Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.1.23 20:14:54

Tänään otan pari olutta, kuuntelen musaa, vatvon mennyttä parisuhdetta ja sitten suljen sen osan elämää enkä anna sille enää tilaa.
Case closed.

Mites muiden lauantai, kohtalotovereita? :)

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: pertta 
Päivämäärä:   28.1.23 20:20:21

Tipattomalla oon ja vietän koti-iltaa koirien seurassa.

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Pertti 
Päivämäärä:   28.1.23 20:33:32

20 vuotta sitten minäkin aloin vatvoa mennyttä parisuhdetta ja otin "pari" kaljaa. 10 vuotta sitten panin korkin kiinni. Mutta edelleenkin vatvon mennyttä parisuhdetta.

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.1.23 20:38:53

Jaa no tää nyt ei oo semmonen juttu että tulisi useinkin juotua. :)

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Fff 
Päivämäärä:   28.1.23 21:04:22

Juopottelen myös. Tosin olen tissutellut illat jo useamman kuukauden, välillä toki taukoja pitäen. Kohta koiran kanssa kännilenkille, se on ihan mukavaa kävellä vanhan koiran tahtiin kihvelissä.

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Teresa 
Päivämäärä:   28.1.23 21:10:53

Puoli pulloa viiniä meni Netflixiä katsellessa ja jo nyt raukaisee ihanasti. Öitä vaan kaikille!

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.1.23 21:17:04

Öitä! :)

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Puh 
Päivämäärä:   28.1.23 21:26:35

Mies on poikien illassa, saunovat paljuillen. Kävin siellä alkuillasta, muttei kiinnosta lillua töhnäisessä ihmiskeitossa 8 miehen kanssa. Yök.

Istun siis kissan kanssa sohvalla, katson telkkua ja juon lasin/2 viiniä. Varmasti parempi ilta. Varsinkin, kun eiliseltä jäi nachoja ja itse tehtyä juustodippiä.

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.1.23 21:45:54

Puh, joskus paras seura on oma seura :)

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Puh 
Päivämäärä:   28.1.23 21:47:22

Kissan seura <3

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Rr 
Päivämäärä:   28.1.23 22:04:49

Mulla on sama ohjelma kuin aloittajalla :D kohtalotoveri!

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   28.1.23 22:07:57

Puh, kyllä, omassa seurassa lemmikin kanssa <3

Rr, tsemppiä sinne! Tän illan saa märehtiä ja sitten etiä päin :)

En kyllä ihan tiedä mitä kävi... Aloitin noilla oikein nyyhkyn nyyhkyn biiseillä mutta biisivalinta vetää tommosiin tanssittaviin biiseihin :D

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Riesa 
Päivämäärä:   29.1.23 00:46:11

Samalla teemalla kuin aloittaja, pari olutta ja 3vk sitten päättyneen parisuhteen surun purkamista. Itkua ja välillä tanssimista, koska hyviä biisejä =D. Teki hyvää ja nyt nukkumaan.

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Paskamutsi 
Päivämäärä:   29.1.23 08:32:41

Olen kateellinen! En ole saanut siemaustakaan viiniä kesän jälkeen kun olen raskaana, mikä on tietysti ihanaa. Mutta ajatus että saisi olla illan ihan keskenään hiljaisessa talossa ja ottaa vähän punaviiniä, vaikka pelailla pleikkarilla samalla tai katsoa leffaa keskeytyksettä… Ai että moista herkkua ei ole ollut vuosiin!

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Riesa 
Päivämäärä:   29.1.23 10:25:43

Paskamutsi muistan tuon tunteen =) Omasta raskausajasta on jo 15 vuotta aikaa ja tämä oma aika mahdollistuu sen takia, että lapsi on isällään joka toisen viikonlopun. Yritän tällä nyt siis sanoa, että asioilla on puolensa, myös kääntöpuolensa. Tuolloin raskaana ollessa tuntui että jää paitsi jostakin, kun ei päässytkään enää bilettämään ja piti olla ilman sitä alkoholia. Nykyään valitsee jo mieluummin sen seuraavan päivän metsäreippailun ilman päänsärkyä, sen kun saa jo siitä yhdestä viinilasillisesta ja yöuni kärsii heti. Itse tosiaan velloin sydänsurussa eilen että ei sekään niin hääviä ole, aika paljon mieluummin odottaisin onnellisessa parisuhteessa vauvaa =). Mutta ymmärrän kyllä ja toivon kovasti jaksamista loppuraskauteen, ihanaa aikaa kaikesta huolimatta! =)

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   29.1.23 10:34:46

Riesa hyvä että teki hyvää ja vähän tanssimaankin innostuit :)

"Nykyään valitsee jo mieluummin sen seuraavan päivän metsäreippailun ilman päänsärkyä"
Toi on niin totta!

Paskamutsi, vielä senkin aika tulee :)

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: hete 
Päivämäärä:   30.1.23 09:34:28

Täällä mentiin pe, la + su (sunnuntaina tosin aika vähän).

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: Jaska The Paska 
Päivämäärä:   30.1.23 10:44:43

Oonkohan mä kipee tai köyhä, kun ei kännääminen oikein kiinnosta. Vai olisikohan syynä se, että faija veti aikanaan viinaa ihan liikaa.

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: hete 
Päivämäärä:   30.1.23 16:19:14

Jaska, käytä kohtuudella niin on kivaa ja rentouttavaa eikä tarvi kärsiä niistä huonoista puolista.

  Re: Tänään kalsarikännit

Lähettäjä: majlis 
Päivämäärä:   6.2.23 15:00:39

Pe + la oli jotain kalsarointia kavereiden kaa..

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.