Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksiin käytetty aika?

Lähettäjä: ABC 
Päivämäärä:   22.11.24 07:35:27

Aamulla kuuntelin radiosta kuinka juontajat kävivät keskustelua seksiin käytetystä ajasta. Jonkin tutkimuksen mukaan paras aika olisi 35 min sisältäen esileikin, aktin ja jälkilämmöt. Mun mielestä 35 minuuttia tuohon on aivan liian vähän, pikemminkin 60+ minuuteissa mitattuna. Mitäs mieltä olette?

Re: Seksiin käytetty aika?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.11.24 07:40:21

Ei helvetissä 10min ja joskus vähän pidempään jos on ihan pakko. Turhaa räpellystä mielestäni, eikä mitään iloa ole kun on tultu jo. Olen vajaan 30 nainen jos sillä on väliä

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   22.11.24 09:16:38

Mitä tahansa 5min-1,5h välillä riippuen fiiliksistä.

Ikää liki 40v

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.11.24 09:23:14

"Mitä tahansa 5min-1,5h välillä riippuen fiiliksistä."

Juuri näin, meillä keskiarvo lienee tunnin molemmin puolin.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   22.11.24 09:23:45

Vaikea saada mitään tiettyä aikaa, jos köllöttelykin vielä lasketaan. Itse toiminta on varmaan 10 - 15 min keskimäärin ja se on minusta sopiva.

Lähettäjä: hyi 
Päivämäärä:   22.11.24 09:34:57

Kyllä mä myös sanoisin, että se n.30min+ on kaikkein tyydyttävin. Siinä on kivasti esileikkiä, kiusoittelua, kihelmöintiä ja odotusta (muttei liian pitkää), itse akti pysyy sopivan mittaisena ja sitten vielä loppuhalailu ennen pesulle lähtöä.

En pidä liian pitkästä yhdynnästä, 5min ylittävä alkaa olla puuduttavaa. Ja ylipäätään jos kokonaisaika venyy liikaa, niin tulee sellainen hohhoijaa, kun keskittyminen alkaa rakoilla. Mulla kyllä on myös adhd, joten liittyneeköhän.

Lähettäjä: Anni 
Päivämäärä:   22.11.24 09:37:05

Asiaan liittymättä saatteko miehen sisäänne auttamatta käsillä, siis niin että mies tulee kovana päällenne ja alkaa liikuttaa sisällä?

Päivämäärä:   22.11.24 09:51:12

ja painoa oli.

Lähettäjä: $$$$ 
Päivämäärä:   22.11.24 09:59:06

Pisto, nosto, ravistus.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   22.11.24 10:09:44

Tunnin-puolitoista, sisältää myös loppusuihkun ja vaatteet päälle (koska makkarissa tai alakerrassa ei ole kelloa niin sitä on tullut katsottua vasta kun "all done" :D )

Päivämäärä:   22.11.24 10:19:13

Mitä te saatte tuollaisesta pikapanosta?

Tunnin, parin sessiossa saatan tulla kymmenenkin kertaa, äärimmäisen vaikea olisi laskea. :D

Lähettäjä: 7g 
Päivämäärä:   22.11.24 10:56:15

kaks työntöä ja tuijotus, niillä mennään

Lähettäjä: Taikis 
Päivämäärä:   22.11.24 11:01:51

En kyllä mitään puolituntista jaksa kovin usein. Viikonloppuaamuisin sitten pitkän kaavan mukaan.

Lähettäjä: Xxx 
Päivämäärä:   22.11.24 12:35:33

Vartti on hyvä.
Lapikasta tulis aika nopeasti, jos pitäisi 1,5h käyttää jyystämiseen. Ei kestä paikat, eikä ole kiinnostusta.

Joskus alkuaikoina juu elettiin sängyssä, mutta eipä kiinnostaisi miestäkään enää. Huuma haihtuu, mutta välittäminen syvenee.

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   22.11.24 12:38:23

"Asiaan liittymättä saatteko miehen sisäänne auttamatta käsillä, siis niin että mies tulee kovana päällenne ja alkaa liikuttaa sisällä?"
kyllä, yleensä aina.

Lähettäjä: ## 
Päivämäärä:   22.11.24 12:40:06

Exän kanssa pisin sessio taisi olla viisi tuntia kaikkiaan. Kolme tuntia suht normaali. Sit jyystöä vähintään puoli tuntia joka kerta. Ja kyllä, aina sama asento ja yhtä kauan. Tuota saattoi edeltää joku muu asento, jos sain suostuteltua. Mä olisin toivonut enemmän vaihtelua, mutta ex ei kai kyennyt muuhun, eikä suostunut keskustelemaan asiasta. Mut olihan noi aika pitkiä sessioita.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.11.24 12:42:20

"Mitä te saatte tuollaisesta pikapanosta?

Tunnin, parin sessiossa saatan tulla kymmenenkin kertaa, äärimmäisen vaikea olisi laskea. :D"

Tyydytyksen.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   22.11.24 13:46:30

Minä en kelpaa miehelleni niin 0 minuuttia on realistinen määrä.

Lähettäjä: vadelma 
Päivämäärä:   22.11.24 14:01:39

Joskus pitkän kaavan mukaan nautiskellen, joskus nopea sessio ja kaikkea siltä väliltä ihan tilanteen ja fiiliksen mukaan. Ei ole tiettyä kaavaa. Minulle itselleni on tosi okei tarjoilla välillä miehelleni pikainen ns ”kassien tyhjennys”, saan siitä hyvän mielen kun näen hänen nauttivan. Ja kyseessä meillä pitkä parisuhde, ikää päälle 30 v.

Lähettäjä: njoo 
Päivämäärä:   22.11.24 14:09:21

Viimeksi vaimo oli seksiin hyvinkin innokas. Katseli puhelimesta jotain saippuasarjaa samalla. Ihan jonkun verran meni fiilis.
Homma kesti 2minuuttia ennenkuin stondis laski, ja lähdin baariin.

Lähettäjä: Köpi 
Päivämäärä:   22.11.24 14:49:33

Sanoisin että normi on 30-60 minuuttia, yleensä jälkihöpinät on aika lyhyet.

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   22.11.24 14:56:47

Olispa vartti sitä kiihkeimpää sohvalta makkariin. En jaksa tuntijyystöä. Esileikiksi voi sit laskea pusut ja halit koko illalata ja jälkilöylyt.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.11.24 15:11:50

Kaikkea 10 minuutin ja 4 tunnin väliltä.

Lähettäjä: Mona 
Päivämäärä:   22.11.24 15:52:06

Eipä ole tullut kelloa katsottua... Joskus pikaiset, 5min? Useimmiten ehkä 15-30min, harvemmin sitä pidempään. Esileikkiä ehkä se 2-5min, loput itse asiaa. Ja se on oikein hyvä, koska yleensä ehdin siinä 10min yhdynnässä jo saada useamman kerran sen verran intensiivisesti, etten enempää jaksaisikaan :D
Joku tunnin jyystö tuntuisi jo puuduttavalta, ja se yhdyntä on kyllä juuri se mun juttuni siinä aktiviteetissa.

Päivämäärä:   22.11.24 16:02:09

Pikaset kunniaan! En jaksa enkä ymmärrä tuntikausien jyystöä. Mulla on muutakin tekemistä kuin panna.

Lähettäjä: no juu 
Päivämäärä:   22.11.24 16:23:37

Voi niitä aikoja kun oli huippumies sängyssä, eri asentoja, kunnon lämmittelyt, leluja ja vaikka mitä, aikaa meni kaikkineen tunnista toiseen, tilanteesta riippuen. Mies muuten täys paska joten siksi entinen. Nykyinen kärsii pikalaukeamisestaan vaikka kaikinpuolin hyvin varusteltu ja kovasti nautin mutta kun akti kestää sen 30sek max minuutin niin harmittaa kyllä välillä, hän kyllä hoitelee minut sitten muuten mutta välillä toivois vähän pidempää jyystöä. Mutta toisaalta seksiä on usein koska mä oon ns aina valmis ja ajatuskin saa märäksi, nauttia saan siis monta kertaa päivässäkin, viimeksi yllätti kun olin tiskaamassa.

Lähettäjä: time 
Päivämäärä:   22.11.24 18:45:02

Parasta olisi jonkinlainen ajastin tai tiimalasi ja maksimiajaksi vaikka juuri tuo 35 min, kun se kerran tutkittukin on. Kun kello kilahtaa, niin homma loppuu sit siihen. Sen pitäisi olla ihan riittävä niille jotka haluavat jyystöä, ja niille jotka taas vain kärsivät koko hommasta niin tietävät että ainakin se loppuu ajallaan.

Lähettäjä: Jepajee 
Päivämäärä:   22.11.24 19:20:39

Meillä menee 3min – 3h, riippuu fiiliksistä. Mutta pannaan myös monta kertaa päivässä, niin ei voi joka kerta vetää pitkän kaavan kautta. Itsekin tykkään mennä nopeasti suoraan asiaan, koska nautin kaikkein eniten yhdynnästä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   22.11.24 22:34:00

Mä jätän nää nopeesti laukeavat. En vaan tee niillä mitään! Miehen pitää opetella käyttää itseään.
Oisko 15 min-2h.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   22.11.24 23:05:55

No mitä siihen lasketaan kuuluvaksi? Meillä saattaa olla pikainen hetken huumaus, yhdyntä tai suuseksiä jommalle kummalle tai molemmille. Sitten on niitä ihania pitkiä aamuja joissa on kaikenlaista, vähän torkkumista väliin ja usein vielä uusintakierros.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   22.11.24 23:47:09

5 min - 2 h. Riippuu ajasta, paikasta ja tilanteesta. Ja toki fiiliksestäkin. Joskus on pikaiset, joskus aloitetaan saunassa ja suihkussa, jatketaan siitä sitten tuvan kautta makkariin.

Naimisissa 7 vuotta, kaksi lasta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.