Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Johtuuko eläinleikit siitä ettei ympärillä ole

Lähettäjä: laku 
Päivämäärä:   26.9.24 12:05:25

Eläimiä? Eivät pääse samaistumaan niin leikkivät sitten itse niitä? Kieroutunutta :(

  Re: Johtuuko eläinleikit siitä ettei ympärillä ole

Lähettäjä: Puldokki 
Päivämäärä:   26.9.24 12:14:04

Jooooo! Ja avaruusalusleikit siitä, kun ympärillä ei ole avaruusaluksia! Ja pyssyleikit kun ei ole pyssyjä! Ja ritarileikit kun ei ole ritareita!

  Re: Johtuuko eläinleikit siitä ettei ympärillä ole

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.24 12:16:20

Lapsilla on aina ollut mielikuvitusta ja leikkejä. Ennen joku laittoi vaikka paalinarunpätkän hännäksi ja leikki olevansa hevonen. Nyt on hienommat maskit ja kamppeet mutta sama leikki. Ei kaupungissa ole eläimiä koskaan ollut samalla tavalla kuin maalla.

  Re: Johtuuko eläinleikit siitä ettei ympärillä ole

Lähettäjä: TJ 
Päivämäärä:   26.9.24 12:19:59

Ysärillä käytiin ratsastuskoulussa, taisi kaikilla olla kotona kissa/koira/kani ja silti suosituin välituntileikki oli ratsastuskoululeikki, jossa yksi oli opettaja ja muut hevosia/ratsastajia.

  Re: Johtuuko eläinleikit siitä ettei ympärillä ole

Lähettäjä: Erakkorapu 
Päivämäärä:   26.9.24 12:22:09

Ei. Itse elin maatilalla kaikenlaisten eläinten keskellä ja lempileikkini oli leikkiä eläintä.

  Re: Johtuuko eläinleikit siitä ettei ympärillä ole

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.9.24 16:08:51

Ainakin mun lapsuudessa nimenomaan kaikki jolla oli eniten eläimiä leikki eläimiä eniten yhdessä. Oli navettaperheen lasta, hevostallinlasta, koirankasvattaja perheestä tullutta ja muita eläinyritysten lapsia. Eiköhän eläinleikit perustu eläinrakkauteen. Pojat jotka kiinnosti autot leikki autoilla, ihmiset jotka tykkäsi rakentamisesta puuhaili aina majojen ja legojen kanssa, tytöt jotka tykkäsi muotimalleista, meikeistä ja muodista leikki paljon barbeilla ja bratzeilla :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.