky liikkua, ponnistaa, korjata itse itseään, mahdollistaa, pitää yllä mielenterveyttä..?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.2.25 21:46:07

K: No siis toki olen TV:ssä, lehdissä ja netissä nähnyt kauniita (muokattuja ja käsiteltyjä) ihmiskehoja, mutta kyllähän luonnolliset kropat ovat varsin luotaantyöntäviä. Yhtään hyvännäköistä mieskehoa en ole livenä nähnyt enkä usko että minunkaan taviskroppaani kukaan minään miellyttävänä näkynä on koskaan pitänyt vaikka ns. missimitoissa olenkin :)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   26.2.25 22:03:08

Lähettäjä: May
Päivämäärä: 26.2.25 21:12:03

"Niin. Sinulla on se mies niin et kykenekään ymmärtämään. Mieti etenkin vanhenevan naisen vielä verevää ja kaunista kehoa, aikaa ei ole ikuisesti, keho todellakin menee hukkaan jos ei ole kumppania, kenen kanssa sillä kehollaan nauttisi kosketuksesta, läheisyydestä, seksistä."

En kyllä ymmärrä ilman miestäkään, miten keho menee hukkaan. En tykkää kosketuksista, enkä seksistä, hyvä juttuseura on kyllä aina mieluista, olkoon missä kehossa hyvänsä.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   27.2.25 00:16:37

Lähettäjä: hmm
Päivämäärä: 26.2.25 13:00:16

Mulla oli sama fiilis pari vuotta sitten. Tuumasin että olen yli 45v, elämäni kunnossa, kroppa paremmassa kuosissa kuin koskaan mutta hukkaan menee. Sitten älysin kirjautua tinderiin ja johan alkoi tapahtua. Enemmän vientiä kuin parikymppisenä deittaillessa, seksiä saisi ihan milloin tahansa. Kiinnostuneita oli paljon enemmän kuin ikinä uskalsin kuvitellakaan.

niimpä sais kuule kaikki muutkin. minäkin saisin vaikken oo mikään saalis.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.