Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.10.22 13:26:35

Niiden mainoksissa on aina vaan alusvaatgeisillaan olevia naisia, ja mainokset koskee vaan alusvaatteita, yleensä vain rintaliivejä, tai nyt minkä näin niin rintasyöpää.

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.10.22 10:54:59

Mitä siellä sit pitäisi olla? Nuo myy hyvällä katteella joten niitä mainostetaan.

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.10.22 11:08:58

Ei niillä ainakaan laajaa valikoimaa muita vaatteita ole. Keskittyvät ilm. niihin ja myy hyvin. Lastenvaatteet on hyviä.

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.10.22 21:59:54

.., kysyin kysymykset, ei tarvitse alkaa raivoamaan. Nolo.

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.10.22 22:08:39

Naisten- ja lastenvaatteita, alusvaatteita, kosmetiikkaa

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   6.10.22 23:55:36

” kysyin kysymykset, ei tarvitse alkaa raivoamaan. Nolo.”

Eihän tuo raivaamista ollut nähnytkään, todennäköisesti alusvaatteita mainostetaan juuri siksi. Ne ovat suhteessa kangasmäärään kalliita kun vertaa esim. puseroihin ja housuihin. Niitä myös yleensä ostetaan useammat kerralla ja voi laittaa näitä ota 3, maksa 2 tarjouksia.

Lindexin myymälöissä joissa hiljattain olen käynyt on myymälästä ehkä n. 25% alusvaatteille, 25% lastenvaatteille ja 10% kosmetiikalle ja asusteille, loput 40% varsinaista vaateosastoa

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   6.10.22 23:57:01

Aloittaja tässä nilo on, kun alkaa ihan asiallisia vastaajia haukkua.

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.10.22 00:03:12

Myydään paljon muutakin mutta alusvaatteet ovat varmaan heidän myydyimpiä tuotteita, tämä ei ole mitään faktaa vaan mutua, heillä on niin hyviä rintsikoita varsinkin että en ihmettelisi jos näin on. Itse ostan sieltä aina alkkarit ja muuta en sieltä sitten ostakaan

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: höh 
Päivämäärä:   7.10.22 05:13:26

Että ihan vaatteitakin. Ei kai. Luulin että autonrenkaita

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   7.10.22 06:43:34

Et osaa googlata ja katsoa niiden sivuja?

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: ääh 
Päivämäärä:   7.10.22 13:27:28

Ärsyttää, kun Lindexistä saa parhaat opiskelijabudjetin saumattomat alushousut, mutta heillä ei ole myynnissä edes netissä liivikokoani kuin yhtä lirumallia :D Moni liike mainostaa liivejä kaikille ko'oille ja kehoille, mutta hups, ympärysmitan 65 liivejä ei välttämättä ole myynnissä. Pieni ärsytys, mutta kismittää, kun tarjolla ei ole omaa kokoa oikein missään muuten kuin 80e hintaan.

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.10.22 13:33:53

ääh: voin sanoa kokemuksella, että opiskelijabudjettiystävällisemmät on ne 40-80e liivit oikeasta alusvaatekaupasta. Nuo Lindexin ja muiden kauppojen halpisliivit eivät kestä. Menettävät muotonsa jo vuodessa, kun taas kalliit liivit ovat vuosien jälkeenkin kuin uudet.

Mutta jos välttämättä haluat rahasi tuhlata halpisliiveihin, katoppa Cubus. Sieltä löytyy pienellä ympäryksellä ja jotain muutakin kuppikokoa kuin A-C.

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: ääh 
Päivämäärä:   7.10.22 14:04:18

Piste, minulla on halppisliivejä ja niitä kalliita liivejä, joista osa on ostettu liikkeistä myyjien opastuksella. Ei ole liivien kalleus taannut aina laatua, osa muka laadukkaista liiveistäni ovat kulahtaneet ihan yhtälailla. Kun niitä samoja ei voi pitää joka päivä, niin hyvä olla niitä halppiksia rinnalla. Miksi noin hyökkäävä sävy?

Cubuksen liivit ovat muuten arjessa loistavia, mutta kuppikoon kasvaessa myös liivien muut mitat levenevät niin, etteivät sovi täysin muuten kapealle yläkropalleni. Ovat silti käytössä!

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.10.22 14:30:26

Lindexiltä saa ihan parhaat rintaliivit ainakin minun rinnoilleni, olen tukeva ja mulla on suuret raskaat rinnat ja Lindexin Divat (nimet muuttuivat juuri, nykyinen nimi taitaa olla Dahlia) ovat ihan täydelliset. Ennen käytin Cubuksen liivejä mutta Lindexin ovat tukevammat ja kestävämmät. Riittävän jämäkät mutta kuitenkin mukavat, ja niitä on eri väreissä ja sileällä pinnalla ja pitsipinnalla. Ja ovat edulliset varsinkin tarjouksesta ostettuna. Eihän noiden elinkaari vuotta pidempi ole, mutta ei tarvitsekaan.

Olen joskus ostanut Changen liivit ja ne olivat epämukavat, en suostu enää koskaan laittamaan sellaista hirttoköyttä rintakehäni ympärille, vaikka olisi "oikeaoppista". Ei naisen elämän tarvitse olla kärsimystä siinä pelossa ettei rinnat vaan niinku ala roikkumaan. Vai mikä idea siinä on että rintaliivien pitäisi olla sellainen kuristusvyö? Riittää ettei rinnat heilu niin että kipeytyvät tai haittaavat liikkumista.

  Re: Myykö Lindex nykyään vain alusvaatteita?

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   7.10.22 14:41:51

"voin sanoa kokemuksella, että opiskelijabudjettiystävällisemmät on ne 40-80e liivit oikeasta alusvaatekaupasta. Nuo Lindexin ja muiden kauppojen halpisliivit eivät kestä. Menettävät muotonsa jo vuodessa, kun taas kalliit liivit ovat vuosien jälkeenkin kuin uudet."

Mulla on yhä jotain tyyliin 10 vee vanhoja Lindexin rintaliivejä kaapissa. Hyvin säilyneinä. Aikoinani käytin ahkeraan, nykyään todella harvoin, kun olen siirtynyt melkein kokonaan urheiluliiveihin. Jatkossakin aion laittaa rahat Lindexin liiveihin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.