Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   29.9.24 20:14:26

Menee tosi hyvin, olo on normaali, en kyseenalaista suhdetta... Muutama viikko näin.
Sitten huomaan taas miehessä sen ärsyttävän muutoksen, tiedän että alkaa läpällä ja vitsillä ärsyttää/ yrittää saada reaktiota.
Yleensä se alkaa yht äkkiä kun jutellaan. Matkii mun ilmeitä, eleitä. Ihmettelee miksi kulmakarvat nyt meni tolleen. Onko sulla joku esitys päällä.
Sitten jotain pientä huomiotta jättämistä tai jotain vähättelevää sanomista minusta tai yhteisestä ajasta.
Loppujen lopuksi saa reaktion, meille tulee "riitaa",
Viikko hiljaiseloa ja sitten vkl miehellä loppurysäys eli kännää kotonaan ja haastaa riitaa.
Jälkeenpäin aina ihmettelee mistä se tyhmä riita taas sai alkunsa että ihan syyttä suotta suutuin. Hän on uhri.
Sen verran pieniä asioita, että ihmettelin alkuun minäkin että miten minä nyt tuolleen.
Mutta olen huomannut, että jos jätän reagoimatta niin hän kyllä hakee sen... Tietää minut kyllä etten voi tai halua sivuuttaa tiettyjä asioita.
Sitten sovitaan ja kaikki tuntuu taas normaalilta. Kunnes.

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   29.9.24 20:16:46

Miehellä käsittelemättömiä asioita, jotka purkaa sinuun tuollaisena käytöksenä kun ei osaa muutakaan. Yritäpä saada mies juttelemaan jollekin. Helpommin sanottu kuin tehty...

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   29.9.24 20:17:12

Ja kuitenkin silleen pieniä asioita.. että niistäkö syistä nyt erota?

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: Ilmeisesti tyypill 
Päivämäärä:   29.9.24 20:21:57

..istä.

Mulla mies jonka pitää ilmeisesti saada se riitansa aina välillä. No sittenhän riidellään ja kysyn että no oliko kivaa. No ei ollut, taaskaan.

Miehellä on alkoholiongelman kanssa rimpuilua ja varmaan häpeää ( syystäkin ) sitä ja sitten pitää minulle vaan purkaa omaa pskaa elämäänsä. Oikein tahallaan alkaa hakemaan riitaa jos minä elelen talossa hänen mielestään liian tyytyväisenä.

No, ihan sama, jos mies haluaa sitä riitaa niin sitähän hän saa sitten.

Ihmettelee sitten kun ei seksuaalisesti ja muutenkaan enää ole mielestäni kovin kiinnostava ja muut asiat menee hyyyvin herkästi hänen edelleen. Kivaa on silloin kun on kivaa.

Miehet ei kestä sitä että jos heillä menee jossain asiassa huonosti, niin nainen voi elää siinä rinnalla aivan täyttä ja iloista elämää ja kieltäytyä menemästä mihinkään suohon, makaamaan krapulassa haisemassa samalla sohvalla ym sáatanan typerää ajanhukkaa.

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   29.9.24 20:35:48

Ihania miehiä teillä, terv onnellisesti sinkku.

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   29.9.24 20:46:56

Jokin päävika. En katseli tollasta riidan haastajaa.

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: Ilmeisesti tyypill 
Päivämäärä:   29.9.24 20:49:08

Juu, ihana silloin kun ei ole typerä mulliturpa. Olen silti onnellinen, en elä miehen kautta enkä hänen elämäänsä. Täydellistä miestä en usko ikinä löytäväni muutenkaan.

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   29.9.24 20:51:55

Kiitos hyviä pointteja ja näkökulmia!

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.9.24 20:53:13

"kännää kotonaan ja haastaa riitaa."

Pieni asia ilmeisesti tämäkin?

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: TipTap 
Päivämäärä:   29.9.24 20:56:14

Henkistä väkivaltaa ja tyypillinen väkivallan sykli. Lisätietoa löytyy esim täältä https://naistenlinja.fi/vakivallan-syklisyys-ja-muodot/

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 20:56:26

Googleta väkivallan kehä, noinhan se menee.

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 21:07:48

Mies haluaa omaa aikaa kännäämiseen eikä kehtaa ottaa sitä ilman syytä, riita on erittäin validi syy alkaa juomaan.

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   29.9.24 21:08:03

Kiitos tuosta linkistä ja kiitos googletin väkivallan kehän.

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   29.9.24 22:01:44

. Toikin on käynyt mielessä mutta toisaalta voi kännätä kyllä muutenkin kun nähdään vaan joka toinen vkl.

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 22:03:41

Valmistelee dokaamista, saa sen näin aloittajan syyksi. Sitten "joutuu" juomaan. Alkoholi tuossa on pohjalla

  Re: Mikä ihmeen kausi miehellä välillä on

Lähettäjä: Terhi 
Päivämäärä:   29.9.24 22:12:39

Ja siis nähdään toki viikollakin.

"
Valmistelee dokaamista, saa sen näin aloittajan syyksi. Sitten "joutuu" juomaan. " Voisikohan se olla jotain tuollaista ..

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.