Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Otsahiukset?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.9.24 11:41:50

Useampi kampaaja on sanonut, ettei minun kannata leikata otsahiuksia, kun on niin hennot kasvonpiirteet. Mitä se niinkun tarkoittaa? Mulla on todella vetäytynyt hiusraja, ja hiukset lähes aina kiinni, ja haluaisin piilottaa sitä jotenkin... Kuitenkin kaikki kampaajat sanoo ettei minun kannata otsahiuksia leikata. Onko vastaavia kokemuksia?

  Re: Otsahiukset?

Lähettäjä: '' 
Päivämäärä:   26.9.24 11:43:00

Laita hattu päähän.

  Re: Otsahiukset?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.9.24 11:44:37

Mitkä hiton otsahiukset? Se on otsaTUKKA. ;D

  Re: Otsahiukset?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.9.24 11:46:16

Laita hattu päähän.

Tää alkoi niin hyvin että taian vetää silmille asti.

  Re: Otsahiukset?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.9.24 11:49:24

Ehkä kasvojesi muoto on sellainen, että otsatukka ei sovi? Vaikea sanoa. Mutta otsahiuksiakin on niin paljon erilaisia. Sulla voi olla sellainen paksu "lippa" joka tulee silmiin asti tai sitten ihan vain muutama lyhyempi suortuva otsan sivuilla/ohimoilla, mielestäni kaksi ihan erilaista lookkia. Sanoisin että jos itse sellaisen haluat, niin leikkaa vaan, kasvaahan se takaisin!

  Re: Otsahiukset?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   26.9.24 11:52:20

Ei ne otsahiukset valitettavasti sitä vetäytynyttä hiusrajaa kauheasti piilota. Jos useampi kampaaja on suositellut otsatukkaa välttämään, niin kuuntelisin kyllä heidän mielipidettään.

  Re: Otsahiukset?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   26.9.24 11:59:50

Ehkä kasvojesi muoto on sellainen, että otsatukka ei sovi? Vaikea sanoa. Mutta otsahiuksiakin on niin paljon erilaisia. Sulla voi olla sellainen paksu "lippa" joka tulee silmiin asti tai sitten ihan vain muutama lyhyempi suortuva otsan sivuilla/ohimoilla, mielestäni kaksi ihan erilaista lookkia. Sanoisin että jos itse sellaisen haluat, niin leikkaa vaan, kasvaahan se takaisin!

No tätä oon itsekin miettinyt että miksi on tullut suora kielto, vai tarkoittaako otsahiukset tai otsaTUKKA automaattisesti sitä lippaa. Pitää pitää harkinnassa!

Ei ne otsahiukset valitettavasti sitä vetäytynyttä hiusrajaa kauheasti piilota. Jos useampi kampaaja on suositellut otsatukkaa välttämään, niin kuuntelisin kyllä heidän mielipidettään.

Voihan se tosiaan olla etteivät oo vaan tohtineet sanoa että se vaan korostaa sitä kaljuutta lisää :D

  Re: Otsahiukset?

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   26.9.24 12:25:16

Mitenniin otsiksella ei saisi peitettyä hiusrajaa? Sitähän otsatukka juuri tekee.
https://tinyurl.com/c5vbndzn
https://tinyurl.com/d6ezjbem

Vai onko hiukset niin harvat, ettei otsikseen "riitä" tarpeeksi hiuksia tai onko päänahassa tyyliin isoja kaljuja länttejä? Jos ei, niin en näe miksei otsatukka olisi vaihtoehto.

  Re: Otsahiukset?

Lähettäjä: Mie 
Päivämäärä:   26.9.24 13:17:25

Kuinka monta kampaajaa todellisuudessa on sanonut?
Onko ohuet vai paksut hiukset?
Voimakkaita pyörteitä?

Hyvin usein otsatukka kyllä sopii naamaan kuin naamaan. Ellei sitten ole niiiiin ohut ja hento hius ettei siitä riitä otsatukaksi.

Vino otsatukka voisi myöskin olla vaihtoehto?

Mä olen kerran vängännyt kampaajan kanssa otsikseen liittyen ja hän oli sitä mielttä ettei onnistu eikä sovi.. mutta, joutui sitten pyörtämään puheensa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.