Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä päälle firman pikkujouluihin?

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   23.11.24 21:46:23

Inspiroikaa minua!

Mitä laittaisi kolmenkympin ylittänyt, lyhyt, normaalipainoinen, x-vartaloinen nainen päälle firman pikkujouluihin?

Tilaisuus epämuodollinen, ei pukukoodia. Tekisi mieli kuitenkin laittaa jotain kivaa ja nättiä. Mekoista tykkään, sillä niitä ei arkena tule käytettyä ollenkaan, mutta millaiset kengät näin talviaikaan edes sopii mekon/hameen kanssa?

Re: Mitä päälle firman pikkujouluihin?

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   23.11.24 21:52:09

Miehenä ja liki 5- kymppisenä nykäisen farkut jalkaan, prameampi vyönsolki, kauluspaita ja pikkutakki. Roleksi ranteeseen, rippikouluristi kaulaan ja turvakengät.

Nappakengillä käy kuin Ahtisaarelle.

Päivämäärä:   23.11.24 21:54:18

Hei Riku, just totahan mä kysyin! Jos siis lukija lopettaa lukemisen heti otsikon jälkeen ja säntää vastaamaan.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   23.11.24 21:56:36

Pistät siis sitä mikä itselle tuntuu hyvältä ja juuri niin kuin haluat.
Tuskin olet siellä mannekiinina.

Lähettäjä: Pilot 
Päivämäärä:   23.11.24 22:01:39

Jätä ainakin pikkarit pois.

Päivämäärä:   23.11.24 22:02:47

"Jätä ainakin pikkarit pois."

Aina!

Lähettäjä: Mars 
Päivämäärä:   23.11.24 22:27:48

Mekon kanssa sopii saappaat tai nilkkurit, korolla tai ilman. Laita ihmeessä mekko, vaikkapa pitkähihainen ja siihen sukkikset.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.11.24 22:50:32

Mekon laittaisin itse koska arkena en käytä ikinä mekkoja. Kengiksi laittaisin nilkkurit.
Vaikka olen varattu enkä etsi panoseuraa, valitsen aina jotkut kauniit alusvaatteet juhliin vaikka kukaan ei niitä näe. Tulee kiva olo, sellainen että on panostanut pukeutumiseen kunnolla. Samoin jotkut asuun sopivat korut pitää olla. Hiukset ja meikki onkin sitten "mitä tässä viime hetkillä ehtii"... :D
Näitä nykyajan farkkuja inhoan juhlapukeutumisessa. Arkena ne on kivat koska eivät ole kireitä mutta juhliin en niitä valitsisi. "Vanhanaikaiset" pillifarkut näyttävät juhlatopin kanssa paremmilta. Tai sitten sellaiset sileämmät juhlahousut.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   23.11.24 22:54:30

Mitä sinulta löytyy kaapista? En ehkä firman pikkujouluihin lähtisi uutta ostamaan, jos ei ole muutenkin tarvetta.

Talvella lähdetään liikenteeseen talvikengillä ja vaihdetaan korkkarit juhlapaikalla.

Minulla oli työpaikan pikkujouluissa väljä violetti samettimekko. Juhlava, mutta kuitenkin rento. En laittaisi työpaikan juhliin mitään kovin tiukkaa tai paljastavaa, kun se ei ole se mielikuva itsestäni minkä haluan antaa työpaikalla.

Lähettäjä: åoihnåouihj 
Päivämäärä:   23.11.24 23:24:26

Ilman muuta laitat mekon, ja otat pieneen kassiin jotkut kivat korkkarit sisäkengiksi. Ei kukaan missään talvikengissä juhli!

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   23.11.24 23:35:53

Mä pistin mustat nilkkurit, mustat siistit housut, mustan lyhythihaisen ja mustan bleiserin sekä hopeisen kaulakorun. Taidan pistää samaa tyyliä seuran pikkujouluihin myös.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.