Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tapailukumppanin käytös

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   29.11.24 22:22:29

Hän on ollut kuukaudesta noin puolet mun luona. Syönyt mun ruokia, käyttänyt mun pesuaineita jne. Mulla ei tulis mieleenkään vaan alkaa ite syömään jotain ja antaa toisen katsella jos toinen on mun luona yötä. Kun hänellä oli tiukkaa niin tarjouduin ostamaan hänen jääkaappiin ruokaa ettei hänen tarvi kärvistellä nälissään kun odottaa et tulee lisää rahaa. Nyt kuun lopusta mulla oli tosi tiukkaa kuitenkin koska tuli yllättävä rahanmeno. Sain maksettua vuokran vaan koska päätin elää yli viikon 8e budjetilla.
Mulla ei oo kotona siis leipää, maitoa yms mitä normaalisti. No mitä tekee tapailukumppani? Tulee mun luokse omien eväiden kanssa, oli ostanut niitä 12e valmisruokia, limsaa, herkkuja. Mitään ei tarjonnut mulle, istuin vain vieressä katselemassa kun hän söi. Tuli niin pettynyt olo ettei tää oo vastavuoroista. Ei ihmekkään et hän on aina halunnut olla just mun luona, varmaan koska on saanut täällä ilmaiset sapuskat ja täyshoidon. Jos kutsuisin hänet vielä tänne niin en ruokkis ollenkaan vaikka alkais jossain vaiheessa vihjailemaan et on nälkä. Mut nyt on kyllä se fiilis että lapikasta ja säästöjä kerryttämään, ja töihin lisätunteja kerjäämään et saan takas ne rahat mitä tää tyyppi on syönyt.

Re: Tapailukumppanin käytös

Lähettäjä: Tipi 
Päivämäärä:   29.11.24 22:26:24

Lapikasta ilman muuta!

Lähettäjä: Ei helv.. 
Päivämäärä:   29.11.24 22:27:31

Ai että vaan fiilis?! Eihän kukaan normaalin itsekunnioituksen omaava ihminen katsele noin törkeää ja epäkunnioittavaa käytöstä minuuttia pidempään! Mikä sinua vaivaa?

Parisuhteeseen kuuluu toisen tarpeista huolehtiminen ja niiden huomioonottaminen. Jos se edes perustasolla onnistu, niin ei toivoakaan että pystyy normaalielämään jatkossa. Äidin helmoihin kasvamaan tuollainen possukka.

Lähettäjä: Ei 
Päivämäärä:   29.11.24 22:28:33

Ei kannatta jatkaa tapailua, mutta jos on muutenkin tiukkaa rahan suhteen niin suu auki sen sijaan, että vaan hiljaa majoitat luonadi ihmistä. Kumppanille voi ihan suoraa sanoa ettei ole varaa maksaa kahden ruokakuluja ja pyytää kumppania kustantamaan osuutensa. Tämä jatkoa varten.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   29.11.24 22:28:38

Ei jatkoin

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   29.11.24 22:28:49

Lapikasta paskiaiselle.

Lähettäjä: m 
Päivämäärä:   29.11.24 22:34:36

Mitä *ittoa? Onko tämä joku vitsi. :D

Lähettäjä: No jopas 
Päivämäärä:   29.11.24 22:43:38

On taas miehet vähissä vissiin? Pösilöhän tuo tapailukumppani on.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   29.11.24 22:44:31

jos on muutenkin tiukkaa rahan suhteen niin suu auki sen sijaan, että vaan hiljaa majoitat luonadi ihmistä. Kumppanille voi ihan suoraa sanoa ettei ole varaa maksaa kahden ruokakuluja ja pyytää kumppania kustantamaan osuutensa. Tämä jatkoa varten.
-------

Näin. Suu on pystyttävä avaamaan ja kerrottava, että kumppanin on osallistuttava ruokakuluihin. Jos kuuluu vastaväitteitä, niin ole onnellinen ettet ole antanut avainta.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   29.11.24 23:08:07

Hän oli osganut itelle 3kpl 12e valmisruokia, sillä hinnalla hän ois voinu ostaa meille vaikka jauhelihaa, mulla ois ollut riisiä tai pastaa, ja sit leipää. Oltais kummatkin saatu mahat täyteen halvemmalla mut sen sijaan ostaa itselleen aterioita jotka syö mun katsellessa. Oli tosi outo juttu. No onpahan tämäkin nyt nähty ja seuraavassa suhteessa en ole minä joka tarjoaa eka ja pidän huolen et tarjoamista tapahtuu yhtä paljon.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   30.11.24 01:16:40

Siis sanoit sille, ettei sulla ole rahaa vaikka aiemmin on ollut? Mutta joo sellaisen oloinen tyyppi ehkä että ehhh..?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.11.24 01:44:17

"Hän oli osganut itelle 3kpl 12e valmisruokia, sillä hinnalla hän ois voinu ostaa meille vaikka jauhelihaa, mulla ois ollut riisiä tai pastaa, ja sit leipää. Oltais kummatkin saatu mahat täyteen halvemmalla mut sen sijaan ostaa itselleen aterioita jotka syö mun katsellessa. Oli tosi outo juttu. No onpahan tämäkin nyt nähty ja seuraavassa suhteessa en ole minä joka tarjoaa eka ja pidän huolen et tarjoamista tapahtuu yhtä paljon."

Jo on törkeää. Sanoisin varmasti miehelle asiasta ja siihen perään, että ei tartte enää tänne tulla.

Yksi eksä oli sellainen (tienasi minua enemmän), että seisoi aina kassalla tumput suorina, eikä koskaan tehnyt elettäkään maksaakseen. Oltiin käytännössä aina minun luona ja hyvin näytti kaikki ruoka maistuvan. Mitään kuluja ei olisi varmaan koskaan jaettu ellen olisi aina erikseen ottanut asiaa puheeksi, että maksoin TAAS, voitko siirtää mulle. Joskus jos en muistanut moneen kertaan pyytää, tyyppi jätti maksamatta. Sinänsä sillä ei ole väliä, kumpi maksaa kaupassa, jos kulut tasataan myöhemmin, mutta ärsyttää tuollainen jatkuva perään kysely. No, mies on monesta syystä eksä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.