Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tonnin laina?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   27.9.24 13:17:51

Mistä saa tonnin lainan?
Vai pitääkö turvautua johonkin pikavippiin..?
Oma pankki (OP) ei anna luottoa yhtään.

  Re: Tonnin laina?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.24 13:20:07

Jos omasta pankista ei heru noin pientä lainaa, niin siihen on yleensä hyvä syy. Sen syyn nimi on holtiton rahankäyttö ja tarpeeton laina.

  Re: Tonnin laina?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   27.9.24 13:24:16

Kyseisestä pankista on talolainaa jäljellä n.50 000 ja ihan kuukausittain sitä lyhennän ilman ongelmia, ei ole maksumuistutuksia tullut eikä häiriömerkintöjäkään. Sillä nyt kovasti ihmettelen tätä, ettei noin pieni luotto onnistu...

  Re: Tonnin laina?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.24 13:33:25

Mitä lainaa hait OP:lta? Noin pienet lainat pankit antavat luottokorttina, eli hae sellainen tonnin luottorajalla ja maksele pois omaan tahtiin. Jos et saa luottokorttia, kannattaa pyytää perustelut.

  Re: Tonnin laina?

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   27.9.24 13:33:45

Alisa pankista saa lainaa helposti, kysy sieltä.

  Re: Tonnin laina?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.9.24 13:34:00

Mulle joskus vinkattiin, että jos 1000€ ei onnistu, niin kokeilee isompaa summaa. Esim OP:lla on se joustoluotto, mitä pitää ottaa 8000€ (vai 6000€?). Siitä sai heti myönteisen päätöksen, rahat nostoon ja maksoin ns. ylimääräisen samana päivänä takaisin.

  Re: Tonnin laina?

Lähettäjä: Kulut 
Päivämäärä:   27.9.24 13:34:39

Tonnin lainan nostokulut on niin isot, ettei mitään järkeä. Ilmeisesti olet työssäkäyvä, kun on talolaina. Silloin saat luottokortin. Luottokortilta pystyt helposti ottamaan tonnin lainan.

  Re: Tonnin laina?

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   27.9.24 13:37:06

En tiedä. Muutama vuosi sitten jäin työttömäksi, pienet säästöt hupenivat siihen. Pääsin töihin ja palkka oli pieni, säästöjä ei kertynyt. Sitten löysin töitä, jotka eivät alkaneet ihan heti ja autokin piti ostaa.. onneksi minulla on sukulaisia, joilta sain rahaa lainaan ja lahjaksi että pärjäsin ne viikot.

Ja joka kerta kun joku sanoo, ettei autolainaa kannata ottaa, suutun. Olen nyt ollut tuossa työpaikassa kuusi vuotta ja edelleen olen tyytyväinen, että sain lainaksi rahaa että sain auton ostettua ja ruokaa.

  Re: Tonnin laina?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 13:44:17

S-pankista luottokortti

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.