Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Dickpickit

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   26.9.24 14:29:16

Oikeesti, haluaako näitä joku nainen saada? Näitä tulee niin semmoisilta joiden kanssa sutinaa ollut kuin myös niiltä joita ei edes ole vielä tavannut. Joo, se kova kalu on kiva siinä kun ollaan tositoimissa mutta en tod halua saada ruokapöytään tai töihin näytölle lävähtävää kyrvän kuvaa 

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.9.24 14:36:38

Se on dickpic ja en usko, että haluaa.

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   26.9.24 14:38:04

Onkohan kukaan mies koskaan saanut lähettämällä munankuvan kylmiltään jollekin naiselle?

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   26.9.24 14:40:59

Itelle tulee niistä mieleen lähinnä joku potenssihäiriöinen mies. Kato, se seisoo! Se seisoo taas! Sain sen seisomaan!

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: Hehe 
Päivämäärä:   26.9.24 15:15:23

Rakastan saada näitä mieheltäni, tuntemattomien kullikuvat ei kiinnosta. Oman kumppanin lähettämänä kiinnostaa myös ruokapöydässä ja työpaikalla :) Lähetän hänelle myös vastaavia kuvia.

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: Täh 
Päivämäärä:   26.9.24 15:26:38

Oman kumppanin on ihan eri asia omastakin mielestä

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: Pilkku 
Päivämäärä:   26.9.24 15:30:22

Tykkäsin noista joskus teininä, kun seksuaaliset halut olivat heränneet mutta ei ollut mitään realistista mahdollisuutta päästä peuhaamaan. Randomim chatissa ei tarvinnut kirjoittaa montaa viestiä, kun himoitun kullin kuva jo pomppasi näytölle. Nykyään en innostuisi kenenkään vieraan kuvista. Oman miehen kuvista kyllä.

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   26.9.24 15:31:45

No minua eivät kyllä kiihota edes omalta kumppanilta, on siinä nätimpiäkin kohtia.

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: Linda 
Päivämäärä:   26.9.24 15:41:39

Minä uskon että miehet hakevat tällä vastavuoroisuutta. Minä sulle niin sinä mulle. Odottavat että vastaat omalla kuvalla. Koska ne nauttii niistä enemmän kuin naiset heidän omastaan. Olen pohtinut että koska mies on visuaalinen seksuaalisesti paljon enemmän kuin nainen, ja naisen värkit maailman kiinnostavin katsella, he luulevat että sama pätee naisiin!

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   26.9.24 15:49:32

Jatkokysymys, onko kukaan mies koskaan saanut tissi- tai värkkikuvaa vastaukseksi kylmiltään lähetettyyn munakuvaan?

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: Malla O 
Päivämäärä:   26.9.24 17:05:45

Joo suuri osa miehistä ei suostu uskomaan, etteikö naisia kiinnostaisi saada noita kuvia, kun miehiä kerta kiinnostaa.
Mulla meni jossain kohtaa niin yli, että nykyisen mieheni kysyessä Tinderissä jatkettaisko WhatsApissa, sanoin että joo jos en saa koskaan yhtäkään ainutta dick piciä. Onneksi on pitänyt lupauksensa =D. Aiemmissa suhteissani tätä ei ole uskottu tai en ole varmaan kehdannut edes sanoa riittävän selvästi, ettei vaan loukkaannuta. Niitä on vaan jossain kohtaa alettu lähetellä ja toivottu minulta vastinetta. Nyt kun sen sanoin tuossa kohtaa, niin asia tuli heti selväksi.

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   26.9.24 17:09:42

"No minua eivät kyllä kiihota edes omalta kumppanilta, on siinä nätimpiäkin kohtia."

No näin. Olen hyvin avomielinen ja suvaitsevainen, mutta jostain syystä tämä kikkelikuvailmiö on minusta ihan outo eikä ollenkaan edes seksuaalinen vaan pelkkää outoa typeryyttä. Joku mies sen joskus varmasti osaa selittää :D

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: logiikka 
Päivämäärä:   26.9.24 17:18:09

Toisaalta, jollekin joskus jossain on pakko näillä dickpiceillä lohjetakin. Eivät ne muuten olisi niin iso ilmiö ja juttu. Jos ne johdonmukaisesti vain karkottaisivat naisia, niin kyllä evoluutio huolehtisi niitten loppumisesta ihan itsestään.

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.24 17:19:30

Kuvat on iso riski. Jos lähettää kumppanilleen kuvia värkeistään ja tulee ero, katkera kumppani voi levitellä kuvia tai ainakin näyttää kavereilleen.

Olen saanut ei-toivottuja dick picejä yhdeltä ex-panolta ja seuraava lähtee julkiseksi niin että lähettäjän nimeä näkyy sen verran että tutut tunnistaa. Eiköhän luikeromuna osaa varoa.

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: Jorma967 
Päivämäärä:   26.9.24 17:33:14

Miksi jotkut naiset häpeävät ja inhoavat vaginaansa, niin paljon että eivät halua nähdä sitä edes peilin kautta?

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: :E 
Päivämäärä:   26.9.24 18:14:43

Olen muutaman miehen kanssa jutellut aiheesta, ja he eivät ihan oikeasti tunnu ymmärtävän, että miten ihmeessä naiset eivät voi tykätä niistä. Kai se on, kun se elin on heille niin iso ylpeyden aihe, niin olettavat muiden tuntevan samoin sitä kohtaan. Ja ehkä eivät tajua sitäkään, että vaikka itse kiihottuisi jonkun randomin tissikuvasta, niin naiset yleisesti ottaen eivät kiihotu vain pelkästä kuvasta tai yksittäisestä ruumiinosasta muutenkaan. Kummallinen ajatusmaailma, johon en vain oikein pääse vaikka olen koittanut kovasti ymmärtää...

Ja kyllähän ne johdonmukaisesti karkottavat naisia, varmaan sen 99,9% :D ne ovat varmaan enemmän ilmiö juuri sen takia, että miehet itse pitävät näistä kuvista. Sillä ei loppupeleissä ole naisten mielipiteen tai tykkäämisen kanssa mitään tekemistä. Itseäni kyrpii (heh heh) se, että näitä lähettelevät miehet ovat itsekeskeisiä ja epäkunnioittavia, kun väkisin tekevät asiaa, josta nainen ei pidä.

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.24 18:21:48

80-luvulla oli puistojen reunoissa vilauttelijoita.
Ne on saatu pois katukuvasta nykyään, mutta siihen taipuvaiset ovat siirtyneet nettiin ja puhelimiin.
Jokin siinä ilmeisesti kiehtoo, että pakotetaan toinen näkemään sellaista, mitä se toinen ei tahdo nähdä.
On eri asia harrastella puhelinseksiä ja muita juttuja toisen suostuvaisen ihmisen kanssa.
Vähän kaharihommaa.

  Re: Dickpickit

Lähettäjä: Babyborn 
Päivämäärä:   26.9.24 18:28:54

Lapset usein harrastaa sitä värkkien näyttelyä; näytin oman, näytä sinäkin. Se on luonnollista kiinnostusta ja tutustumista ihmisyyteen ja kehoon.

Jos aikuiset ja jopa kypsät ihmiset jumittaa (tai ovat alkaneet taantua) tuolle samalle tasolle, se on merkki jostain, josta kannattaa pysytellä erossa.
Voipi olla muutakin lapsenkaltaisuutta ilmassa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.