Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: säästössä? 
Päivämäärä:   27.9.24 07:26:34

Kolmekymppiset, palkonko teillä on säästötilillä jemmassa rahaa? Säästätkö joka kuukausi tietyn summan ?

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 07:38:45

55 000 euroa; 30 000 korkeakorkoisella säästötilillä, 6500 rahastoissa ja 15 000 aspissa, loput käyttötilillä. Vuokralla siis elelen, kun asuinpaikkakunta vielä mietinnässä (etätyö). Auto on, ei muuta omaisuutta, mutta ei velkaakaan.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Lollo 
Päivämäärä:   27.9.24 07:43:32

200 e.
Ostin juuri erossa asunnon ja uuden auton, joten sinne meni :D

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Balleriina 
Päivämäärä:   27.9.24 07:49:04

Aika lailla kaikki kiinni kiinteistöissä ja maissa.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   27.9.24 07:49:53

Pari tonnia

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Pilkkumi 
Päivämäärä:   27.9.24 07:59:49

Noin 28000 €. Ilman taannoista työttömyyspätkää olisi muutama tonni enemmän. En säästä tiukasti tiettyä summaa, vaan laitan aina välillä enemmän tai vähemmän säästöön.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: grau 
Päivämäärä:   27.9.24 08:18:42

Vouuu tuleepas elämässä epäonnistuneen ihmisen olo, kun lukee näitä joitain kommentteja. Täytin just 30 v ja ikäkriisiä ei nämä ainakaan helpota :D Hienoja summia tileillä teillä! Mulla ei ole rahana säästöjä paljoakaan. Metsää ja yksi talo (jossa vuokralaiset) sentään on omaisuutena, jos ne voidaan tähän laskea jollain tavalla.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: säästössä? 
Päivämäärä:   27.9.24 08:21:20

No joo, aloittaja tässä. Jep samat ajatukset kuin graulla. Olen 33v ja mulla siis säästössä 6000e ja talon puolikas & auto, joista molemmista velkaa ihan reilusti.

Mutta ei kait siinä, säästellään pikkuhiljaa. Toki jos ei olisi hevosia ja koiria tai paria ulkomaanreissua tehtynä, olisi summa enemmän. Mutta mitä se sellainen elämä sitten olisi, että vain säästäisin..

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   27.9.24 08:21:59

33v, säästössä säästötilillä 25te, velaton (pieni ja edullinen) omistusasunto.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 08:31:51

30 v, 60 tuhatta. MUTTA, minulla ei ole mitään omaisuutta. Ei asuntoa, ei omaa autoa, ei metsää. Velkaa 4000 e opintolaina.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Katsoja 
Päivämäärä:   27.9.24 08:33:01

33v, säästössä rahastoissa n. 25 000 €, sijoitusasunto noin 80 000 € joka lyhentää itse itseään ja tuottaa noin 60 €/kk, tilillä puskuri 6 000 €.

Velkaa on kyllä sellanen puoli miljoonaa :D

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Mmm 
Päivämäärä:   27.9.24 08:35:12

39v. ja 22t säästössä, velkaa asunnosta (mun osuus) 60t/125t jäljellä. Olisi enemmän jos ei olisi hevosia kotona...

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Opiskelija 
Päivämäärä:   27.9.24 08:35:58

1000 € ja sekin menee tammikuussa elämiseen valmistumisen jälkeen ennen kuin saan töistä palkan. Aikalailla säästöt huvenneet vanhempain vapaalla ja nyt opiskellessa. Josko sitä vuoden vaihteen jälkeen saisi säästöjä taas kerättyä.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.9.24 08:38:15

Jos miinustetaan opintolaina niin joku 10 000, ei omaisuutta. Sain elämäni ensimmäisen vakityön vuosi sitten, sitä ennen ei ole pahemmin ollut mistä säästää.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   27.9.24 08:46:43

36 v., säästötilillä 20 000 ja osakkeissa/rahastoissa noin 6 000. En säästä säännöllisesti, koska tulot ovat tällä hetkellä sellaiset, että kaikki menee mitä tulee, nämä säästössä olevat ovat perintörahoja.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Pilkkumi 
Päivämäärä:   27.9.24 08:51:27

Minäkin tarkennan, että ainoa kiinteä omaisuuteni on vanha autoni, jonka arvo on ehkä 700 €. Kun on tottunut siihen että tilillä on rahaa, tuntuisi pelottavalta ajatukselta ostaa esim. hevonen tai talo, koska se imaisisi säästötilin varsin kuiviin. Raha on hidasta tulemaan, mutta nopeaa menemään.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Muuttaja 
Päivämäärä:   27.9.24 08:51:45

Sijoitusasunnon arvo n. 68 000e, josta velkaa n. 31 000e.
Rahastossa 3600e.
Autovelkaa n. 9000e.
Luottokorttivelkaa n. 5000e.

Viime vuonna meni koiran ell-kuluihin yli 9000e. Olis pitäny lopettaa se niin olisi rahat säästynyt. Mutta.
Näillä mennään.

Mulla on kyllä todella paljon samanikäisiä ystäviä ja tuttuja, keillä ei ole säästöjä ollenkaan.
Että ei tää kysely suurimman osan ihmisistä totuutta kerro.

Ikää 32v.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   27.9.24 08:54:35

Ei mitään, mutta tarkoitus olisi alkaa säästämään.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   27.9.24 09:00:39

Juuri ostettiin lisää maata, laajennettiin hevosten tarhoja ja paranneltiin kenttää aika reippaasti. Sinne meni hyvät säästöt :D

Käyttötilillä nyt 6000e, kk säästötilillä 400e, sijoituksissa 6000 e ja puolison kanssa yhteisellä tilillä 3000e.
Omistusasunnosta maksellaan lainaa vielä 20 vuotta. Opinto- ja autolainat saadaan onneksi ensi vuoden alkuun mennessä pois jos ei satu mitään isompaa.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Becks 
Päivämäärä:   27.9.24 09:04:27

Lähettäjä: grau
Päivämäärä: 27.9.24 08:18:42

Vouuu tuleepas elämässä epäonnistuneen ihmisen olo, kun lukee näitä joitain kommentteja. Täytin just 30 v ja ikäkriisiä ei nämä ainakaan helpota :D

Erittäin vahva tämä!! :F Tosin elämä on valintoja ja itse tein päätöksen panostaa onnellisuuteeni ja omistan hevosen. Tiedän myös, että minulla oleva krooninen sairauteni tappaa minut hyvin todennäköisesti ennen 50 vee täyttämistä, joten olen päättänyt elää täysillä.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 09:07:48

31v. Käyttö- ja säästötileillä yhteensä n. 3000e ja rahastoissa ehkä parisen tonnia, en nyt tarkkaa summaa muista. Ei omaisuutta. Sain elämäni ensimmäisen vakituisen työpaikan reilu vuosi sitten :D ja palkka on surkea.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   27.9.24 09:17:09

Säästötilillä n. 5000€, rahastossa n. 2000€. Meni säästöt lähes kokonaan, kun ostin auton ja tuli pari äkillistä eläinlääkärireissua.
Nyt yritetään saada taas säästöjä kasaan.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 09:33:25

28v, käyttötilillä joku 2te, säästötilillä 6,5te, rahastoissa 6te, puolikkaan omakotitalon asuntolaina ja velaton auto. Auton ostin keväällä, joten sinne meni iso siivu säästöistä. Samoin koiran sairastelut nyt syöneet säästöjä.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   27.9.24 09:47:55

29 v, säästössä 35k ja rahastoissa 25k.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 09:55:59

33v, rahastoissa n. 15k ja ASP 15k. Mutta mitään omaisuutta ei sitten olekaan, ei autoa eikä omistusasuntoa. Asuntolainaa en nimittäin edes saa, kun ei ole vakituista työtä. Pätkätyöt ja työttömyydet välissä syöneet säästöjä ja rajoittaneet säästämismahdollisuuksia. Nytkin on taas työttömyys edessä ja käyttötilillä vain pari tonnia, eikä lomiakaan makseta rahana. Toki olen moneen muuhun työttömään verrattuna onnellisessa asemassa, että ylipäätään jotain säästöjä on. Olen jo miettinyt, minkä rahaston muun, jos työttömyys pitkittyy ja ansiosidonnainen leikkaantuu. 100% ansiosidonnainenkin tulee tarkoittamaan kohdallani jotain nipin napin yli tonni käteen, eli ei silläkään paljon juhlita.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   27.9.24 10:07:10

Ei jestas. Vedänkö nyt pohjat jos sanon, että mulla on säästössä KOLME EUROA. Siis säästötilillä on kolme euroa. Repikää siitä. Saan kuukaudessa säästettyä ehkä kympin tai korkeintaan 20 e.

Tällaiset ketjut antavat ihan väärän kuvan, ihan kuin kaikilla olisi kymppitonneja säästössä ja käyttötilillä (!!!). Mulla on käyttötilillä nyt n. 60 e. :D

Muutamia vuosia sitten avioeron jälkeen jouduin ottamaan lainaa, jotta pääsin alkuun. Lisäksi oli opintolainaa, autolainaa ja luottokorttilaskua vähän. Piti ottaa yhdistelylaina, jota maksan edelleen.

Eläminen on kallista, vaikka luopuisi kaikesta turhasta. Yksi lemmikki on (kissa) ja siitä en kyllä luovu, vaikka sen ruokiin ja muuhun meneekin n. 100 e kuukaudessa.

Kaikkien palveluiden ja ruuan hinta nousee, mutta palkat ei nouse. Onpa toisaalta ärsyttävää tehdä 40 h viikossa töitä, kun siitä ei jää ns. mitään. Ruokiin laitan 70 e viikossa, ja tuossa on usein 10-20 e bensarahaakin jo mukana.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: h 
Päivämäärä:   27.9.24 10:08:06

Ja lisään, huvittavaa on vielä se, että töitä olen tehnyt 14-vuotiaasta lähtien. :D Yksin asuessa on aina ollut suhteessa isohkot vuokramenot ja muut, lisäksi aina on ollut (halpa, alle 5 t auto), johon tietysti aina on mennyt korjausrahaa jne.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Piu 
Päivämäärä:   27.9.24 10:23:19

Oon 34v, rahastoissa 10k, säästötilillä joku 5k, 3 sijoitusasuntoa ja omistusasunto, asunnot miehen kanssa puoliksi. Velkaa yhteisesti sellanen 450k, asuntojen arvo joku 650k. Säästöt hupeni aika pitkälti uusimpaan sijoitusasuntoon.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.9.24 10:25:31

ASP-tilillä reilu 7000 €, toisella säästötilillä arkea varten reilut 2000 €. En ole säästänyt kuukausittain tasaisia summia muuten kuin varmistamalla, että ASP-tilin ehdot täyttyvät. Rahaa siirrän säästöön sen mukaan kun sitä tulee, olen yrittäjä. Oman asunnon osto suunnitteilla.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Åpiskelija 
Päivämäärä:   27.9.24 10:25:33

33 v, säästötilillä vähän reilu 140 000, käyttötilillä typerästi n. 30 000 ja lisäksi n. 50 000 muualle sijoitettuna. Velaton asunto, auto, kesämökki ja mökin ympärillä muutama hehtaari metsää.

Mutta ei hätää, kyllä ne säästöt siitä hupenee, aloitin tänä syksynä yliopisto-opinnot eikä aika ja jaksaminen riitä kovin kummoiseen työntekoon samaan aikaan. Tulot ovat toistaiseksi n. 600-700 e/kk ja menot useamman satasen suuremmat.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: äks 
Päivämäärä:   27.9.24 10:26:41

Mulla ei ollut kolmekymppisenä juurikaan säästöjä, eläkevakuutusrahastossakin jotain tonneja mutta ei mitään suuria summia.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Katsoja 
Päivämäärä:   27.9.24 10:30:27

h, älä välitä. Sulla on kuitenkin se 3 €! Siitä se lähtee. Kerrytät pikkuisen kerrallaan. On mullakin ollut aikoja, jolloin on tilillä muutama euro. Tiedostan olevani hyväosainen ja elämässäkin on ollut hyviä käänteitä. Tässä tulotilanteessa en olisi ilman puolisoani, jonka hyvätuloinen työ mahdollistaa isompaa riskinottoa. Jos jäisin yksin, ei tälläiseen riskinottoon olisi varaa. Puoliso on myös kannustanut ja auttanut minua etenemään urallani, jolloin tulot on kasvaneet. Parisuhteessa ollessa on myös turvaa siitä toisesta ja hetkellistä huonoa tilannetta kannattelee toisen tulot.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   27.9.24 10:38:17

Olen 35. Mulla on velaton omistusasunto, uudehko auto, hevonen ja koira. Säästössä reilu 150 tuhatta euroa. Osakkeissa, asunnossa ja indeksirahastoissa. Tilillä jotain 7 tonnia irtorahaa.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Lucia 
Päivämäärä:   27.9.24 10:42:38

Vau mitä summia teillä… Nyt on itsellä sellainen olo kun luen tätä, että mun olisi parasta vaan hypätä kaivoon… sen verran olen epäonnistunut näköjään aikuiseksi kasvamisessa teihin muihin verrattuna. En kehtaa edes sanoa miten vähän mulla on (:

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 10:44:07

29-vuotias ja säästöissä/sijoituksissa yhteensä noin 31000€. Omaisuutta vain velaton noin 10t€ arvoinen auto.

Aiemmin ajattelin että on ihan hyvät säästöt ikäisekseni mutta tätä ketjua lukiessa vähän lannistuin. Pitäisi kai näiden säästöjen lisäksi olla omistus- ja sijoitusasuntoa jotta pysyisi muiden saman ikäisten varallisuustasolla..

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   27.9.24 11:05:29

32v, säästössä ja sijoituksissa tileillä 60 000e (=säästötilillä 12 000e, joustotalletustilillä 36 000e, osakkeissa ja rahastoissa 12 000e). Lisäksi omistan osan asunnosta, 50 000e. Auto löytyy, sen arvo on ehkä 8 000e. Käyttötilillä 2 000e.

Ei lainoja tai velkoja. Kaikki rahat on omalla työllä tienattu, tosin asuntoon sain mummoltani 10 000e ennakkoperintöä.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: köyhä 
Päivämäärä:   27.9.24 11:16:51

33v eikä säästöjä. Olen työtön ja koko ajan pitää miettiä miten rahat riittää edes elämiseen. Asun vuokralla ja vanha, arvoton auto on. Opintolainaakin vielä jäljellä 7000e :(

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 11:24:46

Minulla on vain yksi tili, jolla oleva summa koostuu palkasta ja osittain etukäteen jaetusta isämme perinnöstä - hänen asunto on vielä myymättä, joten homma kesken. Teen osapäivätyötä, en kestä täyttä päivää (vuosia sitten sairastettu työuupumus puhkeaa herkästi) joten tuo etukäteen jaettu perintö on apuna taustalla. Minulla ei ole omaisuutta eikä kyllä myöskään velkoja. Varsinaisesti en siis koe että minulla olisi säästöjä, vaikka tililläni onkin tällä hetkellä viisi numeroinen summa.

Vuotta ennen kolmikymppisiäni erosin ja sinäi meni omistusasunto ja paljon muutakin. Sen jälkeen olin monta vuotta yksin, olin kuukauden asunnoton ja elin kädestä suuhun. Siihen nähden mulla menee nykyään ihan hyvin. Ihmisillä on erilaisia taustoja ja tilanteita, ei voida olettaa että "kaikkien kolmikymppisten tulisi elää näin."

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: nogi 
Päivämäärä:   27.9.24 11:40:55

LähettäjäLucia
Päivämäärä27.9.24 10:42:38

Vau mitä summia teillä… Nyt on itsellä sellainen olo kun luen tätä, että mun olisi parasta vaan hypätä kaivoon… sen verran olen epäonnistunut näköjään aikuiseksi kasvamisessa teihin muihin verrattuna. En kehtaa edes sanoa miten vähän mulla on

Tämä, niin tämä!

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Kl 
Päivämäärä:   27.9.24 11:41:58

Nämä ei ole millään vertailukelpoisia. Omat säästöni selittyvät pitkälti vanhempien avustuksella. Omistusasunnon sain vain siksi, että vanhempani ovat takaajina. Velaton auto minulla on siksi, että sain autolainan korottimana vanhemmilta. Lisäksi vanhempani ovat maksaneet yksittäisiä isompia laskuja mm. kaksi klinikkakäyntiä, kissan jalan amputaation, 2x sorakuormaa, lauta tavaraa jne varmasti melkein 10 000e edestä viimeisen 8 vuoden aikana.

Veljeni on 27v eikä ole ikinä käyttänyt rahaa yhtään mihinkään ns turhaan. Ei matkustele, käy ulkona, omista lemmikkejä, ostele yhtään mitään turhaa jne, asuu halvasti vuokralla ja ollut asiantuntijatyössä 20v saakka. Sijoittaa rahaa mm. metsään niin, että saa heti omansa pois. On siis kaikin puolin järkevä (ainakin järkevämpi kuin kolme hevosta omistava siskonsa). Tekee juuri talokauppoja 170 000e, ei tarvitse pankista lainaa. Osti vuosi sitten metsää 55 000e, käteisellä.

Elämä on valintojen (veli) lisäksi myös tuuria (mihin on sattunut syntymään (minä)).

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Viiva 
Päivämäärä:   27.9.24 11:44:54

ASP-tilillä n. 16 t € ja säästötilillä 7 t €. Auto on, mutta siitä ei enää velkaa.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: ciel 
Päivämäärä:   27.9.24 11:53:30

34 v.
Säästössä aspilla, säästötilillä ja rahastosalkussa yhteensä n. 8000 €. Opintolainaa jäljellä n. 10000 €. Omaa asuntoa ei ole, velaton auto on.

Parikymppisenä tapahtui iso mullistus, jonka seurauksena menetin siihen asti kerätyt säästöni (en halua avata asiaa enempää, mutta kyse ei ole huijauksesta tai uhkapeleistä tms.). Noihin aikoihin myös sairastelin paljon enkä ollut työkykyinen, minkä vuoksi olen päässyt vasta viime vuosina kartuttamaan säästöjä uudelleen. Pikku hiljaa suosta ylös.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.9.24 12:20:23

Olen 27v. Säästötileillä ja sijoituksissa yhteensä 30t. Velaton auto, josta maksoin vajaa 2 vuotta sitten 26t. Lisäksi perheemme muu omaisuus ja puolison varat.
Yhteisestä omakotitalosta oma velkaosuuteni on 90t. Kaikki on työllä ansaittua. Nyt säästäminen vähän hidastunut, kun pelkästään lapseen ja hänen hankintoihin meni ensimmäisenä vuonna 15t.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   27.9.24 12:20:34

nämä ei nimenomaan ole millään tavalla vertailukelpoisia!

Mulla (33v tuolla hieman ylempänä ja velaton asunto) on ollut tosi etuoikeutettu elämä. Ei mitään terveysongelmia, suora uraputki hyväpalkkaisella alalla, tuottoisa sidehustle, ei opintolainaa, kaverini opiskelijasolusta muutti kämppikseksi mukanani kun ostin asuntoni. Kun eli samalla opiskelijabudjetilla valmistumisen jälkeen ja sai heti hyviä oman alan töitä, niin asuntolainan sai pienestä ja halvasta asunnosta maksettua nopeasti pois kun vielä asumisen kulut sai jaettua kämppiksen kanssa vaikka puolisoa ei ollut. Asuntolainan poismaksamisen jälkeen hankin oman hevosen, joten säästäminen ja kituuttelu loppui siihen :'D Kämppis muutti pois pari vuotta sitten kun löysi miehen.

Omassa "menestyksessäni" lainojen (ja lapsien!) välttely sekä tulojen maksimointi on ollut avainasemassa. Ei tulisi mieleenkään ottaa autolainaa tai hankkia luottokorttia, saatika ostaa sitä hevosta lainarahalla. Vapaa-ajalla harrastin työntekoa opiskeluiden ja asuntolainan maksun ajan.

Jonkun muun elämä on mennyt eri tavalla. On ollut joko itsestä riippuvia tai riippumattomia valintoja tai vastoinkäymisiä. Jokainen aloittaa siitä missä nyt on ja tekee töitä omien taloudellisten tavoitteidensa eteen. Ja jokainen joka niitä tavoitteita saavuttaa saa olla ihan tosi ylpeä, oli ne sitten millaisia tahansa. Ja koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa, taloudellinen mielenrauha on aina tavoittelemisen arvoista.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   27.9.24 12:48:14

Tileillä on 19te (auton vaihto mielessä, niin nämä sulanee kohta) ja sijoituksissa 30te.

Omistusasunnosta on lainaa n. 100te.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   27.9.24 12:59:42

Niin, minäkin raportoin säästöni aiemmin ketjussa, mutta jos olisitte kysyneet samaa kaksi vuotta sitten, olisin ollut pahasti miinuksella. Pienestä kiinni nämä hommat!

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.9.24 13:06:11

Jestas mitä rahoja ihmisillä.

Oon 33 ja säästössä on "pahan päivän varalle" tonni tällä hetkellä. Olis hyvä kun olis pari tonnia. Se on ihan riittävä mulle jos tulee jotain yllättävää.

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Tasaista 
Päivämäärä:   27.9.24 13:08:56

On kaikilla ja varmaan duunareita kaikki?

  Re: Kolmekymppinen paljonko

Lähettäjä: Felicia 
Päivämäärä:   27.9.24 13:10:20

LähettäjäLucia
Päivämäärä27.9.24 10:42:38

Vau mitä summia teillä… Nyt on itsellä sellainen olo kun luen tätä, että mun olisi parasta vaan hypätä kaivoon… sen verran olen epäonnistunut näköjään aikuiseksi kasvamisessa teihin muihin verrattuna. En kehtaa edes sanoa miten vähän mulla on

Samaistun tähän … :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.