Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies sanoi muille naisille

Lähettäjä: Jasså 
Päivämäärä:   22.11.24 22:38:24

Että on kanssani kun ei parempaakaan saa. Miehestä tämä on täysin OK eli ei ole mielestään tehnyt mitään väärää. Kaksi naista jotka on ns hottiksia, siskokset. Mitä sinä ajattelisit jos saisit tällaisen tietoosi?

Re: Mies sanoi muille naisille

Lähettäjä: Loora 
Päivämäärä:   22.11.24 22:40:17

Ajattelisin, että onpa ihanaa muuttaa.

Lähettäjä: oo 
Päivämäärä:   22.11.24 22:45:57

Komppaan edellistä

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   22.11.24 22:47:22

Jos ei vielä asuttaisi yhdessä ei taatusti asuttaisi jatkossakaan eikä edes tavattaisi enää. Jos mies olisi muuttanut minun luokseni näyttäisin ovea, jos minä olisin muuttanut hänen uokseen pakkaisin kimpsuni ja kampsuni välittömästi ja lähtisin tieheni.

Kysymys kuuluu, mistä tieto on peräisin? Voiko luottaa siihen että se pitää paikkansa eikä ole esim jonkun ilkeän panettelua jossa ei todellisuudessa ole mitään perää?

Lähettäjä: — - 
Päivämäärä:   22.11.24 22:50:49

” Jos ei vielä asuttaisi yhdessä ei taatusti asuttaisi jatkossakaan eikä edes tavattaisi enää. Jos mies olisi muuttanut minun luokseni näyttäisin ovea, jos minä olisin muuttanut hänen uokseen pakkaisin kimpsuni ja kampsuni välittömästi ja lähtisin tieheni.

Kysymys kuuluu, mistä tieto on peräisin? Voiko luottaa siihen että se pitää paikkansa eikä ole esim jonkun ilkeän panettelua jossa ei todellisuudessa ole mitään perää?”

Tämä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.11.24 22:51:44

Sanoisin miehelle, että nyt ei saa sitten minuakaan.

Lähettäjä: Kauppakatu 
Päivämäärä:   22.11.24 22:53:57

Jos se miehen mielestä on ok, niin luultavasti asiaa on puitu miehen kanssa. Mutta jos ei, niin tosiaan kannattaa varmistaa asia. Minä olen kyliltä kuullut mitä ihmeellisimpiä juttuja miehestäni ja hänkin minusta, mutta hän ei vain jaksa välittää. Appivanhempani ovat olleet pahimmat valehtelijat, eivät raukat ymmärrä, että nykypäivänä puolisot keskustelevat asioista keskenään, ja täällä meidän junttilandiassa näin on tehty iät ja ajat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.11.24 23:55:17

Jättää sinut heti kun joku muu huolii.

Ei ole suhteessa sinun takiasi tai että rakastaa sinua, vain siksi ettei halua olla yksin.

Eroa. Heti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.11.24 00:10:09

Parempi yksin kuin tuollaisen kanssa.

Lähettäjä: Nerd 
Päivämäärä:   23.11.24 00:22:57

Näin:

Lähettäjä.
Päivämäärä22.11.24 22:51:44

Sanoisin miehelle, että nyt ei saa sitten minuakaan.

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   23.11.24 01:24:25

Sain kuulla asiasta kun toinen näistä sen minulle kertoi että tiesitkö että miehes on sun kanssa kun ei parempaakaan saa. Mieheltä asiaa kysyin niin sanoi että no kun parempaa ei ole olemassakaan.. yeah right.
Tein testin. Hänen työpaikalla on yksi aika rumahko nainen joka ollut kiinnostunut miehestä. Kysyin että jos me ei oltais tavattu niin olisitko tuon naisen kanssa. Mies sanoi ” no jos en parempaakaan löytäisi..” sen jälkeen katsoi minua ja tajusi että minun viritys avasi hänen sanomisensa tarkoituksen. Sanoin hänelle että niin, aivan kuten minunkin kanssani. Mies meni vaikeaksi.

Pidän itseäni kauniina naisena enkä voi käsittää millainen sika tuo mies on.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.11.24 01:30:04

Ehkä mies on sitä mieltä, ettei parempaakaan saa, kun hänelle ei ole parempaa olemassa. TARKOITTAEN sitä, että sä olet se PARAS evö.

Kaikkea ei pidä lukea just pahiten päiten, se voikin olla parasta vähän huonosti sanottuna. Ei me voida täällä keskustelupalstalla sitä tietää!

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.11.24 08:30:01

Olisi heti ex-mies. Voisi sitten ihan rauhassa lähteä metsästämään mitä vaan.

Lähettäjä: Salatutjanot 
Päivämäärä:   23.11.24 09:17:16

Joo, samantien olisi entinen, jos tuollaisia puhuisi.

Elämä on varmasti paljon parempaa ilman tuollaista törkyturpaa. Parisuhde ei ole mikään pakko, ihminen pärjää yksinkin.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   23.11.24 09:20:44

"Ehkä mies on sitä mieltä, ettei parempaakaan saa, kun hänelle ei ole parempaa olemassa. TARKOITTAEN sitä, että sä olet se PARAS evö."

Joo, aivan varmasti :'D

En voisi olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka "tyytyy" minuun tai minä häneen. Mitä järkeä? Silloinhan kumpikin lähtee heti, kun löytyy joku parempi. Kuulostaa minusta ajan haaskaukselta. Haluan olla miehelleni tärkeä ja haluan, että hän on minulle tärkeä. Jos näin ei ole, on parempi olla yksin.

Lähettäjä: Mp 
Päivämäärä:   23.11.24 09:23:05

Kysy mieheltä mitä tarkoitti. Jos tosiaan sitä että ns tyytyy suhun niin heippa

Re: Mies sanoi muille naisvar

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.11.24 09:29:44

Mies tarkoittanut puhellaan ettei sinua parempaa ole. Nyt otat sen sitten loukkauksena. Kyllä mies saa jatkossa varoa sanomisiaan jos asenteesi on tuo negatiivisyyden hakeminen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.