Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitähän talipalloissa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.11.24 12:10:33

Kun eivät kelpaa. Ostin ison laatikon ja nyt ensimmäiset kolme palloa ovat säilyneen viikon tai kaksi, en tiedä tarkkaan. Ovatko muut saaneet tuollaisia "viallisia"? Orava kävi juuri kurkkaamassa palloja vierestä, mutta ei koskenut.

Re: Mitähän talipalloissa

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   23.11.24 12:15:04

Olisko niissä enimmäkseen jauhoja.
Meillä ei oikein koskaan ole pallot kelvanneet. Pötköt kyllä kelpaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.11.24 12:24:43

Tämä on kyllä ihan uutta, etteivät kelpaa. Pienemmissä erissä olen ostanut ja joku syömässä koko ajan heti kun pallot on laittanut kunnes joku rohmu on vienyt koko pallon mennessään ja sit seuraava tehnyt saman tempun jne. Kai tuon laatikollisen saa pistää roskiin ja lähteä hamstraamaan uusia, mutta ei enää mitään isoa laatikkoa.

Lähettäjä: -4° 
Päivämäärä:   23.11.24 12:46:55

Olisivatko jotain viimevuotista erää ja alkaneet vähän härskiintyä, jollain naapurilla tuoreempia tarjolla niin linnut käyvät paremmassa buffetissa. Ehkä kelpaavat kunhan luonnosta alkaa ruoka olla vuoden vaihteen jälkeen lopussa..?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.11.24 13:28:10

Äitini on kertoillut aiempina talvina myös, että jotkut tietyt jostain kaupasta ostetut eivät ole kelvanneet, joten eivät osta niitä enää.

Lähettäjä: hh 
Päivämäärä:   23.11.24 13:35:42

Mun ruokinnalla ei ole talipallot koskaan kelvannut tinteille, nehän ovat enemmänkin jauhopalloja kuin talipalloja. Nykyään en enää osta talipalloja ollenkaan, mutta aiemmin nuo syömättä jääneet murustelin tuijan alle, mistä närhet ja mustarastat kävivät ne siivoamassa pois.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   23.11.24 14:04:11

Osta k-kaupan pähkinätalipalloja, 8 kpl paketti hinta 1.80 ja johan kelpaa, jopa varpusille.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.