Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä: Kultakutri 
Päivämäärä:   29.9.24 19:37:55

Itsellä on superpitkät, lantiolle ylettyvät hiukset joita olen värjännyt tummaksi, melkein mustaksi.
Nyt alkaa kuitenkin kolkutella ajatus siitä, jos kasvattaisi oman värin takaisin.

Mutta, miten saisi kasvatettua ilman että joutuu leikkaamaan hiukset lyhyeksi?

Onko kenelläkään oikeasti kokemusta mitä kannattaisi lähteä yrittämään. Oma hiusväri on nykyistä paljon vaaleampi, ainakin tyvikasvun mukaan. Enkä halua leikata.

  Re: Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä: Noita 
Päivämäärä:   29.9.24 19:38:30

Raitoja

  Re: Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   29.9.24 19:56:45

Jaa, varmaan kasvattamalla.

  Re: Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 19:58:42

Mulla on sama projekti menossa, tummasta ruskeasta omaan väriin, joka on hyvinkin vaalea. Olen antanut vaan kasvaa, aika kamalan näköiset toki, mutta ei jaksa itseä kiinnostaa. Korvien alapuolelle tulee jo omaa,

  Re: Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä: Kultakutri 
Päivämäärä:   29.9.24 20:13:18

Mulla on sama projekti menossa, tummasta ruskeasta omaan väriin, joka on hyvinkin vaalea. Olen antanut vaan kasvaa, aika kamalan näköiset toki, mutta ei jaksa itseä kiinnostaa. Korvien alapuolelle tulee jo omaa,#

Oletko yrittänyt mitään värjäystä tai raitoja?

Itse olen värjännyt hiukset aina kotona, ja vaikka vain juurikasvua värjään piiloon niin pelottaa silti kokeilla raitoja

  Re: Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.9.24 20:16:16

Onko oma värisi ihan todella vaalea? Silloin täytyy sietää jonkinlaista välivaihetta. Laittaisin mustaan värinpoiston ja sitten niin vaalealla ruskealla kuin uskaltaa, ja antaisin kasvaa pois. Raitoja ruskean sekaan sitten kun hius taas kestää, että juurikasvun raja vähän hälvenee.

  Re: Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 21:40:56

Huivit on mukavia

  Re: Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   29.9.24 21:51:20

Värjäsin omat keskiruskeat tummanruskeiksi viime kesänä eli reilu vuosi sitten. Aluksi hiukset oli ihan mustat. Juurikasvua värjäsin hieman vaaleammalla ruskean kevytvärillä joka kestää 4-8pesua ja pikkuhiljaa vuodessa se alkuperäinen väri oli ns kulunut hyvin lähelle omaa keskiruskeaan takaisin :)

  Re: Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä: u 
Päivämäärä:   29.9.24 21:52:47

Eikä näyttänyt omaan silmään missään kohtaa pahalle.

  Re: Pitkien hiusten värjäys takaisin

Lähettäjä: Kultakutri 
Päivämäärä:   29.9.24 22:19:02

Omat hiukset on blondit luonnostaan ja juurikasvu näyttää aina siltä kuin olisin kaljuuntumassa.

Onko täällä ketään joka on vaihtanut pitkien hiustensa väriä tummasta vaaleampaan ilman että hiukset on kovasti vaurioituneet? Niin että on kehdannut olla vielä asiakastyössä ihmisten keskellä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.