Lähettäjä: Susan
Päivämäärä: 29.11.24 18:32:17
Kaverin käytös on alkaut harmittaa.
Lähes joka kerta kun olemme sopineet tapaamisen jonnekin, hän ilmoittaa viime tinkaan - joskus vasta liikennevälineessä jolla olemme jo matkalla - että hän onkin kutsunut myös yhteisen tuttavamme x:n tai y:n mukaan tapaamiseen. Elokuviin, kirppikselle, milloin minnekin.
Onhan ne ihan kivoja ihmisiä, ei minulla heitä vastaan mitään ole, mutta jos itse suunnittelen tapaavani jokun tuttavani tai ystäväni, haluaisin nimenomaan tavata hänet ja keskittyä häneen. Sitten seuraakin yllätys: paikalle tulee joku kolmaskin jakamassa huomiota.
Eilen se tapahtui taas: olimme menossa joulumyyjäisiin, ja juna-asemalla selvisi että hän on kutsunut yhteisen tuttavamme mukaan. No, olihan se iltapäivä kiva, en mä sitä, mutta erilainen kuin olin itse etukäteen suunnitellut. Kaiken huippuna hän kuin ohimennen kutsui tämän saman tuttavamme yhteiselle Tampereen reissulle, jota olen suunnitellut hänen kanssaan (kahdestaan) jo jonkin aikaa.
Tämä on tietysti asia, joka pitäisi ottaa esiin ja keskustella rauhassa läpi. Olemme tässä suhteessa erilaisia: itse viihdyn 1:1-tapaamisissa, jolloin keskusteluun voi keskittyä paremmin, mutta hän on itse sanonut joskus ihan ääneen että hänestä on sitä kivempaa mitä enemmän porukkaa on paikalla. Mitä ajattelette tilanteesta? En halua vaikuttaa omistushaluiselta tai mustasukkaiselta, koska ei tämä siitä johdu.
|