Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laihdutus + säästäminen samaan aikaan

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   29.11.24 23:12:00

Vinkkejä halvoista ja terveellisistä/täyttävistä ruuista ja välipaloista?

Re: Laihdutus + säästäminen samaan aikaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.11.24 23:24:29

Hernekeitto. Joko ihan pelkkänä herneversiona tai soijarouheella. Ruisleipää kylkeen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.11.24 23:58:39

Kun pitää säästää niin laihdutus hoituu kyllä siinä ohella sitä kummemmin miettimättä. Syön ihan perusruokia mutta kohtuullisessa määrin ja paino putoaa noin kilon kuussa. Pastaa, riisiä, ranskalaisia. Ohelle eri proteiinit.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.11.24 00:08:52

Vesi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   30.11.24 00:13:11

Kaalikeitto ja -pata. Siis kun pitää säästää. Hernekeitto itse tehtynä. Tosin jos täysin tollaiselle kaali-herne-dieetille alkaa, ni mä en halua olla samassa huoneessa, se pierujen määrä on järjetön!

Ihan perusruokaa, kiusauksia sun muita itse tehden, juurekset on edullisia ja isoon pataan riittää se 400g jauhelihaa tai kinkkupussukka, ja on yhdelle ihmiselle moneksi päiväksi ateria kun lämmittää.
Keitot on tosi edullisia, perunoita, porkkanoita ja jotain mikä keitto nyt onkin-proteiinia. Nakkeja, jauhelihaa tai vaikka kebabia. Moneksi päiväksi muutamalla eurolla.
Kyllähän se painonhallinnassa on tärkeä se annoskoko, eli jaat tän tekemäsi vaikka neljälle päivälle, ja enempää ei anneta.

Välipalaksi vaikka hedelmä tai mä vedän niitä hedelmäsoseita pussista, ne on hyviä, ja pitää nälkää pari tuntia.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   30.11.24 00:31:14

Pätkäpaastolla säästää rahaa myös. Heräteostoksetkin tuppaa jäädä kauppaan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.