Lähettäjä: .
Päivämäärä: 23.11.24 19:55:49
Pitääkö siis minun maksaa verot lainan ajalta? Tilanne se, että minä en tarvitse autoa ollenkaan. Minulla on kuitenkin auto, mutta se oli korjauksen takia reilun kuukauden pois käytöstä. Lasten isä on varaton eikä hänellä siis ole varaa ostaa sellaista autoa, jolla voisi kuskata lapsia (ajaa työnantajan pakulla). Minä ostin hänelle henkilöauton, mutta se hajosi kolmen viikon käytön jälkeen. Hän osaisi korjata sen, mutta ei ole ehtinyt (toisin sanoen aikansa käyttää mieluummin kavereiden kanssa juomiseen). Hän lainasi kaverilta autoa ja se oli käytössä sen aikaa kun minun autoa korjattiin ja nimenomaan siis siinä käytössä, että sai haettua lapset kylään (lapset asuvat minun luona eikä isän luona ole pakko käydä). Kaverin auto jäi tarpeettomaksi, mutta minulle selvisi äsken että se lojuu lasten isän pihassa vieläkin ja verot on juosseet nyt 4kk. Autoa ei lasten isä ole tarvinnut, mutta ei ole jaksanut siivota sitä ja sitten kun parin kuukauden jälkeen oli kurkannut autoon niin hiiret oli vallanneet sen ja pissanneet penkeille. Lasten isän pihassa on saastaista, joten ei ihme että jyrsijöitä siellä pyörii. Elämänhallinta siis kaikkinensa ihan kiikun kaakun. Nyt suuttui minulle kun en suostu maksamaan veroja autosta enkä maksamaan ulkopuoliselle auton sisäsiivouksesta (ulkopesun kyllä maksoin). Mitäpä mieltä, olenko nyt kohtuuton? Minä en autoa ole pyytänyt lainaksi enkä ole sitä tarvinnut, minun pihassa ei hiiriä pyöri eli on lasten isän omaa syytä se hiiriongelma, auto ei ole minun pihassa ollut ja minä en lasten isän luona käy eikä autoa ole minulle tuotu siivottavaksi joten en ole voinut sen siivouksesta vastata, ja en ole edes ollut tietoinen että se on lojunut näin kauan lainassa ja en ole voinut sitä seisontaan laittaa tai pyytää laittamaan kun tosiaan tänään vasta tilanne minulle selvinnyt. Lasten isä on varaton eli hänellä ei ole varaa veroja tai pesua maksaa eikä saa ilmeisesti siivousta nyt itse aikaiseksi ja jostain syystä kaveri ei saa aikaiseksi laittaa autoa seisontaan. Ei toki ole reilua että kaveri (ei siis minun kaverini, hän ei minusta oikein tykkää eikä vastaa viestiini) joutuu verot maksamaan...
|