Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: Ollenkaan? 
Päivämäärä:   12.9.24 13:06:09

Eli noin viikko sitten eräs tuttuni vaihtoi Whatsapp asetukset niin, ettei enää muut näe milloin hän on ollut online viimeksi.

Se nyt vielä on normaalia, mutta entä kun ei näy edes kun on online? Näkyy kun kirjoittaa minulle, että "x kirjoittaa..." , mutta missään vaiheessa ei näy online, ennen eikä jälkeen.

Eli voi olla ilmeisesti online niin, että se ei näy ollenkaan muille?

Tiedän, että välillä käyttää Whatsappia tietokoneella, mutta esim. kanssani kirjoittaa yleisemmin puhelimella.

Miten asetukset saa tuolleen?

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   12.9.24 13:09:00

Asetukset -> tietosuoja -> viimeksi paikalla.

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.24 13:09:10

Tietosuoja-asetuksista löytyy kohdat 'viimeksi paikalla' ja 'paikalla'.

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: Ollenkaan? 
Päivämäärä:   12.9.24 13:17:23

Ahaa, eli jos laitan tuon niin edes se, että olen nyt online ei enää näy?

Eikö ennen jos laittoi tuon asetuksen, niin näkynyt kuitenkin silloin kun on online? Ei näkynyt sitä viimeksi paikalla ollut, mutta näkyi, että hlö on nyt online vaikkei sinulle kirjoittanutkaan?

Nytkö se on muuttunut noin sitten ettei näy ede skun on online.

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   12.9.24 14:18:45

Lopeta stalkkaamasta

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.24 14:21:21

Varmaan tullut palautetta näistä stalkkaajista, ja ovat saaneet tuonkin vaihtoehdon

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.9.24 15:35:23

Kyllästyi joko suhun tai sun kaltaisiin stalkkaajiin. Mäki oon muutamalta estäny stalkkaamisen.

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.9.24 16:16:41

Kyllä mulle näkyy edelleen tuttujen online-status.

Mitä väliä?

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.9.24 21:25:01

Minulla on ollut viestittelyvälit neljään ihmiseen jolla on tuo asetus päällä. Kolmella heistä on narsismidiagnoosiin oikeuttavat piirteet, mutta eivät ole halunneet diagnoosia. Neljännellä sellainen on.

Red Flag. Jestas. Ja muistakaa, että jokaikinen narsistin uhri omaa myös itse ihan samoja piirteitä, kuten jokainen meistä. Ne vaan vahvistuvat kun niitä ruokitaan.

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.24 21:43:46

Sairasta että edes kiinnittää tuollaiseen huomiota. Juuri teidän takianne ko. ominaisuus onneksi vihdoin on olemassa.

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: Ollenkaan? 
Päivämäärä:   13.9.24 00:06:16

No kerrotaan nyt, että kyseessä on seurustelukumppanini ja hän on näin yhtäkkiä tehnyt vaikkemme ole edes eronneet.

Sen takia asia luonnollisesti kiinnostaa, kyse ei ole sairaalloisesta stalkkaamisesta vaan se tuntuu pahalta, että hän kokee tarvetta yhtäkkiä tehdä näin.

Kysyin asiasta ja hän ei halunnut asiaa kommentoida, ero varmastikin tulossa.

Kaverillani myös asetus, ettei näy tuo viimeisin paikallaolo, mutta näen hänet kyllä "online" silloin kun on. Onkohan kaverilla vanha whatsapp versio ja kumppanilla uusi, jossa ei näy edes se online tieto silloin kun on online.

Vai onko minua varten ottanut jonkun järeämmän asetuksen. Joka todellakin tuntuu pahalta.

  Re: Whatsapp, online tila ei näy

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.9.24 03:38:14

Ihan tuonne kun asetuksiin menee niin saa valittua kuka näkee kun on paikalla. Joko ei kukaan, kaikki tai sitten itse valitut tyypit.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.