Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kolmas kerta 3kk sisällä sairaana!

Lähettäjä: Patton 
Päivämäärä:   30.11.24 10:50:13

Alkaa kyllä todella kyrsiä tämä tilanne. Syyskuun lopusta tähän päivään olen nyt ollut kolme kertaa kunnon flunssassa, tälläkin hetkellä siis. Välissä ollut hyviä jaksoja jolloin pystynyt treenaamaan. Mitä ihmettä nyt on liikkeellä?? Normaalisti saatan sairastaa kerran kolmessa vuodessa, nekin kuumeettomina.

Re: Kolmas kerta 3kk sisällä sairaana!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.11.24 11:04:11

Sulla on huono vastustuskyky. Ei siinä sen kummempaa. Vahvista sitä. Ja kiinnitä huomiota siihen mihin koskettelet käsilläs ja mihin ne kädet tunget sen jälkeen.

Lähettäjä: Komeetta 
Päivämäärä:   30.11.24 11:05:22

Huono vastustuskyky.

Kuinka monta koronarokotetta olet ottanut?

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   30.11.24 11:08:21

Nyt on tosi paljon kaikkea liikkeellä, onhan siitä uutisoitu. Mykoplasmaa, norovirusta, hinkuyskää jne.

Noi on aika ikäviä tauteja, eikä kenenkään vastustuskyky ole niin hyvä ettei mitään oireita tulisi.
Muista levätä tarpeeksi pitkään, liian aikaisin ei kannata lähteä treenailemaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.11.24 11:15:51

Itsellä neljäs tauti menossa 3kk aikana, neljäs iski heti kolmannen perään..
Toki lääkkeitä, jotka vaikuttaa vastustuskykyyn, mutta nyt on tauteja paljon liikkeellä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.11.24 11:46:00

Niinhän siinä usein käy että kun yksi tauti iskee ja kunto vähän laskee niin muut taudit tulee siihen perään.

Lähettäjä: Patton 
Päivämäärä:   30.11.24 12:29:07

Joo liikkeellä on kyllä kaikenlaista, hoitoalalla sen huomaa, ja ei oo kyllä omalle kohdalle töissä vielä kertaakaan sattunu tämmöstä syksyä.

Lähettäjä: Niinnoniin 
Päivämäärä:   30.11.24 12:56:31

Homeasunto? Itse asuin asunnossa, jossa oli ollut tiskikoneen vesivahinko. Koko perhe sairastettiin ihan koko ajan. Itse olin pahimmillaan pari viikkoa kerrallaan terveenä ja sit tuli flunssa joka meni keuhkoputken ja meni ohi vain ab kuurilla. Oireet iski jopa jos kävin parvekkeella syys-, talvi-, kevätkaudella edes kääntymässä ilman pipoa ja toppatakkia. Räkä oli aina keltaista/ vihreää ja "kissanpaska" maistui suussa, eli bakteeritulehdus.Sairastaminen loppui kaikilta perheenjäsenistä kun homevaurio korjattiin ja lopulta pääsimme muuttamaan terveeseen huoneistoon. Ensimmäisen selvän virusflunssa iskiessä iloitsin kun silmät ja nenä vuoti kirjasta vetistä räkää. Tiesin, että enää ei tarvita antibiootteja tervehtymiseen vaan kyseessä on normaali virusflunssa.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   30.11.24 12:57:26

Sama homma täällä. Ennen olin Max kerran vuodessa kipeänä, nyt tuntuu olevan kuukauden välein joku tauti päällä. Ja tulevat vielä pahana, ei ole mitään pikkuflunssia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.