Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Re: En pääse miehestä "yli"...

Lähettäjä: mies 
Päivämäärä:   13.1.25 17:57:37

En tiedä miehistä mutta itselläni on mennyt yleensä 2-5 v.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   13.1.25 18:40:18

Edellisestä meni 5 vuotta toipua ja nyt mennyt vuosi että olen vasta päivä kerrallaan opetellut selviämään hengissä ja käsittely alkaa myöhemmin.

Lähettäjä: Ainokainen 
Päivämäärä:   13.1.25 18:43:09

Voi tosiaan mennä vuosia. Kaikista ei tosiaan edes halua päästä täysin yli, mutta se kipu ja suru on kidutusta. Voimia sulle!

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   13.1.25 19:55:51

Kysy mieluummin päivissä...

Lähettäjä: Hulluko 
Päivämäärä:   13.1.25 20:18:55

Ihana kuulla, että en ole epänormaali. Nyt olen reilun vuoden surrut täysin sekopäistä suhdetta. Salamarakastuminen ja suhde varattuun mieheen.Yhä mietin häntä monta kertaa päivässä. Välillä pohdin, että voisiko joku tehdä lobotomian tai muuta, että menettäisin muistini.

Lähettäjä: Joku vaan 
Päivämäärä:   13.1.25 20:28:36

Minä en edes halua päästä yli. Haluan "olla" ihastunut vieläkin vaikka mitään ei koskaan ollut. Joka ilta kun menen nukkumaan toivon näkeväni unta hänestä. Olenko hullu. Päähänpinttymä. Ja en oikeastaan haluakaan ketään muuta. Turha tyrkyttää muita.

Lähettäjä: Qi 
Päivämäärä:   13.1.25 20:43:04

Itse rakastuin/ihastuin myös varattuun. Meni varmaan 3 vuotta että pääsin tähän kohtaan, missä edelleen ajattelen häntä lämmöllä, mutta tiedän että niin kauan kun on varattu, ei ole minulle. Nämä vuodet ovat opettaneet paljon itseni rakastamisesta ja omien rajojen pitämisestä. Olen muutaman kerran vuodessa tekemisissä henkilön kanssa, mutta enää ei tule kuukauden kiihkeää kaipuuta. Emme oikein voi olla ystäviä ja tekemisissä, molemmilla on tunteita. Mutta hän on valinnut vaimonsa ja lapsensa, ja kunnioitan sitä. Kuljen omia polkujani ja sisäisesti olen saanut rauhan.

Lähettäjä: Kemppainen 
Päivämäärä:   13.1.25 21:43:19

Erosta vuosi eikä toivoakaan että ikävä hellittäisi.

Vaikea tässä on muitakaan yrittää tapailla, kun ei yksinkertaisesti voi tuntea mitään ketään kohtaan vaikka törmäisi kuinka mukaviin miehiin.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   13.1.25 21:57:16

Taidat olla vielä ihastumisen vaiheessa. Siksi näet hänet vaaleanpunaisten lasien läpi.

Lähettäjä: Fiu 
Päivämäärä:   13.1.25 22:29:20

Olen myös tällainen "hitaasti suhteista ylipääsevä".
Kohtasin tänään miehen jonka kanssa 10 vuotta sitten seurustelin. Enää ei satuttanut, tuntui vieraalta ihmiseltä. Mutta muistin kyllä miksi olen hänen kanssaan ollut.

Tämän tänään kohdatun henkilön jälkeen on ollut muitakin suhteita. Yksi exä on sellainen, jota en halua kohdata ainakaan vielä. Tästä erosta on viisi vuotta aikaa ja suru ja katkeruuskin nousee vielä joskus pintaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.1.25 22:49:27

Pääsee niistä yli.

Yhdessä meni 7 vuotta, toisessa 5 ja pahimmassa 10 mutta voin käsi sydämellä sanoa että nyt näen nämä kaikki miehet sellaisina mitä he olivatkin ja vailla tunnetta. Paitsi toki sääliä mennyttä minääni kohtaan.

Sitä luuli ennen näkevänsä nämä miehet realistisesti mutta ei oikeasti nähnyt. Huomaat tämän saman aloittaja joskus viimeistään 10v päästä.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   14.1.25 00:52:38

Pari vuotta mennyt pahimmillaan vaikka koko suhde kesti tyyliin ton saman ajan. No lopulta se sydänsuru on nyt kumminkin takanapäin.

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   14.1.25 09:21:18

Herranjestas sentään, meneekö teillä oikeasti noin kauan toipuessa? Ja päteekö kaikkiin seurustelulumppaneihin?
Sitten kun niitä alkaa olla enemmän takana niin lupaan että erotkin= ylipääseminen helpottuu..

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   14.1.25 09:27:34

Mulla tais mennä vajaa vuosi tosi pakkomielteisestä surutyöstä siihen, että kun nykyään saan exältä viestin, katson vaan että ai tuo taas, hohhoijaa. Aika ja uusi suhde auttoi.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   14.1.25 09:42:55

Pääsee yli, kun löytää jonkun paremman. Niin kauan mulla yleensä mennyt, joskus 2kk ja joskus 2v.

Lähettäjä: Paskahomma 
Päivämäärä:   14.1.25 09:47:22

Aina ennen olen päässyt yli tyyliin päivässä, mutta nyt on tehnyt tiukkaa jo kuukausia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.