Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Paljon olis mun lopputili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 09:48:24

Palkka 4700e, kvtes, täydet kokemusvuodet (lomaa vuodessa 38pv) ja irtisanoudun niin että työt loppuu marraskuun lopussa.

  Re: Paljon olis mun lopputili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 09:51:46

Lasket montako lomapäivää sinulle kertyy huhtikuun alku-marraskuun loppu (eli 8 kk) välisenä aikana taulukon mukaan ja paljonko about on yhden lomapäivän hinta. Lisäksi jos maksetaan lopputilissä myös lomarahat, niin lasket niidenkin määrän kahdeksalta kuukaudelta.

  Re: Paljon olis mun lopputili

Lähettäjä: ohhoh 
Päivämäärä:   27.9.24 11:06:25

Aiotko työttömäksi? Muistutan vaan ohiksena että nykyään maksettu lomakorvaus lasketaan tuloksi eli se siirtää ensimmäisen työttömyyskorvauksen maksua eteenoäin. Kuukauden lomarahat ja näet korvauksia vasta kuukauden päästä + omavastuuaika. Parille tutulle tuli ikävänä yllärinä tämä. Olivat kuvitelleet saavansa lomakorvauksen säästöön sadepäivänvaraksi.

  Re: Paljon olis mun lopputili

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 11:11:16

No en aio työttömäksi vaan sain uuden työn:D. Löysin myös hevosen jonka haluaisin ostaa. On kallis hevonen ja mulla puuttuu vielä viitisen tonnia hevoskassasta. Lähinnä mietin että paljon se ensi kuun alussa irtisanoutuminen nostaisi tätä vs.tämän kuun puolella. Uusi työ alkaa 1.1.ja aion pitää vähän vapaata välissä.

  Re: Paljon olis mun lopputili

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   27.9.24 11:14:42

Millä alalla saa vähälahjainenkin noin paljon palkkaa?

  Re: Paljon olis mun lopputili

Lähettäjä: Sote 
Päivämäärä:   27.9.24 12:31:42

Lähihoitajana saa

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.