Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia Vintedistä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.9.24 09:48:05

Millaisia kokemuksia muilla on Vintedistä?
Itsellä lähes kaikki pskaa. Vaatteet olleet likaisia tai koot eivät ole pitäneet paikkaansa sitten alkunsakaan. Olen M kokoinen ja tilannut vaatteita L-XL koossa ja ne ovat menneet kakkosluokkalaiseni päälle eikä todellakaan minun päälleni (on poika niin ei kuitenkaan suostu niitä käyttämään). Ne jotka ovat päälle menneet ovat olleet likaisia ja nukkaisia, vaikka ovat olleet Erittän hyvä kategoriassa. Varmuuden vuoksi kun aloin kyselemään mittoja niiltä myyjiltä, jotka eivät olleet myynti-ilmoituksessa niitä maininneet niin heitä oikein vtutti, että muutaman euron rätistä kysellään mittoja eikä alettu mittailemaan ja osa esti. Vaikka tuote olisi ilmainen niin en silti halua tilata vaatetta, joka ei menekään päälle. Onko se oikeasti niin vaikea mitata vaate ja jos ekalle ostajalle onkin epäsopiva niin sitten tietää kuitenkin mahdollisille muille mittojen kysyjille kertoa kyseisen vaatteen mitat?

  Re: Kokemuksia Vintedistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 09:52:00

No en kyllä itsekään mitään vaatteita mittaile. Ei jää sen jälkeen enää mitään rahaa siitä

  Re: Kokemuksia Vintedistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 10:04:52

Vasta oli Naistenhuonella näistä polskeista, että lähettelevät rikkinäisiä vaatteita eikä vintedin ylläpito enää kaikkiin puutu.

Ite joskus yritin käyttää mutta mulle tuli kokoajan vain puolalaisten ilmoituksia niin aika nopeasti poistin sovelluksen. Niitä kun ei voi seuloa mitenkään pois.

  Re: Kokemuksia Vintedistä

Lähettäjä: Lapseton 
Päivämäärä:   29.9.24 10:10:12

Ei omakohtaisia kokemuksia (ei lapsia), mutta lapselliset kaverit ovat tuonne siirtyneet. Lastenvaatteet liikkuvat siellä hyvin (kavereiden mukaan). Paljon parempi kuin tori tai fb-kirppikset.

  Re: Kokemuksia Vintedistä

Lähettäjä: Jeb 
Päivämäärä:   29.9.24 10:20:36

Oho, mulla pelkästään positiivisia kokemuksia.

Katsokaa myyjien arvostelut, jos ei oo pääasiassa hyvät niin ei semmoisilta osteta. Ja mittojahan voi pyytää?

  Re: Kokemuksia Vintedistä

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   29.9.24 10:39:59

Pelkkä koko M tai 36 ei kerro mitään. Jokaisella merkillä on omat kokonsa. Ersi siis juuri sen merkin kokotaulukko.

  Re: Kokemuksia Vintedistä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.9.24 10:45:14

Laitatteko nuo vaatteet välittömästi paketista pakkaseen/pesuun vai miten ennaltaehkäisette luteiden leviämisen?

  Re: Kokemuksia Vintedistä

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   29.9.24 10:47:16

No ei niissä mitään luteita ole.

  Re: Kokemuksia Vintedistä

Lähettäjä: Miina 
Päivämäärä:   29.9.24 11:23:22

Laitan suoraan pakkaseen ja sitten pesuun

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.