Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.9.24 12:05:55

Osaako joku sanoa missä mahtaa olla vika ettei korttini kelpaa mobilepayhin?

Aiemmin toimi ennen kuin siellä tehtii viime talvena jokin uudistus. Kortti olis siis aiemmin tallennettu sinne credit puolelta, mutta tuo creditti ilmeisesti poistettiin sieltä käytöstä. Olen koittanut muokata sitä debitiksi, mutta ei hyväksy. Poistin jopa käyttäjätiedot kokonaan ja koitin tehdä uudet, mutta ei vain hyväksy korttia.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: -m- 
Päivämäärä:   9.9.24 12:10:33

Sama ongelma. Olen kokeillut kaiken mitä keksinyt, mutta en saa vaihdettua creditiä debitiksi.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: Sol Angelica 
Päivämäärä:   9.9.24 12:13:24

Mulla oli sama ongelma ja poistin kortin kokonaan ja laitoin uudestaan, sit alkoi toimimaan. En tiiä mikä siinä oli miksi se muutos ei onnistunut.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.9.24 12:27:46

Joo mäkin poistin entisen korttimerkinnän, mutta ei vain vain anna tallentaa uudelleen debittinä vaikka teen mitä.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.9.24 12:39:24

Yritätkö oikealla kortin numerolla tallentaa korttia? Yhdistelmäkortissa on kaksi eri numero (debit ja credit). Sillä luottokortin numerolla ei siis onnistu credit puolen käyttö.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.9.24 12:40:39

... : Joo olen koittanut varmasti 10 kertaa ja laittanut debitin nron. Ei vain kelpaa.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: Tea 
Päivämäärä:   9.9.24 12:42:24

Ei anna enää käyttää luottokorttia. Ovat varmaan ottaneet rahasiirtoja omaan piikkiinsä, kun luotot menneet rahansiirtäjiltä yli.

Tästä oli taanoin päivälehdissä juttua.

Pitää antaa lupa veloittaa suoraan tililtä. Kuka antaa kuka ei.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   9.9.24 12:44:24

Oletko käynyt verkkopankista tarkistamassa, että olet antanut luvan siirtää debit-puolelta rahaa?

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.9.24 12:49:04

Juu olen katsonut kortin asetukset nettipankistakin, en keksi nyt sieltä mitään päällä olevaa rajoitusta.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: v 
Päivämäärä:   11.9.24 12:55:31

Ole yhteydessä mp-tukeen, ihan suomenkielistä palvelua saa sieltä. Joskus kortti menee jumiin niin että vaikka poistat, niin jotenkin herjaa uutta korttia. Mp voi tehdä poiston sieltä ja pääset syöttää nykykortin tiedot sit itse uutena korttina.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: lalla 
Päivämäärä:   11.9.24 13:44:30

mulla vika löytyi kun menin koneelta katsomaan omat nettipankin asetukset. mobiilisovelluksesta en löytänyt ko. kohtaa, mutta koneella löytyi. piti sallia joku maksujuttu, mutta en valitetavasti enää tarkemmin muista.
sitä ennen kokeilin myös moneen kertaa poistaa kortit ja koko sovelluksen jne.

  Re: Help, Mobilepaysta

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   11.9.24 14:40:55

Minä en poistanut credit-korttia vaan lisäsin toiseksi saman kortin debit-puolen. Sujui ihan ongelmitta. Verkkokaupoista antaa edelleen ostaa creditillä, muutos taisi olla niin että yksityishenkilöiden kesken ei enää kelpaa credit-maksut.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.