Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.9.24 18:51:19

Hyviä ehdotuksia hiusöljyistä otetaan vastaan, kuiville hiuksille

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.24 19:10:56

Redken all soft tai Kerastaselta. Jälkimmäisellä törkykalliita, mutta hyviä

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.9.24 19:32:00

Kummassakin näky olevan silikonia

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: Däa 
Päivämäärä:   12.9.24 19:41:22

Minäkin tulin suosittelemaan hiusöljyä, olisi aloittajan kannattanut mainita heti aloituksessa, ettei saa olla silikonia. Silikonittomista olen kokeillut xz kauraöljy -hiusöljyä, mutta en pitänyt siitä. Itse välttelen myös silikoneja mutta suosin ennemmin jätettäviä hoitoaineita.

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: Däa 
Päivämäärä:   12.9.24 19:43:12

Paras hiusöljyni tähän mennessä on Wellan Luxe Oil, ihanan tuoksuista, ei tee hiuksia rasvaiseksi ja ainakin antaa illuusion kosteutuksesta hiukseen. Muistaakseni sisältää kuitenkin silikonia.

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   12.9.24 19:43:57

Se ei kans toiminut mulla xz kauraöljy.

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.9.24 20:02:35

Kuiva hius vaatii kosteutta esim. hiuksiin jätettävästä hoitoaineesta, ja öljy on se, joka viimeisenä steppinä sulkee kosteuden hiukseen ja siloittaa kosmeettisesti hiuksen pintaa. Öljy itsessään ei siis kosteuta hiusta. Joten en ymmärrä mikä vika silikoneissa on, kun ne nimenomaan tekevät nuo edellä mainitut asiat hyvin. Sitä öljyähän laitetaan vain hiusten latvoihin. Lopputulos riippuu myös silikonista, niitä kun on paljon erilaisia.

Mutta esim. tämä on silikoniton ja kehuttu
https://hairlust.fi/products/moisture-hero-hair-oil

Itselleni kaikki nuo luonnonöljyt ovat ehdoton ei, ohut hius menee niistä nopeasti rasvaisen näköiseksi :D

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.9.24 00:04:58

Ei taida hiusöljy osata suositella yhtään mitään, se kun ei osaa ajatella.

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.24 00:15:50

Mobilube 3000

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: Tie 
Päivämäärä:   13.9.24 02:25:13

Itsellä ainakin toiminut ku atooppinen, niin mm rypsiöljy ja ja mikäs, se oli niin kookosöljy! Välil vaik antaa saunassa vaikuttaa. Niin eläimelle kuin ihmiselle mahdollisimman luonnollinen on parasta! Eikä aina maksa paljoa eikä lisätty "vaik mitä myrkkyjä". Katsos hevosillekkin olen myös ulkoisesti käyttänyt mm hunajaa sekä kalanmaksaöljyä niin wau mikä apu!

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   13.9.24 02:52:47

Four reasons

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   13.9.24 06:15:12

Waterclouds divine miracle oil

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: Ei omalla tätä 
Päivämäärä:   13.9.24 06:24:58

Mulla on nyt maybeautyn hiusseerumi (öljy). Mutta joskus käytin ihan Lidlin cien öljyä ja sekin oli hyvä. Kun tuo maybeautyn purkki loppuu niin ostan taas lidlin öljyn.

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: Myös 
Päivämäärä:   13.9.24 06:43:20

Tie//Täytyy kokeilla. Itsellä myös atooppinen herkkä iho enkä kestä kuin harvoja hajusteita esim. Dödöissä menee tasan yksin tuoksu joten pitää testata auttaisiko omiin kuiviin laineisiin.

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: Nöpö 
Päivämäärä:   13.9.24 09:56:07

Miten ht.net lukee ajatukset? Mä mietin tässä aamulla että pitäis etsiä tietoa hiusöljystä, mutta en saanut aikaiseksi googlata. Eiköhän seuraava silmiin osuva otsikko täällä koske hiusöljyä! Ja näin on käynyt monta kertaa ennenkin. Niin hämmentävää. Sattumaa varmaan, vai sittenkin sennujen yhteinen tietoisuus..?

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   13.9.24 10:29:35

Lidlin öljyn koostumus on kyllä muuttunut siitä, mitä oli joskus vuosia sitten.

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   13.9.24 10:32:50

Mulla Lidlin öljy lähmäsi, en saanut purkkia käytettyä loppuun kun lopputulos oli niin limainen. Mutta biozelin öljystä olen tykännyt!

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   13.9.24 10:35:16

K18, kallis mutta puteli kestää todella kauan kun käytetään 1-3 tippaa kerrallaan

  Re: Suosittele hiusöljy !

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   13.9.24 10:35:33

Niin siis oliko tarkoitus käyttää öljyä tehohoitona ja pestä se pois, vai ostaa ihan hiuksiin jätettävä öljy? Ja miten atooppinen iho liittyy hiuksiin, sitä öljyähän ei kai ollut tarkoitus iholle laittaa 🤔

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.