Lähettäjä: Ninni
Päivämäärä: 22.11.24 16:32:36
Kysyn täältä, koska en tiedä enää edes itse onko aihetta olla mitään mieltä.
Tapasimme 5 vuotta sitten, itse olin yh ja suhteesta 2 lasta. Mies oli kuin unelmien täyttymys ja tosi kiva lasteni kanssa, jotka vuosien kuluessa alkoivat pitämään isänään. Kuitenkin vuosien kuluessa mies alkanut viettää enemmän ja enemmän aikaa töissä ja välinpitämättömämpi meitä kohtaan. Lapset ei ole enää vuoteen esimerkiksi kysyneet jos mies on yöhön asti töissä, että milloin tulee. Ovat nykyään kun miestä ei olisi.. itselläni on kaikki lasten asiat vastuulla (tietenkin kun ovat minun), mies ei osallistu mihinkään eikä kysy edes kuulumisia. Mutta kuitenkin, jos pyörä tai joku rikki niin heti korjaa heille, en tiedä onko jotain ettei osaa kysellä ja puhua tms.
Mies siis jo palkkatöissä tavoitteli jotain vuoden työntekijä titteliä ja teki sen takia pitkiä päiviä. Ei koskaan saanut.. Nyt vuosi sitten hänen tuttunsa perusti yrityksen johon nimitti miehen esihenkilöksi ja ei ole sen koommin mies enää kotona ollut.. puhuu "omasta" yrityksestä vaikka näin ei ole. On aamu 5 - 17 töihin arkisin ja kun lunta sataa niin kaiken aikaa.
Meidän arki on sitä että tulee 17. Kotiin, syö tekemääni ruokaa, menee sänkyyn katselemaan puhelinta, hetken päästä suihkuun ja nukkumaan.
Olen koittanut ymmärtää että on raskasta, mutta en tiedä. Ei mies ole kuin pari tuntia kotona hereillä ja silloinkin selaa puhelinta (ehkä ymmärrettävää kun töissä ei ehdi) ja aikaisin nukkumaan.
Olen koittanut puhua että epäkunnioittavaa perhettä kohtaan hänen käytös. Suuttuu vain.
Ihmettelee kun töissä muut ei suostu jokainen viikonloppu ja ilta töihin ja haukkuu heidät.. tosiaan heillä on perhe ja siksi näin..
Mitä mieltä? Ja siksi jaksan tätä, koska lasten isä ei tekemisissä ja ei ole vanhempia ym tukiverkkoa..
|