Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Re: Näytä tissit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.10.24 22:00:48

No ei se silti ole mitään kivaa kuultavaa vaikket nyt juuri niillä sanoilla sanoisikaan (mutta miksi muuten laitoit otsikoksi, että "näytä tissit" jos et aikonut niin sanoa?). Eivät naiset halua, että mennään suoraan seksuaalisiin kommentteihin vaikka olisivat miehestä kiinnostuneitakin. Kuinka mahdotonta sinulle on tajuta tätä? Ja oletko nyt ihan varmasti edes tulkinnut oikein, että olisi flirttiä ilmassa, tekstiesi perusteella ymmärryskykysi vaikuttaa sellaiselta, että enpä menisi tuohon tulkintaasi luottamaan. Todennäköisesti nainen pitää sinua ihan vain kaverina, ja kaverilta ei haluta kuulla mitään seksuaalista, oli sanamuoto mitä vain.

Re:

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   31.10.24 23:45:14

Aha.vain niin.

Re: Näytä tissit

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   1.11.24 05:10:09

Aloittajasta tulee mieleen entinen työkaverini. Vuosia oltiin kavereita, vietettiin aikaa jne. Oltiin oikeasti ihan hyviä ystäviä. Sitten eräänä yönä varoittamatta tuli viesti, että "Ois kiva päästä sun sänkyyn."

Tyyppi tiesi hyvin, että olin ollut jo kauan (koko ystävyytemme ajan) varattu). Laitoin aika kipakan viestin, että tiedät hyvin mun olevan varattu ja suhteet sinuun ovat vain kaverilliset. Seuraava viesti mieheltä olikin, että "Sori, kaveri oli kännissä sekoillut ja lainannut puhelintani". Totesin, että jos pidät mua noin tyhmänä, niin tämä kaverisuhde oli tässä.

Siihen jäi useamman vuoden ystävyys. Tämä kyseinen henkilö ei ollut ihan normikirjolla, vaan ei oikein aina hoksannut, miten ihmiset yleensä toimii, mikä oli tullut jo aiemmin ilmi. Oltiin kuitenkin vuosia tunnettu ja meillä oli tosi kivaa yhdessä. Lopu tuli siinä, kun omaa mokaa silotteli vielä valehtelulla. En tiedä, missä hän nykyään vaikuttaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.