Lähettäjä: jeaa
Päivämäärä: 22.11.24 14:58:38
Jaa-a. Olen 40 v ja ihmiset jatkuvasti hämmästyvät kun kuulevat ikäni. Moni sanonut, että naaman perusteella sanoisivat 24 v.
No, en minä mitenkään vanhalta ja rupsahtaneelta näytä, mutten kyllä oikein pidä siitä, että sanotaan noin nuoren näköseksi.
Pukeudun ihan siististi, en mitenkään lapsellisesti ja osaan puha järkevästi, en kuulosta teiniltä. En myöskään meikkaa.
En sitten tiedä mikä "vika" minussa on.
Ihmiset eivät ota minua vakavasti, koska luulevat, että olen nuori ja kokematon. Ja kun heille selviää, että olen porukan toiseksi vanhin ja minulla on kokemusta enemmän kuin muilla yhteensä, niin ihmetellään "Kun näytät niin nuorelta". Aha...
En tiedä onko syynä sitten sopusuhtainen kroppa, kun moni ajattelee, että nainen plösähtää tai "muuttuu tanttamaiseksi" kolmenkympin jälkeen? En kyllä itse usko tuohon, koska tunnen monia omanikäisiä ja vanhempia, jotka eivät ole plösähtäneet ja tanttamaistuneet, vaikkeivät naamasta näytäkään alle kolmekymppisiltä.
En tietääkseni ole mikään reppana. Olen ilmeisesti helposti lähestyttävä ja tulen ihmisten kanssa toimeen, mutta joku minussakin on, että minua pidetään alle kolmekymppisenä ja "todella nuorena". Jotkut kysyvät, että onko minulla lapsia ja alkavat sitten hoputtaa lastentekoon, kun olen vielä nuori niin kannattaa. Sitten saavat sydärin kun kerron, että steri tehty n. 10 v sitten ja ikäkin alkaa nelosella...
|