Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: 45 
Päivämäärä:   29.9.24 21:40:03

Itse ajattelin käydä botoksilla, rintojen kohotuksessa, ja ehkä huulten muhkeutuksessa… pitäisi varmaan myös kasvohoidoissa alkaa käymään 3-4 ket/vuosi.

Ikää on 45, ja alkoi stressaamaan oman ulkonäön vuoksi tämä jatkuva ikääntyninen. Painoa tuli 20kg ja puolet siitä saatu pois. Pituus 167cm ja ajattelin palauttaa painoni sinne 50kg:hen jollainen olin parikynppisenä.

En halua menettää ulkonäköä ja seksikkyyttä! HELP!

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   29.9.24 21:41:19

Liiku. Käy salilla ja lenkillä.

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   29.9.24 21:43:24

Hyväksy tosiasiat, pidä itsestäsi huolta ja ota rennosti. Väistämätöntä vastaan taisteleminen vain aiheuttaa stressiä, joka nopeuttaa prosessia.

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   29.9.24 21:43:26

Kyllä se kuule se parasta ennen päiväys meni jo.

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   29.9.24 21:49:25

Veistä vaan veitsen perään ja paljon turvotusta. Tulee ihanan kaunis.

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 21:50:14

Pahotat vaan oman mieles. Vanha nainen on ruma, siitä ei pääse mihinkään. Helpompi vaan olla mitä on, rahaa ei kannata syytää naaman kohennuksiin, ei se enää nuorru.

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   29.9.24 21:52:26

"Vanha nainen on ruma" Eikä ole. Tai ei ainakaan yhtään rumempi kuin vanha mies.

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: Ku 
Päivämäärä:   29.9.24 21:53:38

Se kauneus ja seksikkyys tulee jostain ihan muusta kuin täydellisen timmistä vatsasta, rypyttömistä kasvoista tai virheettömistä rinnoista.
Upein tuntemani nainen on vielä muutaman vuoden tuota antamaasi ikähaitaria vanhempi, ja varmasti ovat vuodet jättäneet jälkensä. Ja siitä huolimatta on kerrassaan upea ilmestys.
Älä tuhlaa rahojasi keinotekoiseen muokkaamiseen. Liikut ja pidät huolta itsestäsi. Ja ennen kaikkea opettelet pitämään itseäsi kauniina kaikkine pienine epätäydellisyyksinesi.

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.9.24 22:04:53

Alkoholi ja sokeri pois. Done!

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: mm hm 
Päivämäärä:   29.9.24 22:04:58

Juo riittävästi vettä, että elimistö pysyy notkeana. Liiku joka päivä hyötyliikuntaa ja tarvittaessa vähän jotain pientä punttia tai salitreeniä, että lihasmassa säilyy. Jos hiusten harmaantuminen ei sovi ihonväriisi, käy säännöllisesti värjäyttämässä. Älä ota aurinkoa koska se vanhentaa ihon tosi nopeasti. Mulla on aina kesällä ja monesti talvellakin suojakertoimella varustettu kasvovoide, jos olen paljon ulkona. Älä jää murehtimaan menneitä vaan opettele koko ajan jotain pieniä uusia juttuja. Kuuntele paljon musiikkia ja katso sarjoja jotka tuottaa sulle hyvän mielen. On myös tosi monia verkkokursseja joilla voi itse treenailla elämäntapansa kuntoon ja saada hyvän olon.

  Re: Miten säilyttää upkonäkö kauniina (45-55v)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 22:10:14

Kovin matala rasvaprosentti ei kaunista iäkästä.

60 kg on oikein sopiva paino sinulle varmasti.

Muuten parasta on terveellinen ruokavalio, aurinkorasva, liikunta, retinoli ja c-vitamiini.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.