Lähettäjä: .
Päivämäärä: 30.11.24 01:44:17
"Hän oli osganut itelle 3kpl 12e valmisruokia, sillä hinnalla hän ois voinu ostaa meille vaikka jauhelihaa, mulla ois ollut riisiä tai pastaa, ja sit leipää. Oltais kummatkin saatu mahat täyteen halvemmalla mut sen sijaan ostaa itselleen aterioita jotka syö mun katsellessa. Oli tosi outo juttu. No onpahan tämäkin nyt nähty ja seuraavassa suhteessa en ole minä joka tarjoaa eka ja pidän huolen et tarjoamista tapahtuu yhtä paljon."
Jo on törkeää. Sanoisin varmasti miehelle asiasta ja siihen perään, että ei tartte enää tänne tulla.
Yksi eksä oli sellainen (tienasi minua enemmän), että seisoi aina kassalla tumput suorina, eikä koskaan tehnyt elettäkään maksaakseen. Oltiin käytännössä aina minun luona ja hyvin näytti kaikki ruoka maistuvan. Mitään kuluja ei olisi varmaan koskaan jaettu ellen olisi aina erikseen ottanut asiaa puheeksi, että maksoin TAAS, voitko siirtää mulle. Joskus jos en muistanut moneen kertaan pyytää, tyyppi jätti maksamatta. Sinänsä sillä ei ole väliä, kumpi maksaa kaupassa, jos kulut tasataan myöhemmin, mutta ärsyttää tuollainen jatkuva perään kysely. No, mies on monesta syystä eksä.
|