Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mulla taitaa olla konepelko

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.9.24 23:21:56

Tajusin äsken että mulla taitaa olla jokin konepelko!

Kun olin lapsi, meillä oli kotona moottorikelkkoja, oli mopoa, skootteria jne. enkä uskaltanut kyytiin edes vanhemman kanssa. Pelkäsin myös traktoreita, kuorma-autoja, kaikenlaisia nostokurkia jne.

Teininä mulle yritettiin tuputtaa jopa omaa skootteria mutta en halunnut kun koin ne pelottaviksi ajopeleiksi, olin varma että mulle kävisi kopelösti sellaisen kanssa. Kun täytin 18, ajokorttiin sain rahat mutta en halunnut sitä hankkia kun autolla ajaminen ajatuksenakin pelotti. Samoin minua on aina ahdistaneet huvipuistot enkä koskaan ole ollut yhdessäkään laitteessa ikinä koska ne isot, jyskyttävät koneet ovat todella pelottavia.

En pelkää mitään... Kahvinkeittimiä tai leivänpaahtimia saati polkupyöriä vaan noita isoja, liikkuvia koneita ja moottoroituja kulkupelejä.

En ole mielestäni tällaisesta fobiasta kuullut muilta, en tietty ole lumihiutale vaan täytyy olla muitakin. Pelkääkö joku muukin näitä? Oletteko päässeet siitä eroon? Hankalaa kun itsellä homma kestänyt koko elämän niin vaikeaa on... Mikään yleisesti pelokas en ole, en pelkää edes niitä juttuja mitä ihmiset tavallisesti pelkää mutta sitten koneet :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.