Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kissanomistajan sietämättömät kissat?

Lähettäjä: kissa mietinnässä 
Päivämäärä:   27.9.24 15:57:21

Onko teillä kissaa joka saa teidät raivon valtaan? Miten vaikea kissa voi olla jos eteen sattuu maanantaikappale?

  Re: Kissanomistajan sietämättömät kissat?

Lähettäjä: R 
Päivämäärä:   27.9.24 16:53:26

Onhan noita laidasta laitaan. Riippuu kissan rodusta, mistä hankit sen ja ihan vaan yksilön luonteesta. Rotukissoilla on yleensä vähän määritelty minkä luonteisia kissat yleensä ovat, mutta ei se aina päde kaikkiin koska ovat yksilöitä. Pelastetut populaatiokissat voivat olla tosi arkoja ja eivät välttämättä koskaan totu ihmisiin niin paljoa että olisivat mitään sylikissoja. Mut riippuu taas yksilöstä, ei voi yleistää. Olen kuullut kissoista jotka ovat syöneet kaikkia mahdollisia jatkojohtoja, raapinut verhot ja tapetit pilalle tai huutavat ja metelöivät yöt, joten omistaja ei saa nukuttua. Mut tietty joidenkin käytös ei välttämättä ole luonteesta kiinni, voi olla että niillä ei ole tarpeeksi aktiviteetteja, raapimispaikkoja tai tapaa purkaa energiaa.

Eli jos haluat tietyn luontaisen kissan kannattaa harkita rotukissaa, mutta ei sieltä silti aina tule sitä mitä haluat.

  Re: Kissanomistajan sietämättömät kissat?

Lähettäjä: Ihania kaikki 
Päivämäärä:   27.9.24 17:51:41

Ei ole tullut koskaan eteen yhtään sietämätöntä ja syy on yksinkertainen.
Olen jokaisen kissan itse kasvattanut pennusta lähtien.
Se on ihmisen vika jos kissa on vaikea. Kissa ei ole maanantaikappale mielestäni syntyjään.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.